Wat fijn dat alles weer loopt Caroline! Ben heel blij voor jullie, ik vond het vorige maand zo sneu al dat gedoe met de ziekenhuizen! Spannend! En je NOD is er ook al bijna!
Wat lastig Sunflower. Ik snap dat je de behoefte krijgt het een beetje meer los te laten. ?
Spannend Pannenkoekplantje! Ik twijfel of ik goed kijk, en of het klopt wat ik zie.. ik zie wel een streepje, althans dat denk ik, maar ik twijfel of ik op de goede plek kijk. Ik hoop dat hij over een paar dagen wat donkerder is!
Welkom Kaatjehey, gezellig! Vind je het fijn als ik je erbij zet op het lijstje? Zo ja, heb je een beeld wanneer je NOD is?
Ah Shirpie wat jammer. Ik zou in zo'n baalmoment ZEKER die wijn en sushi halen de volgende keer overigens! ? Ik denk dat het alleen maar goed is als je je dat baalmoment gewoon helemaal gunt. Ook al is het de eerste keer, is super begrijpelijk!
Ik ben ietsje minder actief geweest de afgelopen dagen. Ik heb gesolliciteerd op een nieuwe baan, en heb hem gekregen! Ondanks mijn zwangerschap, dat had ik eerlijk aangegeven in het tweede gesprek. Superfijn dus.
Daarnaast merk ik dat ik erg bezig ben met mijn komende echo van maandag. Ik hoop zo dat alles goed zit.
Spannend voor veel mensen de komende tijd meiden! Ik duim met jullie allemaal mee!!!