Wens: zwanger in 2021

Ja dat heb ik ook haha. De dagen na de eisprong zijn toch spannend he, is het gelukt of niet? De dagen die nu zijn, zijn maar saai

Ik denk dat ik mijn NOD aan moet passen, want mijn eisprong is o.b.v het laatste jaat tussen dag 14 en 19 van mijn cyclus. Kunnen jullie eens meekijken? Denken jullie dat mijn eisprong dan ook ergens in het paarse vakje is?? 
https://photos.app.goo.gl/zmkG964dgkCqny647

Goed van jullie om het even goed uit te zoeken qua zorgverzekering :)
Covo ik ben blij dat het weer wat beter gaat, soms kan het je zo aanvliegen ineens he. Ik denk dat ik me donderdag ga testen. Dan is het 10 dpo. Toch heb ik er een hard hoofd in. Afgezien van een beetje menstruatie achtige buikpijn vandaag verder niks wat er op zou kunnen wijzen. Ik ben zo klaar met die witte testen en de teleurstelling. 
Ik wil vooral graag die hsg, verdere behandeling hoeft voor mij nog niet eens perse zo. Hopelijk willen ze me in het umcg wel helpen :)
Wie gaat er nog meer de komende dagen een test doen? 

Nog even wat ik kwijt wil: dit is echt een fijne groep. Mooi te zien hoe veel er met elkaar gedeeld kan worden, de steun die er is ondanks we elkaar totaal niet kennen. Erg fijn! De meiden die al een positieve test hebben en toch mee blijven schrijven.

Hopelijk mogen we nog veel met elkaar delen, fijne maar ook minder fijne momenten

Sorry dames ben een paar dagen afwezig geweest, probeerde het bezig zijn met zwanger worden een beetje los te laten de afgelopen dagen. Nou ja zover zoiets mogelijk is.
Zit nu rond 9dpo en ga er zelf vanuit dat het niet gelukt is, tenzij er 1 sterke zwemmer met een hele lange levensduur tussen zat. Maar aangezien vandaag de gevoeligheid in me  linkerborst begon denk ik het niet. Dat is voor mij altijd teken no1 dat ik over een paar dagen me ms krijg. 
Ik ga morgen alles effe proberen terug te lezen en dan proberen op iedereen te reageren. 

@Covo ik twijfel nog heel erg of ik eerder ga testen. Ergens wil ik dat wel maar ben bang voor de teleurstelling en dan het gevoel dat het toch niet gelukt is terwijl het dan ook te vroeg kan zijn enzo... daarbij heb ik het weekend dienst en kan ik mn gedachte goed verzetten maandag zit ik op 14 dpo en dan ga ik de nachtdienst in dus misschien test ik dan.... als ik het vol kan houden hahah.

Goeiemorgen meiden,

Jessie, hij staat nu op dag 15 zo te zien. De meest veilige keuze zou zijn om je NOD hem iets door te schuiven, maar wel rekening te houden met een eventuele eisprong op al die dagen uit jouw vakje idd.. Lastig he!

Mandarijntje, dan hoop ik dat je daar snel terecht kunt. ❤️

Ja vroeger testen is altijd zo dubbel, zeker als je al even bezig bent. Stel nou dat het positief is, maar de teleurstelling van een witte test is zo hard. Snap het, jullie moeten alle drie doen wat goed voelt.. ik hoop dat jullie er alle drie naast zitten dames, dat jullie alledrie een tweede streep mogen zien!

Ik sluit me ook echt aan bij wat gezegd is, ik vind deze groep echt heel erg fijn. ❤️

Terug
Bovenaan