wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 2

hoi allemaal hoe gaat t met jullie?
ik ben vandaag echt zo ongeduldie dat ik strax gewoon een zwangerschapstest wil gaan doen terwel ik eigenlijk pas tot de 22ste moet wachten....
ik kan er gewoon niet tegen...

Hey Stephanie,

Ik ken het gevoel en ik denk eerlijk gezegd iedereen wel op dit forum. Je kunt echter beter nog even volhouden meid! Om teleurstelling voor niks te voorkomen. Het is vandaag pas de 14de, dus nog minstens een week tot de 22ste, als je nu test is de test hoogstwaarschijnlijk sowieso negatief. Ga even iets leuks doen, jezelf afleiden, ga lekker een leuke site opzoeken met babykleertjes ofzo  is maar een idee hoor. Het is uiteraard je eigen beslissing of je gaat testen of niet! Maar als ik jou was zou ik nog even wachten.

Heel veel succes hoor en hoop natuurlijk voor je dat op het moment dat je test er wel een smiley achter je naam geplaatst mag worden!!!

Liefs Schippersvrouwtje

O MYN GOD!!!
kep net tog maar de test gedaan sorry...
en volgens mij word ik gek ik zie gelijk al 2 strepen ik wacht nog 10 minuten want dan is de echte resultaat er tog?

O MYN GOD!!!
kep net tog maar de test gedaan sorry...
en volgens mij word ik gek ik zie gelijk al 2 strepen ik wacht nog 10 minuten want dan is de echte resultaat er tog?

alsjeblieft is er iemand?ik MOET nu met iemand praten .k ben helemaal alleen thuis

Hey Stephanie,

Ik ben er hoor! Wat staat er in de gebruiksaanwijzing van je test? Hoe lang moet je volgens de test wachten, dat verschilt namelijk nogal. Is het een test met 2 streepjes is zwanger, of moet je een + hebben om zwanger te zijn? Even heel goed de bijsluiter lezen! Als het er 1 is waar je 2 streepjes bij moet zien om zwanger aan te geven, dan denk ik dat je zwanger bent. Maar zoveel verstand heb ik er ook niet van, heb steeds testen met + of digitale die zwanger aangeven.

Succes meid, hou ons op de hoogte!

Liefs Schippersvrouwtje

Enne Stephanie, je moet geen sorry zeggen omdat je toch de test gedaan hebt hoor!Het is jouw lichaam en jouw test!

x Svtje

tis ween test dat met 2 strepen is zwanger... en moet ong 5 tot 10 minuten wachten gelijk waren der 2 strepten na 5 min o0k en na 10 min o0k
weet niet wat ik moet doen zal ik nog een test doen voor de zekerheid?

Terug
Bovenaan