Wens: zwanger in 2021

Kinderwens, ik snap je gevoel heel goed hoor. Ik schiet ook van 1 naar 100 en vraag mezelf dan soms achteraf af waar dat in godsnaam vandaan kwam. Ik herken mezelf soms niet. Ik hoop dat je binnen korte tijd alsnog die positieve test hebt en dat je dan glimlachend terug kan kijken op deze maanden ?

Aikee, wat fijn dat je er zo relaxt in staat! Ik kan me voorstellen dat dat heel fijn voelt. Op die manier kun je de onrustige afgelopen tijd ook rustig even de plek laten vinden, ipv direct weer in de spanning te schieten of het gelijk weer raak is.

Jammer Wensje! Volgende maand maand hopelijk meer geluk!

Mijn echo was zojuist, en gelukkig doet onze worm het super. ? De bloedingen kwamen  niet uit mijn baarmoeder zag ze, daar was niks te zien. Een hele sterke hartslag en weer goed gegroeid. Weer een dagje verder dan gedacht, dus het ontwikkelt zich heel goed. Pff wat een stress hoor. De verloskundige zei gister dat twee goede echo's achter elkaar,et goede hartslag en goede groei, de kans dat het nog mis gaat echt heel klein maken. Dus ik ga het los laten, weet nu dat een bloeding idd niks hoeft te betekenen, en ga er vertrouwen in hebben dat het helemaal goed komt.

Jessie, hoe is het met jou? Is het doorgezet?

En de andere meiden met hun NOD het komend weekend? Wat spannend!

Dankje Steefeef, hopelijk zondag voor jullie een positieve test. Ik duim mee!
@covo fijn fijn fijn, vanaf nu alle vertrouwen hebben! 

xx

@wensje aah balen zeg. Op naar de volgende ronde.
@covo wat goed dat alles zo positief is en dat die vrouw je gerust heeft kunnen stellen. Nu genieten jij! ?
Aan iedereen die het vroeg: hier zet het nog niet door maar het is ook nog niet opgehouden. Voel nu ook wel met vlagen krampen en pijn laag in mijn onderrug, dus die menstruatie gaat er wel komen.. Jammer dat mijn lichaam dan zo nodig een week lang moeilijk moet doen in de aanloop daar naartoe. Maak me daar nog steeds druk om. Maar goed ik ben nu wel mentaal voorbereid op de menstruatie, dus het komt iets minder hard binnen dan een witte test. Op naar de volgende ronde.. 

MiesjeC, ik zie inderdaad dat jou NOD op de 20e is, we lopen (bijna) gelijk op. Super spannende periode dit. Ergens wil ik graag op mijn NOD testen maar ben bang voor een verlate menstruatie dus ik wacht tot de 25e tenzij ik echt veel symptomen krijg. De vraag is of ik het volhoud, maar we gaan het zien! Ik duim mee voor een positieve test voor ons beide ??☺️

CoVo , super fijn dat de echo positief was. Ik hoop dat je het voor jezelf nu ook wat kan loslaten en gaat genieten. Het is een spannende tijd maar vergeet niet van elk moment te genieten ☺️ Mijn hoofd gaat alle kanten op deze dagen en ik probeer rustig te blijven en dingen van een positieve kant te bekijken. Bedankt voor je bemoedigende woorden!?

Terug
Bovenaan