wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 2

eerst was t wel bewust. ma halverwegen deze maand bedacht hij zich tis toch beter om wel een half jaar te wachten.want ik zei we kunnen nu beginnen ik word toch pas na minstens 6 maanden zwanger...
ma das nu niet t geval t was niet de bedoeling zo snel>
ma al heb ik 2 testen gedaan die positief zijn denk ik gewoon dat er een fout is...

ja het risico dat je snel zwanger bent is altijd aanwezig meis dus en het het lijkt me erg sterk dat er 2 testen niet kloppen hoop dat jullie er samen uit komen want het is toch een klein wondertje in je buik  
praten doet meestal wonderen en als jullie het over een half jaar zouden willen maken die paar maandjes toch niet veel uit lijkt mij ik zou het wel van de daken kunnen schreeuwen als ik die testen in handen had haha

x

Heb het echt even met je te doen meid. Misschien moet je vriend even aan het idee wennen? Hij had het natuurlijk ook niet zo snel verwacht, net als jij. Als hij thuiskomt gewoon even goed met hem praten en als hij er dan nog niet voor je is, even steun zoeken bij familielid of goede vriend/vriendin. Je moet er toch even met iemand over spreken. Jullie stonden er aan het begin samen achter, het moet nu niet zo zijn dat hij ineens omdraait. Het is zo, je bent zwanger en daar moeten jullie samen uit zien te komen! Zo zie je maar, het gemiddelde is 1 jaar om zwanger te raken, maar het kan ook veel sneller (dit bedoel ik overigens niet vervelend hoor!).

Hoop echt dat jullie er samen uitkomen meis!

Kus Schippersvrouwtje

hoi danjewel...
kep em net weer gebeld...>
hjis niet boos hij schrok er gewoon van denk ik.....
hij zei t komt nu gwn ff kut uit...>
want hij wil o0k van baan verdanderen enzo.. maarja we praten verder als die thuis is...

zijn er geen tel nummers ofzo van instanties die ik nu kan bellen en praten?

ik heb geen idee of dat er is

en hoop dat je vriend straks positief is   maar a ff boodschappen doen

x

Terug
Bovenaan