Dag allemaal, sorry lieve dames voor mijn lange tijd niet reageren. Ik ben even gaan teruglezen.
@carolinerkj ook een Groningse hier met ervaring bij het Martini en bij het umcg. Wat een naar gevoel zeg als ze zo met je omgaan. Gelukkig ben je er zelf nog even achteraan gegaan. Gelukkig staat er nu een intake geplant, dan heb je dat staan en dan kan je ook weer verder. De moed erin houden en het vertrouwen!! Dikke knuffel.
@Covo wat spannend allemaal zeg. Nu wordt het allemaal steeds echter. Ik vind bet wel heel erg leuk dat je ons op de hoogte blijft houden. Ben benieuwd hoe t met je gaat. Straks naar de verloskundige over 3 weken, wat zal je daar naar uitkijken!!
@sophieth wat spannend dat jullie zijn begonnen aan jullie kinderwens, nu maar afwachten en hopen op goed bericht.
@liefsvan vandaag op 8 dpo afgezien van wat menstruatie achtige krampjes voel ik nog niks.. jij dan? Ik denk alweer meteen, weer niet gelukt deze ronde.
@aike ik lees dat je vandaag naar de verloskundige gaat. Misschien ben je al geweest? Even een dikke knuffel voor jou. Laat ons even weten hoe t is gegaan.
Voor de anderen; sterkte in de wachtweken. Wat duurt het dan toch lang. Pff.
Ik ben zelf onder behandeling geweest bij het Martini ziekenhuis voor een ofo (oriënterend fertiliteitsonderzoek) daar is niks uitgekomen. Ze hebben alleen nog geen hsg gedaan terwijl ik die graag wil. Ik heb me daarom weer aangemeld bij het umcg. Bij het Martini hebben we een complete intake gehad waarin we uitvoerig mijn buitenbaarmoederljjke zwangerschap hebben besproken. Mijn situatie was daarin zeer zeldzaam. Vervolgens krijg ik een inwendige echo en vraagt diezelfde gynaecoloog of iK dat wel eens heb gehad, op zoon moment voel je je echt een nummer. Daarom terug naar t umcg, weer de hele papierwinkel invullen en dan hopelijk snel een hsg.
Ik heb soms echt dagen dat ik bang ben dat het nooit meer gaat lukken, ik kan dan ook echt niet meer positief denken

.
Sorry voor dit lange verhaal, bedankt voor het lezen!