WIE IN JULI NOD !!!

Hahhaah nou als je elke dag zo door gaat gaan die 14 dagen erggg lang duren, hahah.
Of je komt ze lachend en giegelend door, door met ons te kletsen en dan slepen we elkaar er wel door heen. Hallo ik moet nog wachten tot 26 juli hoor! Dat duurt nog veellll langer, hihih.

Ik was slimmer dan jij. Ik ben eerst een naald gaan zoeken en toen de tekst gaan lezen, hihih. Ik dacht ook helpp waar heb ik een naald, maar heb hem gevonden hoor. Zag ineens een me to you borduursetje liggen, die vind ik zo schattig hè. Dus dacht ohh daar zit vast een naald in, duhh!

Sportse. Ik ga om 20.15 uur nog lekker ff 45 minuten zwemmen en dan is zit het dagje er alweer op. Mijn mams komt dalijk ff, want moet ff voor hun internetbankieren. Mag wel uitkijken dat ik deze site niet open laat staan, hihih.

Tot later meiden! Liefs Nathalie

Ps. als de andere meiden online komen zullen ze wel denken, helpp wat is hier veel gekletst, hihih

NOD JULI

1/7
2/7
3/7    
Sahiton, 10e ronde - 2e kindje
4/7  
Estherx1975, 5e ronde - 1e kindje
5/7    
Vlinder,11e ronde - 2e kindje
Brasilgirl,1e ronde - 1e kindje

6/7
7/7
8/7    
Leepat,19e ronde - 1e kindje

9/7
10/7
11/7
12/7
Isa-Lente 2e ronde - 1 e kindje
13/7    
Ci lo,1e ronde - 4e kindje

14/7
Sarah b, 1e lange ronde, 2e kindje

15/7
16/7
17/7
18/7
19/7    
Sonja, 4e ronde - 1e kindje

20/7
21/7
22/7    
Carolinda,1e ronde - 2e kindje
Tallutah, 4e ronde - 1e kindje

23/7
24/7    
Wijnie, 6e ronde - 1e kindje
25/7    
MOON,23e ronde - 1e kindje (cyclus 28 dgn met behulp van clomid en pregnyl)    
Mama Iris,3e ronde - 2e kindje
26/7    
Nathalie, 5e ronde - 1e kindje

27/7
28/7    
Mama2006, 2e ronde - 2e kindje

hallo allemaal,

ik baal echt dat ik niet vaker kan kijken op internet ben nu ook aan het werk maar moest en zou echt even kijken wat er allemaal bijgekomen is HEEEEEEL VEEEEL teveel om allemaal snel even te lezen. Het gaat in ieder geval over spitituele dingen. Daar geloof ik ook wel in. Had gister al gelezen over navelpiercings dat dat dus niet goed zou zijn die heb ik dus direct eruit gehaald (na 15 jaar) dat is wel even wennen, zat er al een tijd over na te denken deze eruit te halen dus nu had ik zeker een reden. Hoe zit dat dan met andere piercings ik heb er namelijk  nog 1 in me tong. over accupunctuur had ik ook al eens gehoord. Verder zo'n steen ga ik morgen kopen ik doe bijna alles om zwanger te worden.  Baat het niet dan schaad het niet toch dames!!!

Nou ik ben  tot 21:00 uur aan het werk kom vanavond nog even kijken spreek jullie dan
veel liefs
Leepat

Hahhah ja sorry Leepat ik ben terug van vakantie en heb heel veel gekletst hier doordat ik vanmorgen vrij was van mijn werk en vanmiddag gelukkig eens geen revalidatietherapie had. Dus voor mij echt een rustig dagje. En moest ff weer bij typen van paar dagen geen forum, hihih. Dus ben een beetje hyper. En had zoveel interessante dingen gelezen hier.

Jeetje ik zie net dat jij al in ronde 19 zit. En piercing eruit heb gehaald. Misschien kunnen we bij nod lijstje ook zetten hoe jong we allemaal zijn. Waar zou je zo'n steen kunnen kopen. Dalijk alle maanstenen uitverkocht omdat alle meiden hier ineens naar de winkel gaan, hihih. Heel veel geluk, wie weet hè.

