Wens: zwanger in 2021

CoVo, fijn om te horen dat het al beter gaat met genieten, dit moet je ook zeker doen! Het is super bijzonder en een geschenk om zwanger te mogen zijn.

leuk om al met het kamertje en de naam bezig te zijn! Dan leef je er ook steeds meer naar toe lijkt mij. 

Ben heel benieuwd naar je naam! 

Ja goeie wat CoVo zegt. Ik ben wel benieuwd wat zijn jullie voors en tegens om ovulatietesten te doen, of juist niet?
@covo Fijn dat je er samen van kan gaan genieten❤️

@jessie ik doe ze wel om zo mijn ei te kunnen vinden. Ik ben zelf te onregelmatig ongesteld en m'n cyclus is zo lang dat ik zeker wil weten dat ik hem niet mis. Hou nu sinds 2 maanden ook m'n temp bij. 

Hier vanmorgen een testje gedaan en die was negatief. (Early van etos)
Was er op voorbereid en ben toch wel blij dat ik t gedaan heb nu komt mn menstruatie niet als overval. Wellicht te vroeg getest dus als ik di/woe niet ongesteld ben test ik nog eens.

Mijn kortste cyclus tot nu toe was 28 dagen maar had er ook een van 33 en 34 en maandag ben ik 14 dpo. Ik beschou het dus als negatief en ga me alvast klaar maken voor de volgende ronde.

Liefs van mij

@jessie, in eerste instantie wilde ik niet aan de ovu testen omdat ik dan veel te veel bezig zou zijn met alles. Maar de situatie hier thuis is niet altijd optimaal qua gezellig maken. We hebben beide heftige relaties achter de rug en het lukt niet altijd het gezellig te maken. Uiteindelijk wel gekozen voor ovu testen om zo goed mn cy lus in kaart te brengen en te weten wanneer mn eisprong is. Maar goed ook, want deze blijkt al op cd 11 te zijn meestal wat inhoud dat we te laat begonnen. Ik ben er niet zo mee bezig als ik in eerste instantie dacht, het is nu meer een routine geworden eigenlijk.
Zit hier nu op dpo4. Gister onwijs beroerd geweest en wat duizelig, maar dat was vooral veel stress van werk. En zo vroeg kan je de kwaaltjes ook niet ontwikkelen geloof ik?
Beetje proberen de komende week niet teveel mee bezig te zijn.

Ik wil graag terugkomen op mijn vorige post, na uitvoerige gesprekken gehad te hebben, heeft mijn vriend zijn twijfels aan de kant geschoven. Ronde 1 is dus van start gegaan en ik kan niet gelukkiger zijn dat we eindelijk op dit punt zijn aangekomen. Volgens mijn app (ik gebruik Clue) heb ik vandaag mijn eisprong maar ik voel al 3 dagen wat meer druk in mijn eierstok, so who knows. Ik heb geen idee wanneer mijn eisprong effectief is want ik doe geen testen. Mijn nod is 5 februari. 
Ik denk dat ik nu zelfs meer zit te glunderen omdat dit moment er eindelijk is dan voor de spanning dat we straks misschien wel zwanger kunnen zijn. Het voelde een soort van bevrijdend om het voor het eerst in mijn leven zonder anticonceptie te doen. Kan misschien heel gek klinken maar ik vind het geweldig dat mijn lichaam nu vrij is van al die nest.  

Terug
Bovenaan