Wens: zwanger in 2021

@covo een stomme doos ben je absoluut niet. Ik snap je helemaal zelfs! Maar zoals je zelf al zegt is het prima te verklaren dat die test nu afwijkt. Je had de test dan ook beter in de ochtend kunnen doen, maar dat is de koe in haar kont kijken, toch? ?

Hi CoVo, 

Ik snap helemaal dat je bevestiging wil! Het is ook gewoon super spannend! 1 ding is zeker, je bent zwanger! 

Ik denk zelf ook dat het komt doordat de urine minder sterk is. Hopelijk zie je het vruchtje snel! 

Ik heb ben vanaf vandaag begonnen met foliumzuur en de testen zijn binnen! Nu nog afwachten op mijn cyclus! 

Vind het heel fijn om met jullie mee te lezen en hier ook mijn eigen verhaal te delen. Ik heb geen leeftijdsgenoten die in de zelfde levensvase zitten. 

Welkom @SophieTH!
@MandarijntjeX jeetje, wat een verhaal! Ik sluit me aan bij wat al gezegd is, het is heerlijk hier je verhaal kwijt te kunnen. Ik hoop van harte dat je snel bij het UMCG aan de beurt bent. 

Dank jullie wel meiden ❤️ Ik ben heel blij met deze groep.

Als er iemand de oplossing heeft om de tijd met een paar weken vooruit te schuiven: ??‍♀️

De echo staat nu gepland op exact 7 weken, vroeger had niet zoveel zin zei ze. En eerlijk gezegd denk ik ook dat die laatste week ook niet zoveel meer uitmaakt. Ik heb nu pas een week positieve testen, dus ik zit nog in de allereerste fase. Het moet nog dalen, het vertrouwen moet nog komen en het moet nog een beetje meer eigen worden. Ik hoop dat ik over een paar weken al wat rustiger ben.

Gelukkig is mijn vriend heel begripvol.

Sorry, ik lees straks alle andere berichtjes even!

Lieve Covo
Dom ben je zeker niet ik denk dat vele van ons het gedaan hadden al is t maar omdat t zo leuk id om te zien staan!

Maak je geen zorgen zoals je zelf al zag is die urine dus super helder. Gooi alle testen die je nog hebt weg en ontspan. Je bent zwanger!! Genieten is nog moeilijk nu maar kijk anders of je elke week iets leuks hebt om naar uit te kijken tot de echo. Echt waar heb vertrouwen dan voelt jullie kleintje dat ook al ♡

Hi allemaal, 

Ik heb een vraag over de zorgverzekering. Hebben jullie deze al aangepast op een zwangerschap? Of doe je dat pas op het moment dat je zwanger bent? 

Lieve meiden, ik lees mee maar reageer even niet zo veel, komt wel weer.
Weet dat ik aan jullie denk, de meiden die op de wachtbank zitten (om welke reden ook) succes, kracht en sterkte wens! En de meiden met positieve testen: geniet? en heb vertrouwen op / in je lichaam!

Baby uit liefde, het weekend had ik het precies hier over met iemand. Ik zei oh dat komt wel tegen die tijd. Zei dacht dat je dit niet het hele jaar door kon aanpassen maar maar tm eind januari. Iemand misschien bekend mee en tips in?

Terug
Bovenaan