Wens: zwanger in 2021

@poni wat ontzettend kut zeg. Ik snap je gevoel echt goed, ' waarom lukt het nu niet gewoon net zoals bij de eerste'. Tis echt niet te begrijpen soms. Ik word al onzeker en hier is het pas ronde 3 laat staan als je al verder bent...

Pfoe ja lijkt mij ook erg lastig als het voor een tweede dan opeens lang op zich laat wachten.. :(
En ik snap dat testen wel ja! Lekker 's ochtends doen deed ik. Want dan heb je 'de beste urine' en ik vond dat wel overzichtelijk :p. Probleem was als ik in de nacht wakker werd om weer in slaap te komen.. zat alleen maar met die test in m'n hoofd :p haha. 
Nou ik hoop dat het een mooie positieve test wordt alyda!

Lief van jullie dames. Laat deze menstruatie maar gauw voorbij zijn dan kunnen weer met de volle moed naar ronde 6 ☺️ 
Spannend voor iedereen die bijna kan testen! Ik duim met jullie mee.
@alyda ga je morgenvroeg testen?

Goedemorgen dames!
Ik ga er maar vanuit dat ik een dezer dagen toch ongesteld ga worden. Test nog niets op te zien. Mocht het er zaterdag nog niet zijn toch maar even een testje wagen weer. We wachten maar weer af..

Ja ach, ergens geeft het een stukje rust, kan het beter loslaten nu. Maar weet als het wel doorbreekt dat er toch weer een mega teleurstelling is. Dus bereid me er enigszins al op voor. Ergens zut er nog een minibeetje hoop omdat ik verder geen buikkrampen heb. Normaal gesproken is dat voor mij het teken dat mn menstruatie dezelfde dag of de sag erna doorbreekt. Nu alleen af en toe wat vage steken linksonderin richting mn lies.

Wat jammer Alyda, ben je normaal gesproken heel regelmatig? 
Mijn nod is vrijdag als ik tel met een cyclus van 24 dagen. De afgelopen 3 keer had ik twee dagen voordien al bruinverlies. Elke keer ik nu naar het toilet ga durf ik niet te kijken :). We gaan morgenochtend testen als er vandaag niets op gang komt. Vrijdagochtend moet ik namelijk naar de tandarts en dan zou ik het het liefst weten. Qua kwaaltjes heb ik alles genoteerd deze maand want ik weet niet wat effect mijn spiraaltje op me had. Hormonaal wellicht niets maar ik heb deze maand geen pijn gehad bij mijn eisprong en ook nu heb ik geen krampen wat ik andere maanden wel had. Nu heb ik al dagen gevoelige tepels en heb ik de indruk dat ze ook wat groter zijn maar mss beeld ik me dat gewoon in. Mijn borsten doen wat pijn maar lang niet zoveel als andere maanden. Ik heb af en toe steekjes in mijn baarmoeder maar die duren nooit lang en doen helemaal geen pijn. Vorige donderdag had ik een heel klein beetje roze afscheiding wat ik eens eerder had rond mijn eisprong maar die was rond 22 januari dus dat kan het niet zijn. Ik probeer me niets in mijn hoofd te steken en een logische verklaring te zoeken voor al wat ik voel maar man dat het maar snel morgenochtend is! Sorry voor de overload aan info, ik moest het even kwijt :)

@alyda, niets zo frustrerend als een negatieve test en ook niet ongesteld! 
@kat, jij houdt het ook spannend! 
Ik ga heel hard duimen voor jullie

Terug
Bovenaan