Wens: zwanger in 2021

Ik probeer er ook niet teveel mee bezig te zijn, maar het gaat mij niet zo goed af! 

https://ibb.co/Q6xTbXm
dit is de link naar de test van vanmorgen,  je ziet het op de foto wel minder goed dan in het echt! Ik hoop dat de link werkt!

@Lissieolie ik zie hem! Voorzichtig gefeliciteerd!!

Ik gooi er morgen een testje tegen aan als mn menstruatie er niet is. 1 dag voor mn geplande NOD en eventueel bij een langere LF ook meer kans met testen.... ergens toch nog hoop wel dat ik te vroeg getest heb aangezien er nog geen spoor is van mn menstruatie behalve nogsteeds die borsten en heel veel borrels in mn buik wat zorgt voor soms kramp en winderigheid vleugje misselijk af en toe.. ben benieuwd heb nog een early van etos liggen die zou gevoelig moeten zijn ...

Spannend Liefs van! Aan het duimen voor je! ??

WensDJ, ik heb deze keer met early tests van Kruidvat 2 dagen voor mijn NOD positief getest. Maar ik heb ook vaak genoeg negatief getest. Volgens mij bij mijn tweede mk ook pas laat positief getest (wat niks zegt over de kans op een mk trouwens!), dus volgens mij eerst negatief getest met een early.
Early testen vind ik altijd heel dubbel. Super leuk als ze positief zijn, maar ook onzeker. En een negatieve uitslag geloof je niet helemaal, juist omdat het nog vroeg is.. maar ik ben nooit in staat geweest werkelijk te wachten haha.

Wat fijn zoveel goede berichten te lezen, ik duim voor jullie allemaal!
Ik ben gisteren ongesteld geworden dus ik schuif weer door naar een volgende ronde. NOD weet ik eigenlijk pas weer als ik mijn eisprong heb, aangezien mn cyclus nog niet regelmatig is. 

Hallo allemaal, 
Ook wij, mijn vriend en ik, hebben de wens om in 2021 opnieuw papa en mama te worden. In november 2019 is onze zoon geboren via een keizersnede. We hebben toen ongeveer 8 rondes gewacht tot het raak was. Ik was daarvoor al zo'n dik jaar gestopt met de pil. In oktober jl zijn we opnieuw gaan proberen.. 27 Jan is mijn NOD maar ik voel aan alles dat ik ongesteld ga worden. Balen.
Op naar ronde 5. Mijn cyclus is zo'n dag of 27.
Leuk om alle andere verhalen te lezen en te volgen.
Groetjes  

Hier zojuist mijn menstruatie door gekomen, het was al direct veel op het toiletpapier dus ik verwacht dat dit doorzet.
Ondanks het beetje hoop wat ik nog had.. wel verwacht en de teleurstelling is er maar valt me alles mee. Op naar de volgende ronde met NOD rond 24 feb. Afhankelijk van wanneer mn eisprong is natuurlijk (nu dus LF 13 dgn).

Terug
Bovenaan