Ha lieve meiden,
De afgelopen tijd niet echt gereageerd hier maar wel meegelezen en met jullie meegeleefd!
De lijst met positieve testen is weer gegroeid, mooi zeg. Gefeliciteerd!!!
Covo, fijn dat je een mooie echo hebt gehad geeft vast een fijn en gelukkig gevoel.
Lissieoli, hopelijk geeft de verloskundige je rust en duidelijkheid.
Caroline, wat een sterke vrouw ben je toch. Echt knap en dat siert je zo! Gun je zo snel mooi nieuws.
Lastig Halloween, zeker die bloedneus.Zelf heb ik ook een traag werkend schildklier , al drie jaar ofzo. De laatste jaar tot 1,5 jaar is hij stabiel dmv medicatie. Hoop voor jou snel duidelijkheid!
Hier is het wachtbankje enorm snel gegaan. Kon het goed loslaten en de dagen vlogen voorbij.
Vorige week tot en met gisteren bijna iedere dag wel echt moe geweest, buikpijn van krampen onderin de buik tot steken rond de lies, vervelende stoelgang. Vandaag heb ik het idee het eindelijk goed gaat weer. Echter was en ben ik nog wel prikkelbaar ofzo, in mezelf gekeerd en moet niet echt wat van iemand hebben haha.
De laatste dagen maken me onzeker, zou het wel of niet? Ah ik word vast ongesteld tot twijfel wanneer zal ik testen. Baal er van want het verzetten van gedachten ging zo goed en deze dagen zijn opeens pittig. Ook ieder pijntje of iets, denk ik goh zal het toch. En opeens voel ik niks meer en twijfel ik of ik wel wat hoor te voelen nu. Dan denk ik, laat de menstruatie maar gewoon komen dan kan ik door. Ergens ook wetende dat er vrouwen zijn die hun gehele zwangerschap geen symptomen hebben.Nog heel even, dan weten we meer....
Voor iedereen die ik vergeten ben hier te noemen, sorry... zeker geen desinteresse. Weet dat ik aan jullie denk en duim voor snel mooi nieuws (in welke vorm dan ook)
BeantwoordenDoorsturen