Wens: zwanger in 2021

@Covo het gaat goed hoor los van af en toe een krampje, vleugje misselijkheid, zeurende borsten en veel afscheiding nog geen teken van een menstruatie…
De krampjes doen me steeds denken aan hee het begind maar dan is het er niet. Die borsten heb ik nooit last van gehad behalve bij mn eerste zwangerschap en tijdens de borstvoeding, in de richting van PMS voel ik dit allemaal eigenlijk nooit maja het lichaam doet bijzondere dingen met je haha. Wie weet ik dit de eerste maand dat ik allerlij kwaaltjes ontwikkel in de dagen voor mn menstruatie.
Geen bloed is moed zeggen ze dus ergens heb ik wel nog hoop….

Goedemorgen meiden!

@Julienne - welkom! Hopelijk binnenkort een positieve test en ieder geval je menstruatie terug. Geef je lichaam inderdaad wat tijd het is voor iedereen anders. ?

@Liefs van - ik hoop voor je dat je de 26e een positieve test hebt en dat dit de kwaaltjes zijn die erbij horen.

@Sunflower - is de menstruatie al doorgebroken of nog steeds ergens hoop dat het toch het juiste moment was?

@alyda - spannend ga je vroeg testen of wacht je tot 2 februari?

@Jessie JM en @CJS hopelijk komen jullie het eitje van de week een keer tegen ??

@Caroline - yes achteraan blijven zitten ?? vermoeiend misschien maar zo vergeten ze je daar niet. Je bent een kanjer!

@Covo - zo fijn om jou verhalen ook te blijven horen en dat je zo betrokken bent met iedereen ?

Zou leuk zijn als we in de groep weer goed nieuws krijgen ❤️ Hoe is het @kat / @mandarijntje / @lizzyolie en de andere meiden?

Afgelopen weken / dagen veel gesproken met mijn vriend over waar we staan, hoe we naar dingen kijken. Nu besloten om deze week het te gaan proberen. (Ja het wordt steeds eerder en dat vind ik helemaal niet erg ?) Dit komt ook omdat we met zijn zus en haar vriend hebben gesproken over en die vriend gaf aan ‘rustig aan gaan beginnen’. Thanks!, voor het zetje in de richting die ik graag wilde! Nu besproken zonder ovulatie testen en als dat niet lukt dan met. Jullie zullen het vast herkennen dat je er veel mee bezig bent. Ik ben altijd van de lijstjes en dingen bijhouden maar omdat je zonder regelmatige cyclus (gemiddeld 27 dagen) kan weten wanneer je eisprong is heb ik toch vanmorgen een doosje ovulatie testen gekocht. Ik wil aankomende week niet alle dagen van de week moeten vragen om het gezellig te maken, hij ziet me aankomen ? Covo wil je mijn dag weer aanpassen naar 13 februari? (Ik hou je wel lekker bezig)

Hi @wensjenaareenminimensje, wat lief dat je wilt weten hoe het met me gaat. Wij zijn er afgelopen week voor gegaan. Nu doe ik super hard mijn best om er rustig in te staan :). We willen eerst een paar maandjes proberen voor we ovulatietesten gebruiken. Ik heb schrik dat ik anders te gefocust ga zijn. Veel succes en plezier met deze grote mijlpaal! 

@wensje, wil 2 februari aanhouden, al te vaak teleurgesteld, en het is niet goedkoop ? dus rustig (?) afwachten nog een ruime week. 
Wat fijn dat het voor jullie ook kan gaan beginnen nu! Gewoon lekker kalm aan en van genieten. 
Voor nu niet veel te melden eigenijk. De steekjes zijn voor nu weer weg, lekker actieve huishouddag in de planning en verder gewoon kalm aan!

@kat en wensjenaareenmini wat leuk dat jullie nu echt gaan beginnen en spannend natuurlijk!!
@Alyda en liefsvan ik hoop op positieve testen de komende weken!

mijn NOD is dinsdag en kon me vandaag niet inhouden om te testen! Ik ben af en toe misselijk en moet steeds plassen! Vanmorgen een heel licht streepje! Weet niet zo goed hoe ik hier een foto moet toevoegen!

Oh Lissieoli! Nu willen we de foto wel zien ??
Ik gebruik de app MyAlbum, maar andere meiden doen het volgens mij handiger. Die maken een url van hun foto.

Wat fijn Wensje!! Spannend! Ik heb het aangepast!

Hoi allemaal,
Wat een berichten weer, zowel positief als negatief. Het meeste schrik ik van de ziekenhuis verhalen. Heftig! Verder vind ik de berichten heerlijk om te lezen, allemaal heel erg oprecht. Daarom wil ik toch ook nog wat delen. 
Ik had me voorgenomen (zoals velen in deze groep) om er niet zo mee bezig te zijn maar ik merk dat me dat niet lukt. Ondertussen doen de cookies ook hun werk want op Facebook, Instagram en pinterest komen advertenties voorbij voor baby spullen. Dat maakt allemaal nog verleidelijker. 
Ook had ik me voorgenomen om van de eerste ronde niet te veel verwachten maar toch denk ik nu soms 'zou ik zwanger zijn?'. Daardoor voel ik nu dus elk steekje of pijntje in mijn buik. Ik ga er vanuit dat ik 2 februari ongesteld moet worden. De testen zijn al in huis voor het geval dat. Erger nog... er ligt ook een early test. Hoewel ik weet dat je na een positieve early test nog een miskraam kunt krijgen ben ik toch benieuwd of jullie er ervaring mee hebben. En sommige testen ook eerder met een gewone test? Hoeveel dag van te voren testen jullie dan? 

tot vanavond... kan me waarschijnlijk niet bedwingen om morgen pas weer te kijken ?

@Wensdj, heel herkenbaar hoor jouw verhaal. Ik denk dat dat voor veel van ons geldt. Ik heb de vorige ronde ook 2x een early test gedaan, maar qua ervaring kan ik er niet zo over meepraten, want de mijne was toen negatief. Ik had dat hier nog helemaal niet gezegd, maar ik heb vorige week (een week na mijn ongesteldheid) ook nog een keer een normale test gedaan, omdat er toch vanalles anders was dan normaal (symptomen, korte menstruatie, etc.). Uiteraard ook weer negatief. Ik heb nu allerlei voornemens voor deze ronde. We gaan wel zien wat er van komt haha! ;) Ik verwacht nu donderdag mijn eisprong en ben net gestart met ovulatietesten (wat ik me ook had voorgenomen nog niet te doen). 
Mijn hashtag van het jaar 2021; #somuchforgoodintentions 

Terug
Bovenaan