Wens: zwanger in 2021

@covo, ja ik debk dat je gelijk hebt. Kan mijn NOD aangepast worden naar 11 februari? Hoe onvoorspelbaar de eisprong dan ook is, dan moeten we het maar vanaf dit weekend 1,5 week om de dag gezellig maken ofzo haha! Wat een straf. 

Hey meiden! 
Even een aantal dagen afwezig geweest. Het forum slokte me teveel op en was er alleen nog maar mee bezig. Wilde het wat losser laten. 
Wat een heftige verhalen van ziekenhuizen zeg! Je zit er toch niet op te wachten dat je een nummer bent met zoiets. 
Hier inmiddels op het welbekende wachtbankje. 4 dpo, afgelopen weekend gigantische steken gehad boven m'n schaamstreek en inmiddels 3 dagen thuis van de pijn in m'n buik en misselijkheid die daar af en toe mee gepaard gaat. Ook nog geregeld steken onderin m'n buik die me meer aan menstruatie krampen doen denken dan aan buikgriep. Gewoon een beetje algehele malaise maar ik zou ik niet zijn als er toch een beetje hoop is dat het een teken is van iets anders. Al hou ik mezelf tegelijk voor dat 4dpo wel heel overdreven vroeg is.. m'n moeder was hier gister en zei wel; je bent altijd overgevoelig geweest voor hormonen dus wie weet.. maar durf er zelf niet teveel vanuit te gaan.

@Covo we hebben er echt een goed gevoel bij hoor. De verloskundige was heel nuchter, open en eerlijk. Ze staat er heel positief in en dat geeft ons dan ook weer wat hoop. Natuurlijk beseffen we ons dat het een erg kwetsbare periode is, zo het begin van de zwangerschap. Je hebt er geen controle over en kunt niet meer doen dan vertrouwen in je lichaam hebben. Linksom of rechtsom. Het zou fantastisch zijn om volgende week goed nieuws te krijgen, maar daar focussen we ons maar niet teveel op. Afwachten, goede moed en verder maar blijven hopen voor nu of in de toekomst. 
Hoe gaat het met jou nu? 

Aikee wat goed om te horen dat je een positief gesprek hebt gehad met de verloskundige toch laat het mij niet los om tegen je te zeggen ga er niet teveel van uit dat het goed zit ook hoop ik van wel natuurlijk in sep had ik ook bloedverlies maar geen stolsels en licht van kleur toen heb ik 3 dagen een positieve test gehad en dag erna een echo en zagen ze wel wat zitten masr dat kon ook bloed zijn gelijk bloedprikken volgende dag ook positief dus zwanger 3 week wachten op de volgende echo ik zou 7w+2 zijn maar bij de echo was er niks meer te zien van een zwangerschap gynaecoloog deed heel.zakelijk en wij gingen met een heel naar gevoel naar huis bij de volgende afspraak een andere gynaecoloog gehad en die zei dat je bij een miskraam ook daarna nog positief kunt testen omdat het hormoon nog in je lichaam zit ik wil je niet bang of onzeker maken *is niet gelukt denk ik) maar ik wil je wel behoeden voor een teleurstelling die dan op dat moment heel hard aankomt maar bij jou kan het natuurlijk heel anders zijn omdst ieder lichaam anders reageert ik ga wel heel hard duimen voor jullie ????  

Je hebt gelijk hoor! Daarom willen we ook gewoon maar afwachten wat er volgende week op de echo te zien is. Tenslotte zijn we dan ook alweer anderhalf tot twee weken verder na het bloedverlies en de krampen. 
De echo volgende week zou op een ruime 8 weken gedaan worden. Als het goed blijkt te zijn, weten we gelijk hoe lang ik precies zwanger ben. Is het toch foute boel, dan hoop ik dat alles goed schoon is. 

Hier alles terug gelezen, maar het was zoveel dat ik steeds vergat wie wat geschreven had. Vanaf nu toch maar weer wat vaker inloggen.
@Aikee, wat fijn dat het gesprek met de verloskundige toch anders verliep dan verwacht. Heel spannend, ga heel hard voor je duimen!
@kat, zo zo herkenbaar wat je schrijft. Bij ons was er ook altijd wel wat waardoor me man het proberen voor een kindje uitstelde, ondanks dat hij het ook graag wilden. Zelfs nadat we samen de beslissing genomen hadden dat ik ging stoppen met de pil heeft het nog een paar maanden geduurd voor we het echt gingen proberen. 

@ van Liefs, vroeger testen doe ik niet, heb ook geen testen in huis. Maar dat is meer zoals CoVo zegt, omdat ik bang ben voor weer een teleurstelling. Ga pas na het weekend testen kopen mocht ik eventueel dan nog niet ongesteld zijn.
Hier deze week de knop doorgehakt naar welke kliniek ik graag wil en heb nu een intake gesprek staan voor over 2 maanden. Hopelijk is het als nog raak voor die tijd en heb ik hem niet nodig, maar het is in ieder geval een fijn gevoel dat er een afspraak staat.

Kat, komt helemaal goed met jullie. Ik heb je NOD dan nu even op de 28e gezet, klopt dat?

Jessie, aangepast! Haha vervelende periode voor jou ?

Hey CJS! Spannend! Vervelend dat je je er zo beroerd bij voelt, ik hoop wel dat dat wat weg zakt. Snap dat het onzeker is. Maar jij kent idd je lichaam het best, dus wie weet!

Ik ben heel benieuwd naar volgende week voor jou Aikee! In ieder geval ben ik blij voor je dat je een prettig gesprek gehad hebt.

Fijn dat de afspraak staat Sunflower! Ik kan me voorstellen dat dat een soort van geruststellend voelt? Dat dat in ieder geval al loopt? Ik duim met je mee, dat het voor die tijd raak is. ??

@Little Sunflower, oh nee, ik hoop dat het hier geen maanden meer duurt. Nu vindt hij het niet meer nodig om een test te doen want hij voelt zich niet ziek maar toch wil hij er niet voor gaan. Ik probeer het te laten rusten maar het is niet simpel. Hoe ging jij daarmee om en wat heeft je man eindelijk zo ver gebracht dat hij er toch voor ging? 

@CoVo, dankjewel! Volgens mijn app is die 1 maart. 

Terug
Bovenaan