Wens: zwanger in 2021

@ Kat, afgelopen 2 maanden wel, daarvoor schommelde het tussen 22 en 29 dagen. Denk dat ik het maar gewoon compleet ga loslaten even, geen ovutesten meer, dat blijft wel vrij stabiel op dag 11 positieve test. Misschien ook wat minder forum. Nu wel wat bruine afscheiding inmiddels dus gok op dag 1 vandaag weer... houdt in dat ik dit keer een lf van 15 dagen had weer. Misschien dat het dan nu eindelijk stabiliseert?

Naah op naar ronde 2, in de vroege namiddag begon ik wat roze afscheiding te krijgen en dat lijkt door te zetten. 

Nou dames, het wachten is voorbij. Dag 1 start vandaag, nieuwe nod op ongeveer 2 maart. Gister mn baalmoment al gehad, nu redelijk oké weer gelukkig. Zal wel minder actief zijn op het forum, proberen hier 2x in de week even een momentje voor te pakken. Verder afgesproken ovutesten de deur uit te doen voor nu, gewoon even 2 maanden lekker genieten van elkaar, zonder gedoe eromheen. Zal nog wel meelezen en een update geven af en toe maar afstand nemen zo af en toe is misschien ook een goed idee?
Wens jullie heel veel succes de komende tijd! 

Wat balen kat en alyda?. 
Knap dat je het even probeert zn gang te laten gaan alyda.. ik wens je heel veel succes en hopelijk zien we je snel met positief nieuws❤

Wat balen Alyda en Kat :(
Goed van je dat je het even probeert los te laten Alyda. Hopelijk doet dat jou/jullie goed en ik wens jullie veel geluk met hopelijk snel mooi nieuws :) En uiteraard horen we zo af en toe nog van je hoe het gaat!

Hoe gaat het met iedereen die positief hebben getest? 

Hi dames! Ik wil ook graag meekletsen, 7 januari heb ik mijn spiraal laten verwijderen waarop we op 21 januari een LH piek bereikte. 2 dagen voor mijn verwachtte NOD (2 feb) had ik een positieve zwangerschapstest in handen, de dag daarop had ik helaas een negatieve test, helaas is deze zwangerschap vroegtijdig afgebroken en heeft zich dit inmiddels geuit in een menstruatie. We gaan nu voor ronde 2, mijn ovulatie verwacht ik rond 15 februari en mijn NOD op 28 februari. 

Terug
Bovenaan