Liefs Nathalie

NOD JULI

1/7
2/7
3/7    
Sahiton, 10e ronde - 2e kindje
4/7  
Estherx1975, 5e ronde - 1e kindje
5/7    
Vlinder,11e ronde - 2e kindje
Brasilgirl,1e ronde - 1e kindje

6/7
7/7
8/7    
Leepat,19e ronde - 1e kindje

9/7
10/7
11/7
12/7
Isa-Lente 2e ronde - 1 e kindje
13/7    
Ci lo,1e ronde - 4e kindje

14/7
Sarah b, 1e lange ronde, 2e kindje

15/7
16/7
17/7
18/7
19/7    
Sonja, 4e ronde - 1e kindje

20/7
21/7
22/7    
Carolinda,1e ronde - 2e kindje
Tallutah, 4e ronde - 1e kindje

23/7
24/7    
Wijnie, 6e ronde - 1e kindje
25/7    
MOON,23e ronde - 1e kindje (cyclus 28 dgn met behulp van clomid en pregnyl)    
Mama Iris,3e ronde - 2e kindje
26/7    
Nathalie, 24 jaar:  5e ronde - 1e kindje

27/7
28/7    
Mama2006, 2e ronde - 2e kindje

Hey meiden,

Bedankt voor jullie lieve berichten! Hier heb ik echt heel veel aan! En mocht het  komend weekend  zijn dat ik de japanse vlag krijg, dan is dat maar zo! Volgende maand weer een kans he....Nou ja het klussen moet dan in juli hihihi!
Ik voel me trouwens nog beter omdat ik lekker een vakantie geboekt heb vandaag naar Egypte met mijn hubbie to be! We gaan een week voor ons huwelijk hahaha! Beetje verkeerde volgorde mja dat kwam zo uit. We hebben suuuuuper veel zin!
Ik had hem verteld  van de naald en draad en hij moest lachen (hij moet sowieso lachen om mijn 'clubje ' hier  en wilt een clubje met jullie mannen zodat ze kunnen klagen over ons baby-gemiep) Maaaar nuchter als hij is wilde hij het ff zien. Dus ik deed het tot 2x toe en weer hetzelfde: jongen en dan meisje. Hij vond het bizar en gaaf hahaha!
Ik ben eens benieuwd hoe het gaat lopen maar heb natuurlijk nog alle hoop!

Veel liefs,
Brasilgirl

Nee geeft toch niet ik baal dat ik niet meer heb mee kunnen kletsen heb het altijd zo druk op me werk, nu kan het eigenlijk ook niet maar doe het toch gewoon effe. Ja kunnen makkelijk onze leeftijd erbij zetten is wel leuk misschien ik ben 26 jaar dus heb wat dat betreft nog alle tijd van de wereld. Ik ga zeker zo'n steen kopen volgens mij kun je dat kopen in een chinees winkeltje of bij de tuinen.

liefs
Leepat

quote: 1984_Nathalie_1984 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-06-2008 19:02:39'));

Hahhah ja sorry Leepat ik ben terug van vakantie en heb heel veel gekletst hier doordat ik vanmorgen vrij was van mijn werk en vanmiddag gelukkig eens geen revalidatietherapie had. Dus voor mij echt een rustig dagje. En moest ff weer bij typen van paar dagen geen forum, hihih. Dus ben een beetje hyper. En had zoveel interessante dingen gelezen hier.

Jeetje ik zie net dat jij al in ronde 19 zit. En piercing eruit heb gehaald. Misschien kunnen we bij nod lijstje ook zetten hoe jong we allemaal zijn. Waar zou je zo'n steen kunnen kopen. Dalijk alle maanstenen uitverkocht omdat alle meiden hier ineens naar de winkel gaan, hihih. Heel veel geluk, wie weet hè.

Liefs Nathalie

Hahhaha Brasilgirl, nou laat ie maar topic openen hoor voor alle mannen.
Houden ze nooiittt vol, hahah. Wij zijn gewoon gezellig aan het kletsen.
Lachen maar ondertussen wel willen zien hoe het werkt hè.
Ik ga het binnenkort nog maar eens proberen. Ik stond zo verbaasd dat die naald echt bewoog. Dacht eerst dat komt omdat je hem in de lucht houd. Maar ja dan valt ie ook stil en hij draait hè. En deed het toen boven mijn buik en ging ie weer draaien, hihih. Dus ben benieuwd. Wie weet komt het theorietje wel uit. Ben zo benieuwd als we elkaar misschien over een hele tijd nog eens spreken als we bevallen zijn of het is uitgekomen of niet, hihih.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan