Hier alles terug gelezen, maar het was zoveel dat ik steeds vergat wie wat geschreven had. Vanaf nu toch maar weer wat vaker inloggen.
@Aikee, wat fijn dat het gesprek met de verloskundige toch anders verliep dan verwacht. Heel spannend, ga heel hard voor je duimen!
@kat, zo zo herkenbaar wat je schrijft. Bij ons was er ook altijd wel wat waardoor me man het proberen voor een kindje uitstelde, ondanks dat hij het ook graag wilden. Zelfs nadat we samen de beslissing genomen hadden dat ik ging stoppen met de pil heeft het nog een paar maanden geduurd voor we het echt gingen proberen.
@ van Liefs, vroeger testen doe ik niet, heb ook geen testen in huis. Maar dat is meer zoals CoVo zegt, omdat ik bang ben voor weer een teleurstelling. Ga pas na het weekend testen kopen mocht ik eventueel dan nog niet ongesteld zijn.
Hier deze week de knop doorgehakt naar welke kliniek ik graag wil en heb nu een intake gesprek staan voor over 2 maanden. Hopelijk is het als nog raak voor die tijd en heb ik hem niet nodig, maar het is in ieder geval een fijn gevoel dat er een afspraak staat.