Wens: zwanger in 2021

Hih heb mijn naam maar even aangepast. Zo nieuw ben ik hier!

Mijn NOD had rond 1 januari moeten zijn btw.

Vind het leuk om jullie verhalen te volgen!
 
Welkom Wensdj! Gezellig! Ik heb je op het lijstje erbij gezet. Ben benieuwd hoe het voor je gaat lopen!

Oeh Mollievier, ik ben heel benieuwd! Wanneer ga je weer testen?
 
Haha Covo en SteefEef zooo herkenbaar, het lezen en opnieuw in de app kijken/tellen of ik met een vroege test niet al kan testen.
Had niet gedacht dat ik en zo’n korte tijd een obsessie kon ontwikkelen ??‍♀️.
Ik heb ook geen ovulatietesten gebruikt en moet dus ook op basis van mijn eigen bevindingen en berekeningen er vanuit gaan wanneer de eisprong en dus NOD is. Bij een eventuele negatieve test ben ik nog niet direct overtuigd van de uitslag, hoogstens van mijn ongeduld ?.
Wat duren die wachtweken lang zeg! Mocht het deze maand niet lukken, ga ik met ovulatietesten aan de slag. Misschien krijg ik daar meer rust van.. 
nog even geduld voor alle dames die wachten! 
 
 
@Alyda, jammer ...neem maar dat huildagje. Dan heb je nadien terug moed om verder te gaan.
@Mollievier ...zo spannend. Wanneer ga je testen? Ik vind het sterk dat jij zo lang kan wachten. Ik maak die belofte met mijzelf ook maar heb al paar keer gezondigd. Helaas was het altijd negatief..
@Neeltje zo herkenbaar. Ik heb ook een obsessie ontwikkeld .. vooral na vermoedelijke eisprong.  Ik start deze maand ook eens met ovulatietesten. Ik heb dat in begin een maand geprobeerd. Maar ze werden nooit positief, wel bouwde het op..maar echt positief niet. Ik vond die regels ook lastig (mocht4u niet drinken, altijd zelfde tijdstip...)
 
 
 
 
Halloweentje, vind je het fijn als jouw NOD ook in de post genoemd wordt zodat we met je mee kunnen wachten? Zo ja, wil je hem dan nog even doorgeven?
 
Ik sluit me graag aan! Bijna 10 jaar samen met mijn vriend en in november besloten om voor ons eerste kindje te gaan. We zijn beide 27 jaar oud. Ik verwacht dit weekend mijn ovulatie en mijn nod zal dan 25 Jan zijn. 
 
Ik vind dit topic echt super fijn. Even lief en leed met elkaar kunnen delen? waarbij we hopelijk meer lief dan leed van elkaar gaan volgen
 
Terug
Bovenaan