Wens: zwanger in 2021

Bedankt dames! Ik voel me eigenlijk goed. Alleen last van hoofdpijn. Dat had ik afgelopen dagen ook al, terwijl ik dat nooit heb. Het lijkt nu meer, miss omdat ik me er nóg bewuster van ben.

Wat betreft de ovu test en de geldigheid.. sperma kan het lang volhouden... dus zou idd niet meteen de hoop opgeven. En op dag 10 al je eisprong is eigenlijk super vroeg, tenzij je ook een korte cyclus hebt van Max 25/26 dagen. Miss was het vals alarm

Fijn Wensje, dat jullie een start moment hebben! Spannend! Ik ben heel benieuwd, leuk dat we straks ook met jou mee kunnen lezen! Ik duim voor je!

SteefEef, super jammer, maar ook fijn dat het doorzet. Duidelijkheid is toch altijd beter dan onzekerheid en valse hoop. We duimen voor volgende maand!

Verwarrend Aikee. ? Je weet eigenlijk niet meer waar je aan toe bent, heel vervelend! Zeker als bepaalde symptomen terug lijken te komen. Wanneer gaan jullie deze week naar de verloskundige? Hou ons op de hoogte!

Neeltje ik vind het zo leuk voor je!! Hoe reageerde je man/vriend?

Caroline, op het lijstje zag ik dat ik van jou geen nieuwe NOD heb ingevuld. Wil je dat wel? Ik heb geen ervaring met de route die jullie gaan bewandelen, en wil het graag goed in het lijstje opnemen. Geef je even aan wat je het fijnst vindt? Hoe is het met jou?

Ik ben ook wel benieuwd hoe het met Herfstbaby gaat! Ik hoop op goed nieuws!

Dank CoVo. We gaan de volgende ronde er gewoon voor. Ga dan met cb mn eisprong zoeken en in de dagen er voor en na het testen, het veel gezellig maken. Wie weet is het ons dan gegund. Hoe is het met jou? Lekker in de wolken samen? Hopelijk nog niet te veel symptomen waardoor je je beroerd voelt?

@neeltje gefeliciteerd!!! Toch wel super zeg! Zo zie je maar dat een streep een streep is hihi. 

@steefeef flink balen! Hopelijk volgende maand meer geluk.
hier vrijdag een duidelijke lh piek.. gister en vandaag gigantische steken onderin m'n buik. Niet echt aan 1 kant per se maar wel echt messteken. Nu met een kruik op de bank hopen dat het minder wordt. Is de eerste keer dat ik rond m'n eisprong zo'n buikpijn heb. M'n man zei al ben je niet gewoon zwanger en is het een innesteling (het is echt te vergelijken met menstruatie pijn, alleen heb ik dat nooit zo hevig). Het lijkt mij sterk als ik afgelopen week pas positieve ovutest had dus link het zelf aan m'n eisprong. Hopelijk brengt het goed nieuws over 2 weken

Precies, dat is alles wat je eraan kunt doen. De dagen goed gebruiken, gezond met je lichaam omgaan, en verder is het buiten je invloed om.. daarna is het een kwestie van geluk ?

Ik voel me prima, al merk ik zeker dat ik zwanger ben. Veel meer dan de vorige twee keer, maar ik moet ook eerlijk zeggen dat mijn testen nooit vóór de NOD al zo donker zijn geweest de twee vorige keren, en ook niet eerder een digitale 2-3 weken test gehad. Dus het klopt ook wel dat mijn hormoon gehalte al wat hoger ligt dan toen, en dat ik dus meer merk.
Ik ben vooral veel moe, val spontaan af (dus verbruik veel energie), blijf rugpijn hebben, en mijn buik is met vlagen flink aan het rommelen. Steekjes, krampjes en heel opgeblazen. M’n borsten beginnen de nu ook flink gespannen te worden.

Ik zei al gekscherend tegen mn vriend dat het waarschijnlijk een tweeling is, zo sterk merk ik al van alles. ? Maar gelukkig niet misselijk, op af en toe een lichte vlaag na, en daar ben ik wel blij mee. Bij alle andere kwaaltjes moet ik steeds wat glimlachen, ik prijs me gelukkig. ?

@CoVo ik krijg van je update echt weer kriebels. Mis het zwanger zijn zo erg! Maar moet echt nog een half jaartje geduld hebben. Eerst de hormonen uit mijn lijf, want die vreten nog echt aan me. Geniet ervan❤️

Hai allemaal,
wat heerlijk om al veel positieve berichten te lezen, voor diegenen ' van harte gefeliciteerd!'.
voor de anderen... ik duim voor jullie!
zelf ben ik erg nieuwsgierig hoelang het ontpillen bij jullie heeft geduurd? En hoelang het duurde om zwanger te worden vanaf het moment dat je bent gestopt. 
@covo ik ben op 2-1 gestopt met de pil. NOD geen idee omdat ik mijn cyclus nog niet weet...
dat is ook tevens lastig, want vanaf welk moment start je cyclus bij het eerste lichte bloedverlies of op het moment dat het 100% is zeg maar... 

Terug
Bovenaan