WIE IN JULI NOD !!!

daar ben ik weer, effe naar de zonnebank geweest heerlijk!

Ci lo op curacao is het, 't hele jaar gemiddeld 30 graden echt een paradijsje was onze eerste vakantie buiten europa zijn er 8 dagen geweest (veel te kort) maar wil zeker nog een keertje terug.

Nat, wat erg zeg allemaal vreselijk wat je allemaal moet mee maken, hopen maar dat je snel een kindje krijgt dan heb je, je handen vol denk ik.

mijn man zit ook al een tijdje in de ziektewet vanaf februari hij is geopereerd aan zijn kruisband die was afgescheurd dus hebben ook een periode niet kunnen klussen. Maar nu gaat het inmiddels een stuk beter hij kan zijn knie weer redelijk gebruiken maar daar staat nog een aardige revalidatietijd voor na de bouwvak gaat hij weer aan de slag.

oh wat het weer betreft het weer, het is hier in Rotterdam al aardig afgekoeld hebben net een aardige bui gehad. Het heeft vandaag al een aantal keer aardig geregend kwam met bakken uit de hemel.

voor het weekend hebben we verder nog geen plannen mijn man wil uiteten met zijn 2tjes verder niet veel te doen laat het altijd maar op me af komen misschien wordt het wel een heel weekend lekker in me jogginbroek op de bank films kijken. heb soms weekenden achter elkaar wat te doen dan is luieren ook wel lekker op zijn tijd.

kusss
leepat

Jeetje dames wat kunnen jullie kleppen zeg. Moet echt doorlezen om alles bij te houden. Leuk hoor.

Nathalie,
Om je vraag te beantwoorden. Mijn man twijfelt al een tijdje. Ben gestopt met de pil en hebben het niet veilig gedaan verder. Mijn man was op dat moment dus al een beetje om maar liet mij nog in twijfel. Gemeen hoor, maar had wel het idee want anders ga je de gok niet elke maand nemen door het onveilig te doen lijkt me.

O ja je wilde nog weten hoe oud ik ben. 31 dus
Bij mijn dochter was ik eigenlijk best snel zwanger. Bij de derde ronde was het geloof ik al raak. Was er toen eigenlijk niet zo mee bezig. Was heel erg onregelmatig toen dus weet niet zo goed hoelang het allemaal heeft geduurd.
NU ben ik er veel meer mee bezig. Wilde eigenlijk het leeftijd verschil tussen mijn dochter en de tweede niet zo groot hebben ( 2 jaar ofzo) maar dat gaat niet meer lukken. Nu denk ik dus elke keer als ik weer ongie wordt. Nu is Kayleigh al 3,5 ofzo als de tweede komt als het de volgende keer lukt.
Maar ja we wachten deze ronde maar weer rustig af.

Debbie

Gezellig dat je ff komt kletsen Wijntje. We kletsen allemaal wat af. En zeker als we zoals nu allemaal een beetje tegelijke tijd online zijn, dan is het moeilijk bij te houden hoor. Hhahah goede smoes van het internetbankieren. Ik hoop voor je dat je voordat je begin augustus op vakantie gaat al positief kan testen en lekker kan genieten van je vakantie en het zwanger zijn! We duimen in elk geval en leven met je mee!

Liefs Nathalie

Dank je Leepat. Ik hoop idd zwanger te mogen worden en dan lekker te genieten van mijn gezinnetje. Maar hoop eingelijk ook wel weer een paar uurtjes per week te kunnen werken. Das ook afleiding en ontspanning hè, ondanks inspanning. Thuis zitten is niet echt iets voor mij, maar soms heb ik ff geen keus. Tis soms erg lastig te moeten vechten tegen je lichaam.

Ohh jeetje sinds februari al dat je mannetje ermee zit. En tijdje niet kunnen klussen. Fijn dat het nu wat beter met hem gaat. Hoe heeft ie dat gekregen? Voetballen?

