Wens: zwanger in 2021

Ha lieve meiden,
De afgelopen tijd niet echt gereageerd hier  maar wel meegelezen en met jullie meegeleefd!
De lijst met positieve testen is weer gegroeid, mooi zeg. Gefeliciteerd!!!
Covo, fijn dat je een mooie echo hebt gehad geeft vast een fijn en gelukkig gevoel.
Lissieoli, hopelijk geeft de verloskundige je rust en duidelijkheid.
Caroline, wat een sterke vrouw ben je toch. Echt knap en dat siert je zo! Gun je zo snel mooi nieuws.
Lastig Halloween, zeker die bloedneus.Zelf heb ik ook een traag werkend schildklier , al drie jaar ofzo. De laatste jaar tot 1,5 jaar is hij stabiel dmv medicatie. Hoop voor jou snel duidelijkheid!
Hier is het wachtbankje enorm snel gegaan. Kon het goed loslaten en de dagen vlogen voorbij.
Vorige week tot en met gisteren bijna iedere dag wel echt moe geweest, buikpijn van krampen onderin de buik tot steken rond de lies, vervelende stoelgang. Vandaag heb ik het idee het eindelijk goed gaat weer. Echter was en ben ik nog wel prikkelbaar ofzo, in mezelf gekeerd en moet niet echt wat van iemand hebben haha.
De laatste dagen maken me onzeker, zou het wel of niet? Ah ik word vast ongesteld tot twijfel wanneer zal ik testen. Baal er van want het verzetten van gedachten ging zo goed en deze dagen zijn opeens pittig. Ook ieder pijntje of iets, denk ik goh zal het toch. En opeens voel ik niks meer en twijfel ik of ik wel wat hoor te voelen nu. Dan denk ik, laat de menstruatie maar gewoon komen dan kan ik door. Ergens ook wetende dat er vrouwen zijn die hun gehele zwangerschap geen symptomen hebben.Nog heel even, dan weten we meer....

Voor iedereen die ik vergeten ben hier te noemen, sorry... zeker geen desinteresse. Weet dat ik aan jullie denk en duim voor snel mooi nieuws (in welke vorm dan ook)

BeantwoordenDoorsturen

Hoi allemaal,

sorry voor mijn afwezigheid de laatste dagen. Ik moest even wat afstand nemen. Ik ben super blij voor de Dames met een positieve test en gun het jullie allemaal van harte. Maar het maakt me ook onzeker over waarom het bij mij niet lukt en verlies de hoop een beetje merk ik. Het is pas de derde ronde dus ik weet dat ik niet zo moet denken en voel me schuldig om mij gedachte want er zijn vrouwen die veel langer bezig zijn. Nogmaals ik gun iedereen een positieve test maar het doet ergens wel pijn. Ik denk dat een van mijn redenen voor de onzekerheid ook is dat ik vroeger veel in het ziekenhuis heb gelopen om andere redenen (wil hier liever niet te ver op ingaan) maar ben zo bang dat dit de kans kleiner maakt voor mij en kan die gedachtes niet uit mijn hoofd krijgen. Ik zit nu op 5dpo dus ben benieuwd of ik iets ga voelen of merken. Heb besloten pas te testen als ik meer dan 4 dagen over tijd ben want ik mezelf niet teleurstellen met een negatieve test. Volgende week zondag (21e) is mijn nod.

Een vraagje : moet je bij je innesteling bloedverlies hebben of kan je ook zwanger zijn zonder eventueel bloedverlies ?
Hoe is het met iedereen? Vanaf nu ga ik weer proberen te reageren op iedereen. Voor de zwangere dames gefeliciteerd het is jullie zo gegund ! En voor de mensen op de wachtbankje hou vol , geef de hoop niet op! Voor de mensen tijdens de ongesteldheid / begin cyclus nieuwe ronde nieuwe kansen blijf hoop houden! Voor de mensen tijdens de ovulatie probeer het gezellig te maken maar ook tijd met je partner te nemen zonder de focus op een baby (makkelijker gezegd dan gedaan , I know ) 
voor de nieuwe Dames welkom! Volgens mij ben ik niemand vergeten?

Caroline wat ben jij toch een stoer wijf. Wat heb jij een power zeg. Als ik het iemand gun om positief nieuws te brengen ben jij het wel. Ik ben heel blij voor jullie dat alles weer loopt, en jullie weer vooruit kunnen kijken. Een nieuw hoofdstuk! Hopelijk het laatste met een positieve afloop!

Welkom Jessicaa, gezellig dat je je aansluit! Spannend, we gaan al richting je NOD!

