Wens: zwanger in 2021

Jeetje heftig @mamaL wat knap dat je dit deeld heftige tijden zijn dat geweest. Hopelijk staat get geluknu Iets mheer jullie kant op..

Hier nu 8 dpo gewerkt vabdaag dus genoeg afleiding. Veel rugpijn en af en toe wat menstruatiekrampen gehad vandaag en gister maar verder niks. Heb dat wel eens vaker en hoe dichter naar mn NOD hoe logischer dit is voor een menstruatie.

Hebben de zwangeren hier in de groeo wat oogemerkt tijdens de innesteling?

Hi allemaal, 

Ik heb jullie allemaal gevolgd in dit forum. Wat leuk om jullie ervaringen te lezen! 

Ik zal me even voorstellen. Ik ben 23 jaar en ben nu alweer 7 jaar gelukkig met mijn vriend 26. Beide zijn we in maart jarig. Samen hebben we een hondje en wonen nu 4 jaar samen. 1,5 jaar geleden ons eerste koophuis gekocht en hebben beide een goede baan. 

Ik ben vandaag gestopt met de pil en hebben besloten om ervoor te gaan! Ik deel graag mijn  ervaringen. 

Xx

Welkom Gebruiker10306199! Leuk dat je erbij komt en spannend dat jullie gaan starten! Heb je een idee van wanneer je je NOD verwacht? Zou je jouw gebruikersnaam nog even willen aanpassen zodat het voor ons wat gemakkelijke is iedereen te herkennen?

Liefs van, het komt al in de buurt! Spannend! Eerlijk gezegd heb ik niks van de innesteling gemerkt. Ik heb vanaf ongeveer 8dpo een paar dagen lang steekjes in de zijkant van mijn onderbuik gevoeld. Maar ik las dat als mensen iets werkelijk merken, het vaak een moment of dag is. Dus ik ga ervan uit dat die steekjes van mij iets anders zijn geweest.

Ik duim heel hard met je mee MamaL! Heb je steun aan je man? Hoe is hij onder de hele situatie?

Hi CoVo, 

ik heb mijn gebruikersnaam gewijzigd. Bedankt voor je welkom! 

Ik ben al 12 jaar aan de pil, dus mijn lichaam zal moeten ontpillen. Ik ben nu "ongesteld" maar dat is natuurlijk niet de echte :)

Ik weet dus niet wanneer mijn eerst volgende NOD is.. 

Iemand tips voor een fijne app die dit bij houdt?

Goedemorgen,  Leuk om te zien dat er zich nog steeds nieuwe meiden aanmelden. Toffe groep dit! Het is met mijn werk lastig alles goed bij te houden, maar ik doe mijn best! Morgen hebben we de oorspronkelijke intake in de ochtend met de VK. We gaan haar zeker ons verhaal uitgebreid doen. Weekje later de eerste echo. Stiekem hopen we allebei dat die hele, superkleine kans er is dat het toch positief nieuws oplevert. We blijven vooral toch maar realistisch. Fijne dag allemaal! 

@aikee ik duim voor jullie mee!

@Baby uit liefde: ik gebruik de app WomanLog
Mooie inzichten tot nu toe ?

Fijne dag allemaal!

@caroline, super frustrerend als professionals zo omgaan met mensen. Helemaal van een ziekenhuis mag je merr verwachten! Ik duim voor je dat jullie snel ergens terecht komen waar het wel goed en zorgvuldig geregeld wordt!
@aikee, spannend morgen, ik ga voor jullie duimen! Goed wel dat je aangeeft ook realistisch te blijven.
@baby uit liefde, ik gebruik de app MyCyclus. Fijne app waar je alles in bij kan houden, van menstruatie tot klachten tot ovulatietesr en zelfs de zwangerschap als die zich uiteindelijk aandient. 
Hier zijn de wachtweken begonnen. Gister avond heel duidelijk mn eisprong gevoeld. Zo bijzonder, dit is denk ik de 2e of 3e keer dat ik hem zo bewust voel. Dus fingers crossed maar ? 

Alyda en wensjenaareenminimensje bedankt voor de tip! Ik ga vanavond meteen kijken! 

Zo leuk en spannend dat we nu gaan beginnen!

Aikee, succes bij de vk!

Terug
Bovenaan