Meiden ik heb jullie even nodig me gerust te stellen ?
Ik had nog een digitale test in huis, die steeds in m’n hoofd bleef spelen. Ik kon het vanmiddag niet laten. Ik ben erg onzeker en angstig, bang dat het weer mis gaat. Ik ben opzoek naar een bevestiging die ik nog helemaal niet kan krijgen, behalve dan te wachten op de echo.
Maar toch heb ik vanmiddag dus die test gedaan. Ik drink enorm veel water, zeker 3 liter per dag. Mijn vorige testen heb ik daarom dus ook met ochtend urine gedaan. Die testen waren donker, ook voor mijn NOD, en de digitale test gaf 2-3 weken aan. Daar was ik heel blij mee, ik heb nooit zulke duidelijke testen gehad.
Nu kon ik me dus niet inhouden, en heb ik de digitale test gedaan met nagenoeg kleurloze urine. Dus super verdund.
Resultaat was: zwanger 1-2 weken.
Ik weet dat dit hoogstwaarschijnlijk door de te sterk verdunde urine komt, maar ik ben ook 4 dagen overtijd nu. Ik denk dat ik gewoon hoopte dat hij zelfs met verdunde urine alsnog 2-3 weken zou aangeven.
En nu ben ik dus alsnog weer angstig ?
Ik weet heel goed dat ik mezelf gek maak. Ik ben heel positief tegen mezelf, en probeer mezelf erdoor heen te praten. Maar dan heb ik dus zo’n zwak moment en dan twijfel ik daarna gelijk dat het goed zit.
Sorry voor dit enorm lange verhaal, maar willen jullie me aub geruststellen dat ik gewoon een stomme doos ben, en het hartstikke logisch dat de teststreep binnen in de digitale test te licht kleurde voor 2-3 als ik kleurloze urine gebruik? ?