Wens: zwanger in 2021

@neeltjee gefeliciteerd! 
Voor de dames die ovulatie  testen doen: merken jullie ook verschil in tests? Ik gebruikte die van de Etos altijd, maar deze maand die van sensitest gekocht. Deze liepen echt heel minimaal op. Vond het bijzonder dat de sensitest nauwelijks eens streepje gaf terwijl ik vandaag mn positieve test verwacht. Dus gistermiddag toch de Etos tests gekocht weer, in de avond 1 gedaan en echt een goed duidelijke lijn zoals ik hem verwacht had. Gelukkig begin ik inmiddels mn lijf rondom de eisprong wat te kennen, anders had ik m deze maand gewoon gemist ben ik bang.. Vanmiddag nog eens testen, vanavond gezellig maken en dan weer richting wachtbankje..
Fijne dag dames, ik ga een dagje aan het werk!

Wat is dit een fijne groep bij elkaar die durft te delen en er voor elkaar durft te zijn. En blij is met iedereen zijn geluk. ?

@neeltjee gefeliciteerd!!! Fijn dat de CB pats boem duidelijk aangeeft hoe het ermee staat. Heel veel plezier met het vieren! ?

@aikee sterkte deze dagen. Hopelijk krijg je meer duidelijkheid ?

Wij zijn eruit, we hebben besloten om maart als eerste maand te nemen. Dit zou betekenen dat mijn NOD op 8 april zal liggen. Ik leer heel veel van jullie. Ik heb nog geen ervaring met ovulatie testen maar ik heb om mij heen het meest die van sensitive gehoord.

@herfstbaby al inspanning aan het wachten?

@leyyy / samentha goede dagen gehad?

Gefeliciteerd Neeltjeeee, super fijn zeg!! Geniet er van.

@wensje wat leuk te horen dat jullie een stapje verder hierin hebben genomen :)

@alyda, ik heb tot nu toe alleen nog de ovu testen van cb gebruikt. Geen ervaring met andere. Die van cb vond ik wel fijn, komen overeen met mn app en vaak voel ik ook wel als het zover is en de test bevestigd het dan ☺

Hier zet het inmiddels door. Heb het ook kunnen accepteren nu. De afgelopen dagen vond ik het toch wel jammer, maar heb nu duidelijkheid en op naar de volgende rond

@steefeef, pf.. Blijft zuur maar nu heb je duidelijkheid. Al het geluk voor de volgende ronde ?
@Aikee welkom. Wat een open verhaal. Fijn dat je bij de groep komt. Het kan echt zo fijn zijn om even je ei kwijt te kunnen en iedereen is hier heel lief en supportive.
@neeltjeee aaaah dit is duidelijk ? super gefeliciteerd!! Moest heel erg lachen om je opmerking over van 0 tot 9 maanden in 2 uur. Zo gaat mijn hoofd ook. 

Lijkt erop dat de ovutest gister dus al positief was? dag 10 dit keer. Net middag test gedaan en die liep al weer af. Vanavond nog eens testen voor de zekerheid. Meestal heb ik 2 dagen positieve ovu test, maar gezien ie nu weer afloopt denk ik dat ik op dag 9 en 10 dan positieve test had. Ik hoop dat vanavond gezellig maken nog goed genoeg is.. Afgelopen woensdag ook al, maar vermoed dat dar te lang geleden is al..
Baal enorm, klein beetje het gevoel dat ik nu deze ronde dan wel vergeten kan..?

Alyda, een ovulatie test slaat positief aan, 24 tot 48 uur voor je ovulatie toch? En je ei leeft 24 uur. In het slechtste geval, heb je vanaf je positieve test dus 48 uur, en in het meest positieve geval heb je 72.

Niet te teleurgesteld zijn dus: je zit nog prima als je vandaag gebruikt. ??

Maak het gezellig, morgen de snoods nog een dag, en trek nog even geen conclusies ??

@JessieJM voelt ook echt goed hoor hier meelezen, meeleven ook vooral met de rest hier.
Ik snap er ondertussen geen donder meer van. Na de krampen en het bloedverlies (met allerlei stolsels) van gisteren, lijk ik vandaag nergens meer last van te hebben. Lichtroze bloedverlies wat echt geen naam mag hebben. Wat me helemaal frustreert is dat ik al een dag of drie geen misselijkheid meer ervaar (daar had ik lichtjes, met vlagen wat last van) en dit vanochtend ineens weer aanwezig was. Ook weer wat gespannen borsten. Ik weet dat een tijdje kan duren voordat het zwangerschapshormoon helemaal weg is hoor trouwens. We hadden het er zojuist samen nog even over, ik weet gewoon echt niet hoeveel ik normaliter menstrueer. Ben een groot tamponfan en maandverband kwam er hier nooit in. Dus of ik nou echt heftig bloedde gisteren of dat dit gelijk te trekken valt met een menstruatie. Werkelijk... geen idee, hoewel ik denk dat het heftiger was. Maar goed, normaliter zit alles in die tampon, wisselen en door. Nu zie je het ook echt zitten. We wachten het maar gewoon af, kan natuurlijk goed zijn dat het over een paar dagen opnieuw bal is. Uiteraard leggen we dit van de week ook aan de verloskundige voor, we gaan er nog steeds vanuit dat het een miskraam was/is/gaande is. 

Terug
Bovenaan