Wens: zwanger in 2021

Ah wat jammer Liefs van en MandarijntjeX. Balen! Ik hoopte op ander nieuws voor jullie.
MandarijntjeX, ik heb jouw NOD even ook op de 24e gezet, is dat goed? Dan pas ik hem aan zodra je er meer zicht op hebt?

Ik hoop dat jullie volgende maand meer geluk hebben!

Hai Skipbo, welkom! Leuk dat je erbij komt. Jammer van deze ronde, veel succes volgende maand! Ik heb je nu nog op 27 Jan gezet. Laat het maar even weten zodra dat definitief verandert.

Hoe is het met Sunflower en Julienne?

Is bij jou de schok al een beetje ingedaald Lissieoli? Hoe reageerde je vriend/man?

Wat balen liefsvan, ik had gehoopt op ander nieuws van jou. We gaan er weer voor, de volgende ronde. 
Welkom Skipbo!!
Bedankt Covo, ik laat het idd weten zodra ik het zeker weet. Hoe gaat het met jou verder??

Wat balen Liefs van en manderijntjeX! Hopen op de volgende ronde! welkom Skipbo! Het is voor ons nog erg onwerkelijk! Ik heb nu sinds een paar uur licht bruine en roze afscheiding! Ik hoop dat het niet door gaat zetten! 

Hoi allemaal, 
Ik ben nieuw op dit forum, leuk en fijn om alle verhalen te lezen van iedereen! Mijn vriend en ik proberen ook dit jaar zwanger te worden. 11 december gestopt met de pil, in januari een normale menstruatie gehad en nu staat mijn NOD op 12 februari. Mijn vriend is 14 februari jarig dus wie weet heb ik een speciaal verjaardagscadeau voor hem dit jaar :)

@mandarijntje en liefsvan wat balen!! Dikke virtuele knuffel!!
@lissieolie gefeliciteerd! Het kan ook heel best een innestelingsbloeding zijn hoor. Hopelijk blijft het goed nieuws voor je!
Hier doet mijn lichaam zo gek. Af en toe zere borsten, drukkend gevoel op onderbuik.. maar probeer zelf voor te houden dat ik gewoon ongesteld wordt, dan kan de teleurstelling niet te groot zijn einde van de week. Stiekem is de hoop er wel natuurlijk ☺️

Met mij gaat het goed MandarijntjeX, dank je. Ik was heel blij met jullie toen ik het even niet zag zitten, sindsdien kan ik het een stuk beter loslaten.

Lissieoli, ik snap dat dat spannend is! Maar volgens mij hoor je dat best heel vaak hoor, en idd je innesteling is nog maar net achter de rug. We gaan van het positieve uit!

Welkom Naturelover! Leuk dat je erbij komt! Ik hoop dat Valentijnsdag veel romantische cadeaus brengt in deze groep! En voor jou zou het idd een dubbel cadeau zijn, we duimen mee!

Ah CJS spannend! Je laatste week is ingegaan! ??

Dag dames,
@Lissieolie, superspannend! Ik ga duimen!
@cjs, oh wat naar he! Ik begrijp je zo goed. Ik ben benieuwd hoe het afloopt eind van de week!
Ik moet hier zelf ook maar even wat van me af gaan kletsen. Wil de hoop zo laag mogelijk houden, maar deze maand lukt het me niet goed om alle gedachtes en gevoelens naar de achtergrond te schuiven. 
Gister met mn vriend een laatste keer geproost "op een goede babymaand" haha. Voor mezelf besloten vanaf nu even geen alcohol meer omdat ik niet weet of het raak is. Sinds gisteravond licht misselijk met vlagen. Vanmorgen bij het wakker worden nog nergens last van, maar een kwartiertje later kwam het er wel ineens weer opzetten. Elk steekje of rommeltje voel ik in mn buik rn ik word helemaal gestoord van mezelf?
Voor nu probeer ik er maar gewoon van uit te gaan dat ik dinsdag gewoon ongesteld wordt en dat het niet gelukt is, maar ergens knaagt er een gevoel dat zegt het is gelukt deze keer. Qua gevoel heb ik dat nog niet eerder gehad maar ik weet dat mn lijf me ook vreselijk voor de gek kan houden..
Nou, lang verhaal maar moest het even kwijt. Laat het maar gauw 2 feb zijn ?

Wat een verhalen weer, mooi om te zien.

Voor degene die nieuw zijn: welkom! Fijn om verhalen te delen en hopelijk voor jullie snel mooi nieuws.

Voor degene die wachten en dan vooral het gedoe rondom het ziekenhuis, sterkte en kop op ? vind iedereen echt power vrouwen!!!

Ik heb afgelopen periode niet veel te melden gehad haha. Menstruatie is achter de rug en nu maar wachten tot de vruchtbare periode en ovulatie. Ik heb mezelf voorgenomen dat ik nog maar 1x per dag dit forum mag checken om zo de focus te verleggen en niet constant bezig te zijn met zwangerschap (eens zien hoe lang ik dat voornemen kan volhouden ?)

Terug
Bovenaan