Wens: zwanger in 2021

Hoi,

Mijn vriend en ik zijn 13 jaar samen (33 en 32 jaar).

In de zomer van 2020 hebben we helaas een miskraam gehad met een lange nasleep. Nu zijn we klaar voor een nieuwe poging (1e kindje).

Nod ligt rond 16 januari
 
Welkom SteefEef!

Wat verdrietig dat jullie vorig jaar een miskraam hebben gehad. Ik hoop dat jullie snel goed nieuws krijgen!
Jouw NOD komt er ook al aan!

Ik heb je bij de update in de post toegevoegd!
 
Dank CoVo!

Dank je wel, lief van je. Ik hoop dat we alleen in 2021 mooi bericht krijgen.

Voor de miskraam was mn cyclus vrij wel direct na het stoppen van de pil stabiel, 30 dagen. Nu na de miskraam schommelt hij nog iets maar loopt keurig terug naar 29 a 30 dagen. Ben dus erg benieuwd of mn nod nu op de 16e gaat zijn. Heb via cb ovulatietest mn eisprong maar opgezocht haha

Vind het daarnaast rete spannend hoor. Zal het nu wel goed gaan, mocht het raak zijn?! En vooral dat wachten deze weken is lastig. Had me voorgenomen niet meer op het forum te komen haha maar kan het niet laten verhalen met elkaar te delen.

Hoe komen jullie deze weken door?
 
Haha ik ben een slecht voorbeeld vrees ik ? Ik kom de dagen door, door eraan te denken, te kijken of ik bij het afvegen wellicht wat zie wat op een innesteling kan wijzen, ben me iedere minuut bewust van wat ik wel of niet voel, etc etc. En dat wist ik van tevoren, de vorige keer kon ik het ook niet loslaten. Nu is het nog wel grappig, maar ik weet ook dat dit het me over een paar maanden lastig gaat maken.

Ook eventjes weggeweest van het forum toen, maar uiteindelijk vind ik dit toch wel gewoon heel fijn. Ik vind het zowel fijn om jullie om me heen te hebben in mijn eigen proces, met vragen, steun etc. Maar ik vind het ook oprecht heel fijn alle verhalen te lezen en met iedereen mee te leven. Ik gun iedereen heel snel een positief resultaat en vind het heel erg leuk als het idd lukt.

Ik heb trouwens onze namen in de post even op volgorde van NOD gezet. Kijkt wat overzichtelijker en is wat fijner bijhouden.

Idd veel die vlak bij elkaar zitten! Oh ik hoop zo op een paar positieve berichten volgende week!
 
Haha ik ben echt net als jij CoVo. En misschien is dat ook wel oké, en komen we er met zn allen zo door.

Vorige keer had ik geen innestelingsbloeding. Laatste paar dagen wel wat last van mn onderbuik, super koud, s avonds misselijk en moe. Maar wil er ook niet te veel op hopen haha
 
Haha! Ja precies, ik heb me maar een beetje neergelegd dat ik dit nou eenmaal op deze manier beleef. Ik wil het gewoon graag. Maar, ik weet wel dat mijn lichaam me echt alle symptomen kan laten voelen, zowel bij een positieve test als bij een aankomende menstruatie. Dus wat ik ook voel, ik hou wel altijd in mijn achterhoofd dat het in werkelijkheid niets zegt tot je echt die mooie test hebt.

Ik merk nu eigenlijk ook nog niks. Af en toe een licht steekje in mijn onderbuik, maar eigenlijk niet noemenswaardig. Rondom mijn eisprong had ik heel licht bruinverlies en rommelende darmen, en dat laatste heb ik ook altijd bij de start van mijn menstruatie. Dus met name mijn darmen zijn wel gevoelig voor wat er in mijn cyclus gebeurt. Het is ook nog vroeg natuurlijk. Het is voor mij nu DPO 6 of 7. Ik heb geen ovulatie test gebruikt. Dus we moeten allebei nog minimaal een hele week haha.

Maar bij de vorige positieve testen had ik ook geen innestelingskenmerken hoor. Dus ik reken nergens op. Spannend hé!
 
Hoi, 
mijn vriend (26) en ik (24) zijn 6 jaar samen en hebben de wens om jong ouders te worden.
Sinds vorige week ben ik gestopt met de pil (ong. 10 jaar geslikt). Ik zal dus nog eerst moeten ontpillen, ben erg nieuwsgierig hoe mijn lichaam dit oppakt. 

Maar de wens is er dus om dit jaar zwanger te worden van ons eerste kindje. Ik lees graag mee in dit forum, benieuwd naar jullie verhalen. 
 
Terug
Bovenaan