Ah aangepast! Haha ik volg steeds wat ik zie verschijnen in de berichten, maar als ik wat heb gemist gewoon zeggen hoor!
Ik voel me goed! Het lukt gelukkig een stuk beter om te genieten, en daar ben ik blij mee. Tijdens mijn eerste keer dat ik een positieve test had, jaren geleden, heb ik toen heel blij mijn broer opgebeld. Hij reageerde toen heel bot, met ‘maar als je net pas een test gedaan hebt ben je nog niet zwanger! Ja, theoretisch misschien wel, maar het is natuurlijk nog niks!’. Ik werd daardoor super verward, en toen het op 9 weken mis ging, schaamde ik me heel erg. Ik voelde me heel stom dat ik zo blij was geweest, en pakte het enorm persoonlijk op.
Op een of andere manier is dat er nog niet helemaal uit. En inmiddels ben ik 34 ?. Ik ben teveel bezig met wat anderen misschien zouden denken. Terwijl ik gewoon lekker met mijn vriend moet genieten hiervan. Haha we hebben zelfs zo goed als namen en hij heeft de kinderkamer al afgetaped waar de meubels komen te staan. ? dus het helpt dat ik dit samen met hem doe