Wens: zwanger in 2021

Welkom Poni!

Bedankt voor de lieve berichtjes allemaal!
ik verlies nog steeds bruin bloed en ben niet meer zo misselijk als dat ik was! Dus ben bang dat het mis gaat! Weten jullie hoe lang normaal een innestelingsbloeding is? Ik ga morgenochtend weer een test doen!
ik heb ook geen aanvullende verzekering!

Hey!

2 nieuwe zwangere dames onder ons! Gefeliciteerd!!

En een aantal dames die bijna bij de NOD zijn, spannend!!

Ik moet zeggen dat ik dacht dat de dagen na de eisprong tot de NOD voorbij kropen... maar het lijkt nu wel of de tijd stil staat... misschien komt het ook omdat ik buiten extreem moe in de avond weinig kwaaltjes heb... en me helemaal (nog) niet zo zwanger voel. Dat maakt me soms toch wat onzeker.. die 3,5 week tot aan de echo duren nog zooo lang!!

Ik heb mijn verzekering ook pas aangevuld na mijn positieve test Baby uit Liefde. Ik snap je redenatie helemaal. Ik hoop natuurlijk voor je dat het raak is voor maart!

Hai Poni! Ja tuurlijk ben je welkom, gezellig! Ik heb je erbij gezet!

Ik vind het zo leuk dat deze groep zo in beweging blijft, steeds nieuwe meiden erbij en meiden die na een positieve test nog blijven hangen.

Lissieoli, ah ik duim zo hard voor je dat het niks betekent. Je hoort het vaak, maar je wordt toch onzeker. Idd morgen weer even testen, dan zit je op je NOD toch? ??

Hey Neeltjee, haha ik herken wat jij zegt heel erg! ? We dachten dat het wachten over was! ? Ik moet wel zeggen, het wordt voor mij iets makkelijker. We weten het nu bijna twee weken, en ik ben relaxter en de tijd lijkt wat sneller te gaan dan in de eerste week. Nog 2 weken hier! Niet onzeker voelen hoor (voelt zo raar dit iemand te adviseren ?), iedereen ervaart het anders!

Hoi hoi 
Paar dagen niet geweest en weer  wat nieuwe meiden erbij zie ik 
En voor een paar komt de NOD ook in de buurt spannend 
Ik heb vanmiddag en vanavond mijn piek gemeten we hebben het gistermiddag gezellig gemaakt en vanmorgen is mijn mannetje weer weg gegaan en komt hij vrijdagavond weer thuis heel.soms hebben we mazzel dat hij in de buurt is en komt hij avonds thuis maar dasr gaan we niet van uit toen we iui deden had hij wel.eens aan de planning gevraagd of hij avonds naar huis kon in de vruchtbare dagen ??gaan er nu van uit  dat deze kans het niet word  we hebben ons al ingesteld op ivf maar stiekem hopen we toch dat het nu raak is en anders hoop ik dat we in mijn volgende cyclus kunnen beginnen met ivf en hoop dat we deze week bericht krijgen donderdag de vragenlijst op de bus gedaan dus wie weet 

Goeiemorgen meiden!
Welkom aan alle nieuwe meiden, gezellig dat jullie mee kletsen. 
Kan me goed voorstellen dat de tijd tot aan de eerste echo lang duurt. Je wilt toch weten of alles goed zit en zeker als je verder geen kwaaltjes voelt kan die periode denk ik lang duren. 
Hier kruipen de dagen richting vrijdag. Gister had ik de hele dag wat menstruatie achtige krampen en 's middags en 's avonds wat roze bij afvegen. Vanmorgen ook wat helderrood met slijm. (Sorry voor de details hihi) en ook weer die krampen. Ben er nu misselijk van, maar kan ook de spanning zijn. M'n temp blijft redelijk gelijk (kan 0,03 schelen, maar dat zijn geen grote verschillen). Vrees dat ik nog een paar dagen geduld moet hebben. Hihi. Hoop alleen zo dat niet nu al mijn ms doorbreekt, zit pas op 10dpo.

Spannend meiden die moeten wachten tot de NOD! 

ik heb vanmorgen weer getest en krijg steeds meer de hoop dat het een innestelingsbloeding is!
De lijn is dikker en ik heb daarna de clearblue test gedaan en die geeft aan zwanger 2-3 weken!

https://ibb.co/mq1ttQs

@cjs, ik duim voor je! Super spannend zeg!
@lissieolie, dat lijkt er wel goed uit te zien! Gefeliciteerd. Blijf nog even voor je duimen maar lijkt goed te gaan!
Ik mag vandaag gelukkig weer aan het werk. Beetje afleiding kan nooit kwaad. Gister ook goede gesprekken met mn vriend gehad. Nu we er zo mee bezig zijn dient ook het genus van m'n moeder zich weer wat aan. Viva het heel moeilijk om haar niet even te kunnen bellen en te vragen goh mam, hoe heb jij dit ervaren in je zwangerschappen. Merk dat dat me wel veel doet. Heb genoeg lieve mensen in mn omgeving, dat is het niet, maar op dit moment mist dat stukje gewoon even. 
Anyway, fijne dag dames!

Terug
Bovenaan