Lekker saampjes uit eten is zeker niet verkeerd. Zondag is hier vaak een luie dag. Tenzij we plannen hebben. Zaterdag middag naar de verjaardag van mijn tante. En verder zien we het wel lekker. We hebben tot nu toe elk weekend wel iets gehad. En nog aantal gezellig afspraken in de agenda staan. Ik merk dat ik toe ben aan vakantie. Dubbel hè. Want jullie zullen vast denken, meis je hebt nu geen werk dus je hebt toch vakantie. Maar nee gebeurd zoveel in mijn leventje. En heb heel veel revalidatie therapie, dus daar heb ik wel een baan aan hoor. Maar goed tis voor een goed doel.

Hier nog steeds geen regen. Maar ze voorstellen idd niet veel goeds.

Liefs Nathalie

ha nathalie,

het vervelende is dat ik al 12 juli op vakantie ga en ik heb mijn NOD dag rond de 24 ste en ik kom pas 28 juli weer.
Dus zit ik midden in mijn vakantie kan dus ook niet gezellig een wijntje drinken
eigenlijk mag dat wel de eerste 2 weken zijn moeder en kind nog gescheiden (bloedbaan) maar ik zou me er niet lekker bij voelen.
Moet nog wel een smoes verzinnen waarom ik geen wijntje drink normaal zeg ik op een verjaardag ïk drink niet moet morgen werken) aan gezien ik met baby's werk vinden ze dat een goede smoes maar als je vakantie hebt gaat die smoes niet door, ik kan zeggen dat ik een blaasontsteking heb(al vaker gehad) en dat ik aan de antibiotica ben slik dan trouw geen antibiotica maar foliumzuur HAHA hopen dat het werkt.
Ben jij bekent met ovulatie testen???

Groetjes Wijnie

oke ik loop achter met typen dus even heel kort.

hoi nat
mijn man had in maart 2008 het ongeluk en ja van achteren aangereden.
nee mijn vader is hollands.
en ik maak 6 gerechten van de conimex dus dat moet lukken.

hoi brasilgirl
wat balen voor je dat is niet leuk maar wel blijven beppen he ook al voel je je rot.
hopelijk volgende ronde raak. maar gewoon blijven kletsen wij vinden het niet erg als je een rot dag hebt dat hebben we allemaal weleens.

hoi wijnie
ik heb altijd kraamzorg twenthe gehad. volgens mij heet dat nu naviva.
maar dat weet ik niet zeker volgens mij wel.

liefs ci lo...

NOD JULI

1/7
2/7
Gerda, 24 jaar: 2e ronde - 2e kindje
3/7    

4/7  
Estherx1975,  32 jaar:  5e ronde - 1e kindje
5/7    
Vlinder,11e ronde - 2e kindje
Brasilgirl,25 jaar,1e ronde - 1e kindje

6/7
7/7
8/7    
Leepat, 26 jaar: 19e ronde - 1e kindje

9/7
10/7
11/7
12/7
Isa-Lente, 28 jaar:  2e ronde - 1 e kindje
13/7    
Ci lo,30 jaar: 1e ronde - 4e kindje

14/7
Sarah b, 1e lange ronde, 2e kindje

15/7
16/7
17/7
18/7
19/7    
Sonja, 25 jaar: 4e ronde - 1e kindje
Bears, 31 jaar: 4e ronde - 2e kindje

20/7
21/7
22/7    
Carolinda,1e ronde - 2e kindje
Tallutah, 4e ronde - 1e kindje

23/7
24/7    
Wijnie, 27 jaar,  6e ronde - 1e kindje
25/7    
MOON,23e ronde - 1e kindje (cyclus 28 dgn met behulp van clomid en pregnyl)    
Mama Iris,3e ronde - 2e kindje
26/7    
Nathalie, 24 jaar:  5e ronde - 1e kindje

27/7
28/7    
Mama2006, 27  jaar:  2e ronde - 2e kindje

Ik ga zo lekker naar bed.

Morgen kan ik niet kletsen mijn schoonvader is jarig krijg je weer van aale tantes te horen wie er allemaal zwanger zijn en of wij niet eens aan kinderen willen beginnen

Ik probeer vrijdag nog ff te babelen.

Groetjes Wijnie

Terug
Bovenaan