Wens: zwanger in 2021

Leuk weer een paar nieuwe meiden bij in de groep! Welkom.

Ik denk ook niet dat nervositeit invloed kan hebben. Maar ben geen expert.

Hier weer alles op een rij en vol goede moed. CD3 nu. Ovulatie testen weer besteld hoop deze maand weer mn eisprong te voelen dat is voor mij een teken dat alles weer 'normaal' word en dat vind ik een fijne gedachte. Zo houd ik vertrouwen in m'n lijf en hoop ik niet te veel te gaan piekeren (ben ik enorm goed in zoals vele met mij).

Ik ga me richten op duidelijkheid in m'n cyclus en me vasthouden wat hierin allemaal goed gaat zodat ik positief kan blijven.
De teleurstelling van een doorkomende menstruatie of witte test zal er altijd zijn maar dan houd ik tussendoor mezelf een beetje nuchter hoop ik! Hahah klinkt als een goed voornemen toch?!

Lastig Sunflower. Ik kan me voorstellen dat je dat nu nog niet met je werkgever wil bespreken. Ik denk dat het ook heel erg van je werkgever afhangt. Maar, werk is belangrijk, maar privé is belangrijker. ? Als het straks zover is, zou ik het open bespreken, en dan afwachten hoe er gereageerd wordt. Anders stress je nu over mogelijke reacties of moeilijkheden, en daarmee doe je jezelf te kort. ?
Heb je trouwens een beeld bij je nieuwe NOD?

Naturelover, ik ben het eens met de andere reacties hoor. Het wordt denk ik pas schadelijk voor je vruchtbaarheid als je echt een lange periode hoge bloeddruk etc van de stress hebt en je hormoonhuishouding daardoor van slag raakt. Zenuwen doen in werkelijkheid denk ik nog niet zoveel.
Ik merkte vaak een dag voor mijn eisprong een verandering in mijn afscheiding. Maar, aangezien we toch open en eerlijk zijn tegen elkaar in deze groep, als mijn vriend en ik die dagen ervoor al sex hadden gehad, kon ik de afscheiding methode wel vergeten. ?

Hai Mrisjex, gezellig! Heb je een idee wanneer je NOD eraan komt? Dan zet ik je op het lijstje.

Wat goed dat je een manier vindt die bij jou past om jezelf door de dagen te helpen Liefs van. Ik gun het je van harte dat je komende NOD’s bij de positieve berichten zit!

Bedankt voor alle reacties dames! Helpt me echt enorm! Ben er nu wel meer gerust op gesteld dat als ik af en toe me een beetje zenuwachtig voel dat waarschijnlijk geen invloed zal hebben. Echte stress heb ik namelijk niet :)
Wat bedoel je trouwens met seks hebben de dagen ervoor CoVo? Heeft dat invloed op je afscheiding? Heb ik eigenlijk nog nooit op gelet haha. Ik probeer ook af en toe te voelen of mijn baarmoedermond zachter en hoger is geworden, vorige maand voelde ik namelijk wel zoiets. Hebben jullie daar wel eens op gelet? 

@covo 5 feb dus ben benieuwd! heb nu al paar dagen last van mijn borsten en krampen of het iets betekent geen idee we gaan het zien!?

Amai ik kan hier niet meer volgen..
Maar dikke proficiat aan al diegene die zwanger zijn. Ik duim voor een prachtzwangerschap.
Zelf zit ik op wachtbankje. Ik vermoed dat mijn menstruatie pas 3 februari zal beginnen ipv 31ste. Allez dat wijzen ovulatietesten toch uit.
Naturelove, stress heeft invloed maar dan gaat het eerder over chronische of ernstige stress. Dus geen zorgen :D 

Wauw wat een berichten. 

@lissieoli alvast gefeliciteerd! Mooie lijn op de foto! 

Update vanuit mijn kant, ben sinds gisteren super misselijk en heb ook hoofdpijnen. Denk van het ontpillen. 

Ben heel benieuwd hoe snel mijn cyclus terug is! 

Terug
Bovenaan