A
Anoniem
Guest
Helpppp ik kan het ook niet meer bijhouden, hahaha
Bears, ik heb je leeftijd ff bij ons lijstje gezet meis.
Ik heb geen ervaring met ovuluatietesten Wijntje. Heb er vorige maand wel 1-tje gedaan omdat ik benieuwd was. Heb ze wel thuis nu. Had namelijk een zwanger willen worden pakket besteld bij testjezelfnu.nl met 3 zwangerschapstesten en 7 ovulatie testen, dat is daar helemaal niet duur. En ben er tot nu toe wel tevreden over, want heb al 1 zwangerschapstest gedaan vorige maand. Ik haat negatief testen echt, dat weet ik wel. Maar ja wie niet hè.
Wel bijzonder dat je in de kraamzorg werkt. Dus je werkt al lekker met kleine kids zeg maar. Dat van die blaasonsteking is wel goede smoes. Je hebt goede ideeen. Ik ben niet zo'n alcohol drinker dus dat scheeld en rook ook niet, dus dat zal niet zo snel opvallen. Zijn er trouwens meiden die roken? Wanneer stoppen jullie?
Maar wijntje als je positief test ben je al langer zwanger hè. Dan ben je toch zwanger vanaf dag 1 van je cyclus? Nou ja volgende de berekeningen dan, dom eigenlijk hè.
Grrr ik ben geprikt door een vliegje. Irritant gedoe! Ci Lo je loopt idd achter meis, hihih. Gaat vast gezellig voor je worden meis. Heel veel plezier in elk geval morgen. Geniet lekker van je 1e trouwdag was het toch?
Liefs Nathalie