Wens: zwanger in 2021

Caroline, ik vind het zo fijn voor jullie dat jullie alsnog met IVF aan de slag kunnen. Ik kan me voorstellen dat de moed jullie even in de schoenen zonk toen jullie die berichten terugkregen van de ziekenhuizen. Ik hoop dat het niet nodig is, maar ik ben heel blij voor jullie dat er een nieuwe deur is opengegaan!

Ah CJS, dus je temperatuur is idd weer omhoog gegaan? Kon een innestelingsdip zijn geweest dan, icm nu wat licht bloedverlies? Ik wil je verder niet enthousiaster/hoopvoller maken dan je al bent maar je merkt dat ik er helemaal in zit haha ? Ik hoop op goed nieuws!

Lissieoli dat ziet er goed uit!!! Wat fijn! Verlies je nog steeds wat gekleurde afscheiding? Is het meer of minder geworden?

Alyda, wat vervelend dat je je moeder verloren hebt. Althans, ik denk dat uit jouw bericht te begrijpen, klopt dat? Ik kan me goed voorstellen dat dit zeker momenten zijn waarop dat gemis naar voren komt.. ?

Alyda, wat erg dat je nu je moeder moet missen! Sterkte!
Covo, ik verlies nog wel gekleurde afscheiding, maar het is wel een stuk lichter bruin dan gisteren. Had/heb jij ook regelmatig steekjes rondom je baarmoerder/ eierstokken?

Ja vanaf de eerste week had ik dat gelijk. Krampjes, steekjes, dan links dan rechts en soms wat meer aanwezig dan de andere keer. Vooral savonds merk ik het meer.

Dat hoort erbij lees ik overal, het is je baarmoeder en de banden die zich al aan het voorbereiden zijn op de groei. Sinds ik weet dat ik me er geen zorgen over hoef te maken vind ik het eigenlijk wel leuk.

Bericht getypt, wordt ie niet geplaatst. Ok nog een keer proberen. Hier zaterdag avond ongesteldt geworden, zoals al verwacht. Dus niet zo heel teleurgestelt, het is jammer, maar nu kunnen eindelijk weer beginnen aan een nieuwe ronde.
Hier me de afgelopen week wel behoorlijk druk lopen maken over hoe ik het op het werk ga regelen mochten we eventueel behandelingen nodig hebben. Op dit moment is er geen fluit te doen en werken we ook minder, maar als over een weken/ maanden alles weer wat normaler wordt is spontaan vrij vragen niet makkelijk. En wil het er echt nu nog niet over hebben met me werkgever. En ik weet het, het is ook nog veel te vroeg om het daar over te hebben, we hebben nog niet eens ons intake gesprek gehad, maar dit vele thuis zitten op het moment geeft je veel te veel tijd om overal en nergens over na te denken. 

Lissieoli, gefeliciteerd! Ik hoop voor je dat alles zo goed blijft gaan.
Ik merk bij mezelf dat ik toch wel erg zenuwachtig ben over heel het zwanger raken of niet. Ik heb al veel gelezen op verschillende forums om afleiding te vinden en ik doe al veel van die dingen :). Toch vraag ik me af of mijn zenuwen eventueel een negatieve invloed op mijn ovulatie/vruchtbaarheid zou kunnen hebben. Op dit moment doe ik alleen nog berekenen via een app. Zou het zo kunnen zijn dat de ovulatie later plaatsvindt doordat ik zo zenuwachtig ben? Of is dat alleen bij extreme stress? Ik merk nu nog niets aan mijn afscheiding, maar mijn ovulatie zou volgens de berekening ook pas donderdag moeten plaatsvinden. Hoelang voor de ovulatie merken jullie verschil in afscheiding? 
Bedankt alvast voor het meedenken. Vind het super fijn om alle dingen te lezen waar jullie mee bezig zijn om een beetje een gevoel te krijgen over alles :)

Naturelover, ik lees overal wel dat stress niet goed is voor je vruchtbaarheid. Maar of zenuwen zo'n grote invloed hebben op je ovulatie durf ik niet te zeggen.
Bij mij veranderde mijn afscheiding  2 dagen voor de ovulatie ongeveer.

Hoi allemaal, 
Weet niet of het te laat is om me aan te sluiten ? zou het er leuk vinden om mee te kletsen! 

ik ben marissa en ik ben 28 jaar oud, in juli 2019 hebben wij een prachtige dochter gekregen en willen nu graag voor een 2de gaan! In november gestopt met de pil, en in december er echt aan begonnen ?

@naturelover ik kom even inbreken op dit forum haha

Lijkt me niet dat zenuwen van invloed zijn. Chronische stress wel, maar dat is uitzonderlijk denk ik.
Deze maand twee dagen voor de verwachte eisprong ziek en koorts en toch netjes mijn lh piek gevonden 1 dag later dan normaal (wat niet gek is als het iets wisselt per maand) dus lijkt me dat zenuwen niet zoveel kwaad kunnen;)

Hoop dat dat je iets gerust stelt!

Terug
Bovenaan