Kinderwens, ik snap je gevoel heel goed hoor. Ik schiet ook van 1 naar 100 en vraag mezelf dan soms achteraf af waar dat in godsnaam vandaan kwam. Ik herken mezelf soms niet. Ik hoop dat je binnen korte tijd alsnog die positieve test hebt en dat je dan glimlachend terug kan kijken op deze maanden ?
Aikee, wat fijn dat je er zo relaxt in staat! Ik kan me voorstellen dat dat heel fijn voelt. Op die manier kun je de onrustige afgelopen tijd ook rustig even de plek laten vinden, ipv direct weer in de spanning te schieten of het gelijk weer raak is.
Jammer Wensje! Volgende maand maand hopelijk meer geluk!
Mijn echo was zojuist, en gelukkig doet onze worm het super. ? De bloedingen kwamen niet uit mijn baarmoeder zag ze, daar was niks te zien. Een hele sterke hartslag en weer goed gegroeid. Weer een dagje verder dan gedacht, dus het ontwikkelt zich heel goed. Pff wat een stress hoor. De verloskundige zei gister dat twee goede echo's achter elkaar,et goede hartslag en goede groei, de kans dat het nog mis gaat echt heel klein maken. Dus ik ga het los laten, weet nu dat een bloeding idd niks hoeft te betekenen, en ga er vertrouwen in hebben dat het helemaal goed komt.
Jessie, hoe is het met jou? Is het doorgezet?
En de andere meiden met hun NOD het komend weekend? Wat spannend!