Wens: zwanger in 2021

Bedankt voor de steun! Inderdaad wel fijn om een betrokken gynaecoloog te hebben. 
Er vroeg iemand wat bloedneus te maken heeft met cyclus. In se niet echt iets maar er zijn wel vrouwen die bij innesteling bloedneus krijgen. Ook zwangere dames krijgen veel sneller een bloedneus.Maar ik krijg ze dus gewoon zo Zonder reden. Op zich niet erg maar nu ik dat weet van die schildklier..zie ik plots overal verbanden die er vermoedelijk niet zijn..
Steefeef.. het blijft toch lastig. Je wil het zo graag loslaten maar lukt soms niet. Niet te kwaad zijn op jezelf.. is heel normaal!
Covo: dank voor je betrokkenheid en je vele werk met de schemaatjes. De echo was goed, las ik net. Bruinverlied komt vaak voor maar snap dat je wat in paniek bent.

@JessieJM: balen dat dat bruinverlies aanhoudt! Ik weet niet of dat te lang is voor een innestelingsbloeding.. Misschien dat andere dames daar ervaring mee hebben? 
Ik heb sinds woensdagavond ook een beetje bruin bloedverlies, dus dacht ook meteen het is deze maand niet gelukt. Maar nu zet het niet door, dus krijg ik weer hoop. Als het morgen nog steeds niet doorzet ga ik zaterdagochtend testen. Wanneer ga jij ook alweer testen JessieJM? 

@naturelover ja duurt nu wel lang he.. Maar wordt ook niet meer. Ik denk dat ik zondag test als ik dan nog niet ongesteld ben!
@halloweentje ja dat was ik! Ooh nu ga ik ook weer linkjes leggen. Ik had vandaag ook bloed bij mijn neus snuiten haha! Drama ? Ik zit 'm gewoon nog even uit. Kan me miet voorstellen dat het raak zou zijn. Voelt echt al dagen alsof ik ongesteld moet worden.  
@covo succes met de echo morgen. Komy vast goed ?

Goedemorgen, 
Spannende tijden voor een hoop meiden hier! Zijdelings lees ik nog mee hoor, maar heb mezelf voorgenomen om er wat relaxter in te staan... wat komt, dat komt ;-) 
Naast een hoop positief en blij nieuws, wordt ook het geduld van een aantal meiden hier behoorlijk op de proef gesteld. Ik wens jullie allemaal sterkte de komende tijd! Een rollercoaster van emoties kan ik me zo voorstellen. 
Na de miskraam van 15 januari, NOD vastgesteld op 10 februari wanneer mijn cyclus zich zou herstellen naar vanouds. Het is inmiddels 12 februari. Geen spoor van menstruatie te bekennen voorlopig. Word ik het wel, dan is het nog maar zo. Dan hebben we ook wat meer houvast en zicht op een eisprong etc. De afgelopen weken hebben we in ieder geval niet stilgezeten, maar of er nu ook daadwerkelijk een eisprong geweest is al? Geen flauw idee... 
Gisterenavond een heel ienieminie beetje bruinverlies en dat was het dan ook. We zien wel hoe het gaat. Met de verloskundige afgesproken dat indien er zich geen menstruatie aandoet, we pas op zijn vroegst 13 maart testen, er zijn dan 8 weken voorbij na de miskraam. Als die test positief zou zijn, dan kan een echo gepland worden. Eerst maar gewoon eens rustig afwachten. 

Spannend JessieJM, ik hoop voor je dat je zondag een positieve test in handen hebt! 
Kinderwens, volgens mij lopen wij ongeveer gelijk. Mijn NOD is zaterdag en ga denk ik (als mijn menstruatie is uitgebleven) ook op zondag testen. Hopelijk hebben we beide positieve test in handen! 
Covo, hoe was de echo? Snap het wel hoor dat het super spannend is. Hopelijk krijg je wat meer vertoruwen door de echo en kan je gaan genieten. 
Baby uit liefde, wachten duurt inderdaad lang... Ik ga nu laatste wachtweek in en zou graag willen dat we even kunnen doorspoelen naar volgend weekend. 
Hier dus nog een weekje wachten. Nu op 6 dpo. Heb wel gevoelige borsten en ze zijn wat opgezet. Maar dat kan ook heel goed kunnen komen door aankomende menstruatie want dit heb ik vaker gehad (ik heb last van lichte mastopatie). Afgelopen dagen wel wat krampen gehad ook, maarja dat lijkt me allemaal veel te vroeg. Afwachten dus maar... 

Lieve dames.

Spannend voor iedereen die op het wachtbankje zit, naar de verloskundige moet of net beginnen of opnieuw moeten beginnen. Ik wens iedereen weer succes. @covo hoe was het bij de VK? @jessieJM al doorgezet of nog steeds gespannen?

Hier helaas pindakaas naar de volgende ronde - nieuwe NOD 12 maart. 

Xxx

Terug
Bovenaan