Wens: zwanger in 2021

@MandarijntjeX Nou dat is ook niet niets hoor. Nooit sorry zeggen voor je verhaal delen, want dat doen we allemaal en wat is het fijn om af en toe ons verhaal kwijt te kunnen! (L) Ik hoop dat je gauw bij het UMCG aan de beurt bent voor de hsg.

Even een snelle reactie vanuit mij... morgenochtend staat de intake gepland. We hebben zojuist ook even samen doorgenomen wat we willen bespreken. Gewoon eigenlijk alles van de afgelopen tijd en dus ook vrijdag en zaterdag jl. We wachten de echo volgende week af, die hoeft wat ons betreft niet perse naar voren te worden gehaald. Overigens is het wel een beetje bijzonder dat ik nu ineens alweer een paar dagen echt wel last van misselijkheid heb terwijl dit juist minder geworden was. Denk dat mijn lichaam me wat voor de gek houdt ofzo. Geen idee.... gewoon afwachten. Je kunt het toch niet beïnvloeden. 

Voor de andere dames... ik ga straks of morgen even alles bijlezen en reageer later hoor!

@mandarijntjeX
Hier ook enkel wat menstruatie kramp gevoel maar dan heel lichtjes. En mn sectio litteken doet wat meer pijn dan anders, daar krijg ik therapie voor dus denkt eerder dat dat te maken heeft met een terugslag dan met een innesteling maar goed je weet t maar nooit..

Verder probeer ik 100x per dag tegen mezelf te zeggen dat het deze ronde niet gelukt is om mezelf te behoeden.... al denk ik dat ik toch heel teleurgesteld zal zijn.

Houd jij de spanning een beetje? Ga je morgen een testje wagen? Ik duim zooooo voor je!!

@Aikee, krijg je bij je intake niet al direct een echo? Ik kreeg bij mn eerste eerst een echo en dan de intake.. de insteek van de intake zal toch anders lopen als de echo al gemaakt is zou je denken.

Spannend allemaal ik duim voor je hoor!!

Covo wat spannend bijna een echo ook al lijkt dat nog een eeuwigheid te duren snap wel dat je nog niet echt blij durft te zijn en na de echo kun je dat misschien wel wat beter als je dan een vruchtje hebt gezien zitten lijkt me want de angst zit er denk ik wel of je wel.wat ziet omdat je dat eerder hebt gehad ikzelf heb dat ook gehad in sept 3 dagen positieve test en bloedtest positief maar daarvoor bloedverlies gehad en dus ook niks te zien bij de eerste echo nou dat komt wel heel hard binnen dus als wij ook nog een zwangerschap mogen meemaken zou ik nog erger nerveus zijn dan daarvoor en heb je de andere miskraam nog voor de echo gehad ?of na de echo? 
Aike hoe is het bij de verloskundige gegaan?
Mandarijntjex wat is de reden dat ze opgeven dat ze geen hsg doen? Ik heb dat nl voor dat we het traject echt in gingen gehad  en wat gaat het bij jullie ook gek met een volledige intake gesprek en verder niks doen gaan jullie via de huisarts naar  het umcg of werden jullie doorverwezen door het martini? Hoop dat jullie nu ook snel duidelijkheid krijgen 

Meiden ik heb jullie even nodig me gerust te stellen ?

Ik had nog een digitale test in huis, die steeds in m’n hoofd bleef spelen. Ik kon het vanmiddag niet laten. Ik ben erg onzeker en angstig, bang dat het weer mis gaat. Ik ben opzoek naar een bevestiging die ik nog helemaal niet kan krijgen, behalve dan te wachten op de echo.

Maar toch heb ik vanmiddag dus die test gedaan. Ik drink enorm veel water, zeker 3 liter per dag. Mijn vorige testen heb ik daarom dus ook met ochtend urine gedaan. Die testen waren donker, ook voor mijn NOD, en de digitale test gaf 2-3 weken aan. Daar was ik heel blij mee, ik heb nooit zulke duidelijke testen gehad.
Nu kon ik me dus niet inhouden, en heb ik de digitale test gedaan met nagenoeg kleurloze urine. Dus super verdund.

Resultaat was: zwanger 1-2 weken.

Ik weet dat dit hoogstwaarschijnlijk door de te sterk verdunde urine komt, maar ik ben ook 4 dagen overtijd nu. Ik denk dat ik gewoon hoopte dat hij zelfs met verdunde urine alsnog 2-3 weken zou aangeven.

En nu ben ik dus alsnog weer angstig ?

Ik weet heel goed dat ik mezelf gek maak. Ik ben heel positief tegen mezelf, en probeer mezelf erdoor heen te praten. Maar dan heb ik dus zo’n zwak moment en dan twijfel ik daarna gelijk dat het goed zit.

Sorry voor dit enorm lange verhaal, maar willen jullie me aub geruststellen dat ik gewoon een stomme doos ben, en het hartstikke logisch dat de teststreep binnen in de digitale test te licht kleurde voor 2-3 als ik kleurloze urine gebruik? ?

[quote quote=10397987]@Aikee, krijg je bij je intake niet al direct een echo? Ik kreeg bij mn eerste eerst een echo en dan de intake.. de insteek van de intake zal toch anders lopen als de echo al gemaakt is zou je denken. Spannend allemaal ik duim voor je hoor!![/quote] Nee. De intake vindt ook telefonisch plaats, week later de eerste echo. Dit wegens Corona. Wij hebben het daar ook over gehad hoor, maar wat ons betreft is de insteek duidelijk... een intake met een kanttekening. Tja, het heeft nu eenmaal plaatsgevonden. 

Lieve Covo even rustig in en uit ademen. . Wat je zelf al zegt je hebt volgens mij die test niet op een juist moment gedaan. Je geeft zelf ook al aan dat je de test hebt gedaan met verdunde urine. Het is heel logisch dat je onzekerheid voelt na je voorgeschiedenis, maar heb vertrouwen in je lichaam dat het goed komt. Kon je trouwens niet nog iets eerder komen voor een echo. Of was dit al de vroegste optie? Maak jezelf niet helemaal gek nu, nergens voor nodig. 
@JessieJM, bedankt voor je lieve bericht ♡.
@Aike wat spannend en wat kan je lichaam toch rare dingen doen he. Hopelijk heb je snel duidelijkheid. 
@Caroline in het Martini ziekenhuis wilden ze dat ik eerst verder ging afvallen. Mn BMI zit nu nog net boven de 35. Moet eronder zijn:(.

Terug
Bovenaan