Wens: zwanger in 2021

Hi allemaal, ik heb even een paar dagen niet geschreven, omdat ik het ook een beetje los probeer te laten. Opzich gaat het aardig goed. Ik was gewoon zo opgelucht dat ik alsnog mijn ei-sprong vond op CD18 (afgelopen zaterdag). Ik had ’s ochtends een smiley en ’s avonds laat voelde ik hem heel duidelijk. Ik denk dat de LH piek de dag ervoor al was gestart dus. 
Ondanks dat het voor ons nog niet de heelveeste ronde is (ronde 3) merk ik dat ik heel onzeker wordt van alle schijnsymptomen. Vorige ronde was ik namelijk 1,5 week misselijk en waren er allerlei kwaaltjes in de lutale fase. Wat achtergrond informatie. Ik heb fibromyalgie, dus er is eigenlijk altijd wel ergens in mijn lichaam een gek pijntje of iets nieuws wat niet per direct een aanleiding heeft. Daardoor verlies ik nog wel eens het vertrouwen in mijn lichaam. Dan denk ik; lichaam, wat haal je nu weer voor streken uit! Nu ik weet dat ik wel gewoon een ei-sprong heb ben ik wel weer rustig. Ik heb me voorgenomen om dit keer geen early test te doen. Ik test op valentijnsdag (NOD 13/14 feb). Tot die tijd hopelijk verstand op 0 houden.

Hoi shirpie
Het kan zijn dat je te vroeg test zelfs op de dag zelf kun je nog negatief testen ligt eraan hoe snel je hcg aanmaakt dus zou nog even wachten ik.zou tot na de nod wachten
Steefeef ik denk dat je gewoon de kattenbak kunt verschonen totdat je echt zwanger bent met eten en andere dingen doe ik zelf pas als ik echt zwanger ben maar durf het ook niet altijd en let ik wel.op wat ik wel.en niet eet en doe maar na zoveel teleurstellingen  denk ik Alles wel.eens ik eet gewoon wat ik lekker vind en doe ik mijn ding zoals zwaar tillen bv als ik een test gedaan heb denk ik er wel.om 
Balen kat snap je teleurstelling 

Hier vanmiddag intake ivf gehad heel fijn gesprek duidelijk zodra mijn menstruatie door komt wat ik niet hoop natuurlijk? moet ik beginnen met de pil verder wel uitleg gehad over de behandeling en de spuiten maar ik krijg nog het schema toegestuurd wat ik wanneer wat  moet doen 
Mijn  nod is  rond 8 feb maar weet het niet zeker eerste keer weer na iui en hormonen dus even slag om de arm wanneer 
Dus we zitten weer in de molen super blij mee heb je weer het idee dat er war gebeurt 

JessieJM hopelijk hebben we allebei een positieve test de 14e.

Ik denk ook dat ik van alles voel. Met vlagen misselijk, onder rugpijn en buikpijn / opgeblazen gevoel. Vanmorgen een test gedaan, uitslag Negatief. 7 dagen voor mijn NOD dus kleine kans dat de test positief zou zijn. Nu denk niet meer testen tot 14e in de ochtend. Maar dat had ik me sowieso eigenlijk voorgenomen.

Hai dames, sorry dan niet zo actief met reageren ben op het moment. Probeer op het moment wat minder bezig te zijn met het hele zwanger worden en me mezelf zoveel mogelijk af te leiden.
Gisteren een positive ovulatie test, maar helaas is het nog niet geluk om het succesvol gezellig te maken. Het helpt ook niet dat mijn man precies deze week een afspraak had bij de uroloog. Helaas kon die geen zaad onderzoek doen alleen een bloedtest. we hadden stiekem hoop van wel, zodat we dat alvast gedaan hadden voor mijn afpraak bij de kliniek. Het enige advies dat ie kon geven was afvallen en meer groenten eten, maar dat hadden we al verwacht. 

Nou ja wie weet lukt het nog dit weekend. Mijn NOD is nu 18 Feb. 

Hey wat een leuke groep. Daar wil ik ook wel onderdeel van zijn :)
Mijn naam is Karin en mijn man en ik zijn nu 8 maanden bezig om zwanger te worden. We worden dit jaar beide 34 jaar.

@wensje wat spannend! Ik heb de 13e mijn NOD. 

Denk ook van alles te hebben alleen dat is waarschijnlijk door het ontpillen. Opgeblazen gevoel, onderrugpijn, puistjes, pijnlijke tepels en een weer terug hele erge steken in mn liezen. 

Ik weet dat een kleine kans is dat het meteen lukt, heb nog niet eens een normale cyclus gehad. Het is tevens de eerste maand na het stoppen met de pil. Maar wat hoop ik er toch op! 

Terug
Bovenaan