Goedemorgen,
Spannende tijden voor een hoop meiden hier! Zijdelings lees ik nog mee hoor, maar heb mezelf voorgenomen om er wat relaxter in te staan... wat komt, dat komt ;-)
Naast een hoop positief en blij nieuws, wordt ook het geduld van een aantal meiden hier behoorlijk op de proef gesteld. Ik wens jullie allemaal sterkte de komende tijd! Een rollercoaster van emoties kan ik me zo voorstellen.
Na de miskraam van 15 januari, NOD vastgesteld op 10 februari wanneer mijn cyclus zich zou herstellen naar vanouds. Het is inmiddels 12 februari. Geen spoor van menstruatie te bekennen voorlopig. Word ik het wel, dan is het nog maar zo. Dan hebben we ook wat meer houvast en zicht op een eisprong etc. De afgelopen weken hebben we in ieder geval niet stilgezeten, maar of er nu ook daadwerkelijk een eisprong geweest is al? Geen flauw idee...
Gisterenavond een heel ienieminie beetje bruinverlies en dat was het dan ook. We zien wel hoe het gaat. Met de verloskundige afgesproken dat indien er zich geen menstruatie aandoet, we pas op zijn vroegst 13 maart testen, er zijn dan 8 weken voorbij na de miskraam. Als die test positief zou zijn, dan kan een echo gepland worden. Eerst maar gewoon eens rustig afwachten.