Wens: zwanger in 2021

Ik kan de 8e pas testen maar mijn nieuwsgierigheid hield het niet meer. Net een early test (kan 5 dagen van tevoren) gedaan. Die gaf duidelijk niet zwanger aan ☹.

Twijfel nu of ik de 8e weer ga testen of gewoon af ga wachten of ik ongesteld word of niet. Beetje baalmomentje maar misschien is het gewoon nog niet te traceren. Is natuurlijk nog vroeg en niet met ochtendurine... En misschien ben ik iets te optimistisch dat het de eerste ronde direct raak zou zijn...

[quote quote=10405155]Ik kan de 8e pas testen maar mijn nieuwsgierigheid hield het niet meer. Net een early test (kan 5 dagen van tevoren) gedaan. Die gaf duidelijk niet zwanger aan ☹. Twijfel nu of ik de 8e weer ga testen of gewoon af ga wachten of ik ongesteld word of niet. Beetje baalmomentje maar misschien is het gewoon nog niet te traceren. Is natuurlijk nog vroeg en niet met ochtendurine… En misschien ben ik iets te optimistisch dat het de eerste ronde direct raak zou zijn…[/quote]
Ha Shirpie, balen dat de early test niet zwanger aangaf. 
Ik snap je twijfel, maar kijk waar jij je prettig bij voelt. Zelf heb ik 1x een early test gedaan dit negatief aangaf. Met het idee dat ik wisselende verhalen hoor over early testen, maakte het mij onzeker en heb ik er voor gekozen om af te wachten of mijn menstruatie door zou breken. Laat het balen er lekker zijn hoor, dat is heel normaal! Voor nu ook besloten geen early testen te gaan gebruiken en gewoon af te wachten en naar mn lichaam te luisteren.

Sterkte! Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt en natuurlijk ook snel mooi nieuws mag hebben.

Shirpie ik zou inderdaad wachten of ik die dag ongesteld zou worden en anders de 9e testen denk ik..
Mlg welkom!! Jammer dat de eerste zwangerschap niet doorzette :( 

Weet iemand hoe het zit met kattenbak verschonen zodra je zeg maar op het wachtbankje zit?
Ik weet dat je de bak niet moet verschonen tijdens je zwangerschap. Echter het wachtbankje noem ik nog geen zwangerschap en om dan strikt aan alles te moeten houden. Ik probeer al zoveel mogelijk, ook vorige maand, rekening te houden met eten en drinken, al is dat soms ook lastig want wat kan nu wel en niet in deze fase. Ook lees je soms joh geniet want in principe is het niet meer dan een hoopje cellen en is het nu nog niet ingenesteld, maar toch ? ik ben even benieuwd hoe jullie dit zin / hier mee om gaan

Alyda, heel begrijpelijk dat je even afstand neemt. Ik hoop alsnog op snel goed nieuws, ik gun het je van harte. ❤️

Hai MLG, gezellig! Ah wat jammer! De innesteling toch niet helemaal goed gegaan.. Ik heb wel eens gelezen dat de innesteling een 50/50 kans heeft? In ieder geval dus de bevruchting gelukt, en de volgende keer hoop ik dat de innesteling ook helemaal goed gaat! Dat je snel weer een positieve test in handen hebt!

Shirpie, ik zou inderdaad ook even wachten. Als dat lukt haha, want dat probleem hebben we denk ik allemaal ? Je was nog vroeg meid, kan nog alle kanten op!

SteefEef, hier hoor je altijd verschillende ervaringen en meningen over. Ik heb altijd voorgenomen dat ik me als zwanger ga gedragen vanaf de positieve test. Dus vanaf dat moment is mijn vriend de pineut geweest ? Bij een bevruchting, kunnen er nog geen schadelijke stoffen bijkomen. Vanaf een geslaagde innesteling wordt na enige tijd de connectie gemaakt met de voedingsstoffen die via moeder worden verkregen, maar tot die tijd komt dat uit het vruchtzakje. Dus tot je NOD, loop je volgens mij echt zo weinig risico, dat het het niet iedere maand waard is om je gedrag aan te passen. Maar nogmaals, dit is echt iets wat je moet doen zoals het voor jou goed voelt!

Hoe is het met iedereen verder?

Dat verhaal over 50/50 heb ik inderdaad ook al eens gehoord, vette pech denk ik dan.. Blijft natuurlijk altijd balen maar goed we gaan gewoon voor ronde 2 en we hopen erop dat eind deze maand de test positief mag zijn én blijven ❤️

Ik had nog eventjes hoop want veel bruinverlies was het niet en deze ochtend was er zelfs niets te zien toen ik opstond. Toch een testje gedaan voor ik naar de tandarts moest vertrekken. Negatief en even later begon het bloeden. Dat weten we dan ook weer. Ik denk dat ik gewoon nog heel erg moet wennen aan een cyclus zonder spiraal want ik heb nu echt geen krampen gehad wat anders altijd een teken was. Vol goede moed naar de volgende ronde, mijn nieuwe nod is 1 maart. Succes aan iedereen op het wachtbankje! 

Terug
Bovenaan