Hai Halloweentje! Wat fijn dat je zo goed begeleid wordt door de gynaecoloog en dat je daar iets meer grip op krijgt. Op hoop op goed nieuws, en anders op antwoorden. Ik snap jouw snelle sprong naar angst heel goed hoor, het speelt zo'n grote rol! En het kleiner maken willen we allemaal, maar het is nou eenmaal niet iets kleins.. Ik heb je NOD even op 1 maart gezet, en vind het heel leuk dat je weer even komt buurten ?

Dat vind ik overigens het hele fijne (o.a.) van deze groep. Ik denk dat we allemaal heel goed begrijpen dat iemand er op een gegeven moment even afstand van wil, of juist weer behoefte krijgt om mee te kletsen. En iedereen die komt en gaat is van harte welkom om lekker te doen wat goed voelt. Hele relaxte en fijne groep geworden!

Ah SteefEef wat frustrerend dat je de laatste dagen er dan toch weer zo mee bezig bent he, zeker als het zo goed lukte om het los te laten! Kan ik me helemaal voorstellen! Eigenlijk is het ook gewoon een super irritant proces hoor, dat zwanger worden.

Ik hoop zo op positieve testen voor iedereen!

Kinderwens, neem alle afstand die je nodig hebt hoor. Ik snap het heel goed. Bied alsjeblieft niet je excuses aan voor afwezigheid of voor je gevoelens, dat is nergens voor nodig. Ik vind het heel vervelend voor jou dat je je zo voelt. Ik weet dat het misschien niet is wat je wilt horen, maar het is echt nog niet verontrustend dat het nog niet is gelukt is in de 3e ronde. Tuurlijk is het hartstikke dubbel om die positieve testen te zien om je heen! Maar er komt echt een moment dat jij daar tussen staat! ?
Je hoeft zeker niet bij de innesteling te bloeden, of daar iets van te merken. Ik heb er eigenlijk niks van gemerkt.

Welkom Gebruiker10312042, gezellig! Wil jij jouw naam even aanpassen zodat we je makkelijker kunnen herkennen in het lijstje?

Ik heb afgelopen dinsdag wat bruinverlies gehad, dinsdagavond weer voorbij, en voorgenomen kort bij het afvegen wat helder bloed. Haha degenen die mij nu wat langer kennen in deze groep weten dat ik hier heel relaxt mee om ga, NIET, dus ik zit in spanning en ben erg bang dat het fout gaat. Hoeft nog helemaal niet, en wordt ook heel lief behandeld door de verloskundige. We hebben morgenmiddag een extra echo om zeker te zijn. Zeker vanwege de goede hartslag van afgelopen maandag, maakte de verloskundige zich helemaal niet druk. Maar ik wel ? Dus ik hou een slag om de arm en hoop van harte dat morgen alles in orde is. Ik hoop dat ik dit overigens nog steeds hier mag delen, maar als dit eigenlijk niet meer heel fijn is, snap ik dat heel erg goed hoor!

Iedereen heel veel succes deze dagen!

Ah covo, ik kan me goed voorstellen hoe je je voelt. Probeer er niet te veel over in te zitten maar je gedachten te verzetten. Is het bloedverlies gestopt? Probeer aan de positieve woorden van de vk te denken en aan de goede echo van een paar dagen geleden!

En je bent altijd welkom om hier te schrijven, niet van die gekke dingen zeggen nu. Wij zijn er, hoe dan ook, voor je!❤

Hoi dames, en welkom nieuwe dames. 

Wat duurt dat wachten zo lang haha. 
Gisteren op het werk duizeling en misselijk geworden, ineens uit het niks. Heb ook moeten  overgeven. Het zouden natuurlijk verschillende redenenen kunnen hebben maar ik hoop zo dat het raak is. 

Hoe gaat het met de andere wachtende dames? 

Pannekoekenplantje, Dankjewel voor je antwoord ☺️ Je hoort zo veel verschillende verhalen erover, dat het soms een beetje een raadsel word. Hoe gaat het nu met je ?
CoVo, je hebt gelijk, had dit wel echt even nodig om te horen. Voordat we begonnen met de eerste ronde had ik zo'n positief beeld en wist zeker dat het ons ging lukken. Baal ervan dat ik die hoop zo snel verloren heb terwijl dit inderdaad niet zorgwekkend lang is. Wat kan zo'n wens toch krachtig zijn. Heel veel succes morgen met de echo, blijf positief! Het is een goed teken dat de verloskundige dat ook is. En tuurlijk mag je hier je verhaal blijven delen , ik vind het persoonlijk alleen maar fijn!

Terug
Bovenaan