Wens: zwanger in 2021

Sorry @kat, hoop niet dat ik je ongerust gemaakt heb nu, was niet me bedoeling! Maar herkende vooral dat gevoel van frustatie. Ik vond het soms heel moeilijk en we hebben er ook heel wat discussies over gehad. Uiteindelijk zijn we begonnen nadat we verhuisd zijn, omdat hij een andere baan gevonden had en wat veel minder stress gaf.
@CoVo, ja, voelt heel geruststellend. ik zag er heel erg tegen op om de stap om hulp te vragen te nemen en heb het ook best lang uitgesteld. Ook omdat we bij onze dochter uiteindelijk ook zonder hulp zwanger zijn geworden. Maar nu ik de stap genomen heb en de afspraak staat, merk ik wel in de afgelopen dagen wel dat er behoorlijk wat spanning en stress van me afvalt. 

Goedemorgen allemaal, 

Heb sinds gisteren last van steken in mijn liezen en krampen in mn buik. Zal dit van het ontpillen zijn? Heb tijdens mijn "menstruatie" wel eens last van krampen in mijn buik. Maar had nu echt steken in mn liezen. 

Iemand ervaring mee? 

Wat duurt het lang....Ik had al paar dagen steeds even dat ik dacht ben k nou misselijk?! Maar dan ging t weer snel weg. Gister avond ging het na het avond eten ook weer weg en nu stond ik er mee op en ben k dus de hele ochtend al misselijk.
Wil me er niet op focussen maar kan er niet omheen... Dan voel ik een krampje en beetje hoofdpijn en denk ik schei uit t is niks menstruatie komt er aan. Het is ook nog te vroeg om echt misselijkheid te hebben denk ik?! (10dpo)

Dit heb ik overigens normaal gesproken nooit voor mn menstruatie door komt maar goed mn lichaam kan me ook voor de gek houden denk ik dan.
Nog een paar dagen geduld...

Ik heb er zelf geen ervaring mee Baby uit Liefde, maar ik hoor altijd hele verschillende verhalen van hoe het lichaam reageert na stoppen met anticonceptie, bevalling, etc. Dus misschien ja het eenmalig, en misschien is het iets nieuws wat je van je lichaam moet leren kennen. Weet je hoe ver je in je cyclus bent?

Hoe gaat het met jou Samentha?

Ah Liefs van, als ik jouw berichtjes lees voel ik gewoon de spanning met je mee. Ik moet wel zeggen, ik testte 2 dagen voor mijn NOD positief, en had toen al een dag of twee lichte rugpijn. En tussen bevruchting en innesteling ben ik een paar dagen ook flink misselijk geweest trouwens, nu ik eraan denk. ? Dus ik hoop dat het goede tekenen zijn voor je!

@CoVo ik heb op 16 januari mijnonttrekkingsbloeding gehad (doorbraak tijdens slikken van de pil) vanaf toen gestopt met de pil. In de app staat dat 30 januari mijn Ovulatie is. Maarja dat weet ik niet zeker ivm opnieuw vinden van mijn cyclus. 

@Baby uit liefde, dat had ik ook na het stoppen met de pil maar toen had ik een spiraaltje en dacht ik dat het mss daar van kwam. Een aantal maanden geleden had ik het erger, elk moment van de dag en het ging niet weg tenzij ik op een bepaalde manier zat. Toen bleek ik een infectie te hebben. Het kan vanalles zijn maar hoogst waarschijnlijk is het gewoon je lichaam dat zijn hormonen aan het reguleren is. 

@Covo ik hoop het... misschien doe ik morgen toch een testje.
Bij wit kan ik het dan ook loslaten denk ik want nu denk ik hele tijd is het wat of houd ik mezelf voor de gek. Maandag zit ik op 14 dpo en het weekend werk ik dus dan kan ik makkelijk mn gedachte verzetten als het niks is en altijd na mn NOD nog eens testen als het echt uit blijft..

Terug
Bovenaan