WIE IN JULI NOD !!!

Helpppp ik kan het ook niet meer bijhouden, hahaha
Bears, ik heb je leeftijd ff bij ons lijstje gezet meis.

Ik heb geen ervaring met ovuluatietesten Wijntje. Heb er vorige maand wel 1-tje gedaan omdat ik benieuwd was. Heb ze wel thuis nu. Had namelijk een zwanger willen worden pakket besteld bij testjezelfnu.nl   met 3 zwangerschapstesten en 7 ovulatie testen, dat is daar helemaal niet duur. En ben er tot nu toe wel tevreden over, want heb al 1 zwangerschapstest gedaan vorige maand. Ik haat negatief testen echt, dat weet ik wel. Maar ja wie niet hè.

Wel bijzonder dat je in de kraamzorg werkt. Dus je werkt al lekker met kleine kids zeg maar. Dat van die blaasonsteking is wel goede smoes. Je hebt goede ideeen. Ik ben niet zo'n alcohol drinker dus dat scheeld en rook ook niet, dus dat zal niet zo snel opvallen. Zijn er trouwens meiden die roken? Wanneer stoppen jullie?
Maar wijntje als je positief test ben je al langer zwanger hè. Dan ben je toch zwanger vanaf dag 1 van je cyclus? Nou ja volgende de berekeningen dan, dom eigenlijk hè.

Grrr ik ben geprikt door een vliegje. Irritant gedoe! Ci Lo je loopt idd achter meis, hihih. Gaat vast gezellig voor je worden meis. Heel veel plezier in elk geval morgen. Geniet lekker van je 1e trouwdag was het toch?

Liefs Nathalie

Ha ci lo,

Dat klopt ik werk sinds december bij Naviva werk in heel overijssel dus wie weet!!!
Heb daarvoor 6 jaar bij VVT gewerkt maar dit bevalt veel beter.
Woon je in de buurt van Nijverdal?

Groetjes Wijnie

We zullen je dan wel missen hoor Wijntje. Maar geniet lekker van je vakantie. Het is nog geen 12 juli dus voor die tijd kun je nog ff gezellig komen beppen.

Ohh morge dus ff niet. Ohh is het morgen alweer donderdag, wat gaat de tijd toch snel. Voordat we het weten zitten we zo in augustus zeg.

Gaan er nog meer meiden binnenkort met vakantie?

Liefs Nathalie

Bears nog ff reageren op jou. Mooie naam heeft jullie dochter. En je hebt gelijk als je mannetje echt geen 2e wou dan zou hij de gok niet nemen. Maar tis wel fijn dat hij er nu open met je over praat en samen kunt wegzwijmelen, hihi.

Geniet ervan! Liefs Nathalie

ha nathalie,

Het klopt dat als je positieftest dat je zwanger bent maar de dagen er voor krijgt het kindje geen bloed toe voer van de moeder pas als de test positief is in de eerste twee wekenb die je"cadeau"krijgt zou je nog kunnen drinken maar het is natuurlijk nooit gezond als je zwanger wilt worden.

Groetjes Wijnie

nou het is met voetballen begonnen, maar hij heeft zijn knie met instappen van de auto verdraaid en dus zijn kruisband afgescheurd maar dit is 8 jaar geleden al gebeurd, maar omdat mijn man antistolling slikt durfde de chirurgen niet zomaar te opereren (hij slikt dit omdat hij een longembolie en trombosebenen heeft gehad) en dat toen hij 20 jaar was. Hij is nu 28 en het gaat uitstekend hoor dus wil niet de zielige drama vrouw uithangen want dat ben ik niet hoor en mijn man al helemaal niet die hoor je nooit over iets klagen.

Maar nu 8 jaar later en een second opinion bij een ander ziekenhuis hebben ze hem toch geopereerd met als gevolg dat hij na een week een bloeding kreeg en met spoed terug naar het ziekenhuis moest zijn knie was net zo dik als een voetbal die bloeding kwam dus door zijn medicijnen het was te dun (medisch foutje zeiden ze) maar na 5 dagen weer in het ziekenhuis mocht hij weer naar huis en ging het allemaal stukken beter.

Maar we gaan het weer over gezellige dingen hebben want ik wil ook niet alleen maar vervelende dingen hier kwijt heb gewoon een rotjaar achter de rug dit verhaal is nog maar 1 van de zovele dingen die het afgelopen jaar gebeurd is.  en ik weet gewoon 100% zeker dat het daarom nog niet gelukt is om zwanger te worden veel te veel stress. alles komt goed!!!!!! dat is mijn motto toch meiden?

sorry dat ik alleen maar ellende verhalen hier schrijf, maar ben op dit moment echt heel gelukkig en mijn ook dus ladies geen zorgen wij gaan helemaal voor ons kindje en ons geluk hihi.

liefs
leepat

Hoi Nat,

toen we begonnen met klussen in november 2006 ben ik direct gestopt met roken, is ook direct gelukt en ben blij dat ik ervan af ben en ik rookte toch een pakje per dag, mijn man rookt nog wel hij wilde stoppen hij heeft het even volgehouden maar de verveling sloeg toe ivm ziektewet dus hij rookt nog. Ik heb hier totaal geen moeite mee.

gr
leepat

Heel herkenbaar allemaal. Ik merk dat ik vanavond een paar keer in de verdediging schoot en het dan goed wel uitleggen zodat er geen verkeerde ideeen komen.
Het leventje heeft nog genoeg mooie dingen. En soms is het leventje idd ffies zwaar en maak je het een naar het andere mee. Ik denk dat we daar allemaal wel meerder topics mee kunnen vullen.

Nog leuker zou zijn als we geen lang nodlijstje meer hebben, maar glitters kunnen strooien en het kunnen hebben over zwangerschapskwaaltjes, hihih.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan