Wens: zwanger in 2021

Aikee, wat een vreselijk verhaal. Moeilijk om al die tijd in spanning te zitten ?
Zoals de dames al zeggen, in je hoofd ga je van 0 tot 9 maanden in 2uur..
veel sterkte de komende onzekere dagen?

Ahh even volhouden liefs van. Komt goed :)
Ik heb echt meer last van de menstruatie deze maand, last van onderbuik en rug en niet veel energie. Ik werd net trouwens gewoon emotioneel van hoe mooi alles er buiten uit zag met de sneeuw??

Nog niet eerder gehad in deze periodes

[quote quote=10396589]Aikee, wat een vreselijk verhaal. Moeilijk om al die tijd in spanning te zitten ? Zoals de dames al zeggen, in je hoofd ga je van 0 tot 9 maanden in 2uur.. veel sterkte de komende onzekere dagen?[/quote]
De onzekerheid wordt met het aanblijven van bloedverlies, krampen en het verdwijnen van de meest bekende en eerste kwaaltjes wel steeds minder vind ik. Bedankt hoor, dat dit maar snel voorbij mag zijn. 

OMG! Ik kan het gewoon nog niet geloven met al die vage tests. Gister middag kon ik het niet laten en heb opnieuw getest met wederom een wazig streepje.

https://photos.app.goo.gl/pfKnZRZyXKjHGFrh8

Ergens maak ik me wel zorgen dat het zo’n wazig streepje is terwijl “het” moment toch wel bijna 14 dagen geleden is. Daarom besloten een CB te halen en te wachten op mijn ochtend urine. En het is echt zo. Ondanks de zorgen ga ik vooral uit van het goede en ga ik ervan genieten.
Had gister al alcohol vrije wijn gekocht om te kunnen proosten.
Hopelijk volgen er meer positieve tests de komende tijd! Het is jullie gegund!

@neeltjeeee Gefeliciteerd!

@iedereen alcoholvrij is meestal niet alcoholvrij. De producten met 0,0% voorop zijn dat wel

Terug
Bovenaan