wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 2

ik was voor t laatst 22 februari ongi maar ik weet niet meer of het korter of anders was...
ik wil nu zo graag met me vriend erover hebben maar hijs aan t werk en is de hele tijd aan t rijden dus ik denk is beter als ik wacht... maar verder kan k met niemand anders praten dan jullie

nou meis

we zijn er voor je hoor tenminste schippersvrouwtje is er altijd haha das ook mijn steun er toeverlaat haha en ben zo superblij voor je haha

x

hmm das welo een goede ja maar ding is hij kost 20 euro en ik heb helemaal geen geld bij me...>
kep deze   een paar dagen geleden via internet besteld...>
dus dat kan k nu heelaas niet doen dus dat word ma wel tot maandag wachten
jmmr dat je zelf niet ong kan berekkenen hoe ver je al bent

dankje wel allemaal o0k al ken k jullie niet ben zo blij met jullie op dit moment...
kep tog ma me vriend gebelt en vertelt hij is er niet blij mee hij zei we spreken er thuis wel over en hing toen zo op.... zit nu hier alleen thuis te huilen achter de computer

o meid wat nu

jullie hebben er toch samen voor gekozen om zwanger te worden? mischien vind hij het niet zo leuk dat je zonder hem heb getest
heb je een idee waardoor het zou kunnen dat ie zo reageerd?

sterkte meid

x

Meissie toch!

Wat vervelend voor je, hoezo is hij er niet blij mee? Waren jullie er niet bewust mee bezig? Heb je geen goede vriendin die je even kan bellen? Waar je even je gedachten mee kunt wisselen en lekker uit kan huilen? Zou je zo mijn schouder aanbieden, maar dat wordt een beetje lastig!

Pas goed op jezelf hoor!

Knuffel Svtje

Terug
Bovenaan