wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 2

ik ga ma wer ff rustig tv kijken ofzo...
bedankt voor alles...!!!!!!!!!!!!!

Heel graag gedaan hoor meid!
Hoop dat je een beetje tot rust komt tijdens het tv kijken en anders probeer je gewoon rustige muziek op te zetten en even te slapen. Werkt bij mij altijd erg goed als ik me moet ontspannen.

Zou eerlijk gezegd niet weten of er op zaterdag een instantie bereikbaar is. Dacht zelf wel aan de GGD ofzo, volgens mij kun je daar wel terecht, maar misschien alleen tijdens kantooruren.

Straks samen even praten en het tot jullie door laten dringen dat jullie papa en mama worden! Super toch, zo'n enorm wonder!

Take care meis!

xxx Schippersvrouwtje

Hey Stephanie,

Als het allemaal tot je doorgedrongen is en je weet maandag meer via de huisarts, dan moet je het maar aangeven, dan zetten we je zwanger in de lijst!!! Die smileys staan zo leuk namelijk en het is een stimulans voor iedereen die aan de klus is!

Geniet van je weekend!

x Svtje

hey meiden zozo er is heel wat gebeurd de afgelopen uren heb lekker geslapen en voel me nu iets beter. gelukkig

@ stephanie: ook al is een streepje licht dan ben je zwanger!!!!!! en aangezien je 2 testen hebt gedaan en ze beide positief zijn kan je ervan uit gaan dat het positief is alleen hou wel in gedachte je hebt te vroeg getest aangezien je pas 22 maart ongie moet worden. Dus even afwachten of het zich goed ontwikkelt aangezien je nu pas 2 week zwanger bent. ik duim voor je meid en idd wat marijke zegt als je echt zekerheid wil doe de test van clearblue die aangeeft hoeveel weken je zwanger bent heb ik ook gedaan en koste 13 euro.

@ marijke misschien ben ik straks ff op msn aangezien mark thuis is snap je misschien wel dat hij zijn spel aan het spelen is hihi

@ schippersvrouwtje: tsja we zullen zien hoelang het aanhoudt tot nu toe is alles er nog in blijve zitten gelukkig. Maandag even naar de dokter kijken wat hij ervan zegt.

@ belgies: ja dat had ik idd ook ja de hele maand was ik er niet echt mee bezig totdat de ongie moest komen dan was ik altijd op v/d zenuwen en voelde ik van alles in me lichaam dingen die je waarschijnlijk ook wilt voelen en daarbij weet ik ook dat je lichaam je aardig in de maling kan nemen hoor.

@ alle meiden hele dikke knuffel voor jullie oh en nieuwe bh is binnen haha zal wel ff wat lekkerder zitten

liefs miepie

hoi allemaal

zo laatste spullen voor het weekend in huis en al het lekkers doorstaan dus we zijn goed op weg wel een beetje jammer dat me broek niet wijder zit haha maar dat zal nog wel ff duren

@ miepie
ja die vent van jou haha met zijn spelletje ik wacht rustig af haha wel goed dat alles er nog in zit wat ga je eten?

en over die onzekerheid ik voel niets, denk niets en verwacht ook niets deze maand heel raar geen gevoelige borsten alleen veel buikkrampen maar ja dat zal mischien wel door sonja komen haha ik wacht 21 maart rustig af en als er niets komt kan ik een testje wagen maar denk dat het niets word heb ook door al die bloedingjes geen idee hoe me cyclus loopt dus als de test negatief is wacht ik maar op bloed haha meer kunnen we niet doen he

xx

Hey Mie_pie,

Wel fijn dat je even naar de dokter gaat, geeft toch een extra stukje zekerheid denk ik. Als de huisarts even je verhaal gehoord heeft (jij het even kijt kan) kan hij je misschien wat tips geven.

@Marijke, ik ben er weer hoor, heb even gekookt en ga nu even reageren op ons topic!

Kus Schippersvrouwtje

ga ff snel het bed opmaken lekker schoon goed erop want de visite heeft ons nieuwe huis nog niet gezien dan ga ik lezen op ons topic

x

Terug
Bovenaan