Wens: zwanger in 2021

Ik zou ook graag mee willen schrijven!
ik ben 25 en mijn man 26 en we willen graag een kindje! Ik ben vorige maand gestopt met de pil en mijn cyclus kwam gelukkig meteen opgang. NOD is 26 januari!

@Liefs van, ik was vorige maand tussen mijn menstruatie en NOD ook meer dan een week misselijk. Helaas betekende dat niets, maar elk lichaam is anders en ik hoop van harte voor jullie dat het raak is! :) 
Mijn eisprong komt er nu weer aan komende week, dus ik probeer chill te blijven. Mijn man vroeg of we niet aan de ovulatietesten moeten, maar ik ken mezelf dan raak ik nog meer geobsedeerd. Dus ik heb gezegd dat ik sowieso deze ronde nog zonder wil doen. Ik hoop dat ik mijn cool kan bewaren haha. Voelde vorige keer vanalles, dus mijn lichaam is al heel goed in me voor de gek houden.

Welkom Gebruiker! Zou je jouw gebruiksnaam willen veranderen in je profiel? Zodat het voor ons makkelijker is om iedereen te herkennen?

Spannend, je NOD komt er aan! Hoe voel je je?

Jessie, snap dat dat spannend is! In zekere zin kunnen ovulatietesten ook juist rust geven hoor. Misschien even peilen hoe de meiden hier dat ervaren?

@CoVo, 
Heb je mijn naam ook al kunnen veranderen jn de lijst? 

@gebruiker (met cijfer) leuk dat je mee kletst! Spannende periode he? Wij zijn rond dezelfde leeftijd! 

Ah aangepast! Haha ik volg steeds wat ik zie verschijnen in de berichten, maar als ik wat heb gemist gewoon zeggen hoor!

Ik voel me goed! Het lukt gelukkig een stuk beter om te genieten, en daar ben ik blij mee. Tijdens mijn eerste keer dat ik een positieve test had, jaren geleden, heb ik toen heel blij mijn broer opgebeld. Hij reageerde toen heel bot, met ‘maar als je net pas een test gedaan hebt ben je nog niet zwanger! Ja, theoretisch misschien wel, maar het is natuurlijk nog niks!’. Ik werd daardoor super verward, en toen het op 9 weken mis ging, schaamde ik me heel erg. Ik voelde me heel stom dat ik zo blij was geweest, en pakte het enorm persoonlijk op.

Op een of andere manier is dat er nog niet helemaal uit. En inmiddels ben ik 34 ?. Ik ben teveel bezig met wat anderen misschien zouden denken. Terwijl ik gewoon lekker met mijn vriend moet genieten hiervan. Haha we hebben zelfs zo goed als namen en hij heeft de kinderkamer al afgetaped waar de meubels komen te staan. ? dus het helpt dat ik dit samen met hem doe

Terug
Bovenaan