wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 2

en ik hoor pas de 22ste ongi te worden ma ik was zo ongeduldig dat ik em nu deedt hoe kan t dan zo zijn

Ik zou in dit geval zeggen, 2 strepen is 2 strepen! Denk dan echt dat je zwanger bent! Je kunt uiteraard voor de zekerheid nog een test doen. Vind het moeilijk om je hierin advies te geven, hier hebben we Mie_pie voor nodig denk ik  !

Van harte gefeliciteerd in ieder geval met je zwangerschap!!! Wat voor klachten heb je er verder bij? Wanneer ben je voor het laatst ongi geweest? En was dat normaal, of heel kort, weinig bloedverlies? Kan zijn dat je dacht dat je ongi was?

Zou willen dat ik je verder kon helpen!

Take care en geniet ervan!

Liefs Schippersvrouwtje

hoi allemaal

ik moet idd weer werken dit weekend haha gelukkig maar tot 11.30 en dan ben ik met de lunch lekker thuis das wel fijn met sonja haha ben trouwens in 5 dagen 2,3 kilo kwijt voor de gene die het leuk vinden om te weten

@ stephanie ik hoop voor je meid dat je zwanger bent en als je nod volgende week pas is zou je dan van deze ronde zwanger zijn of toch iets langer? meestal zie je het pas een paar dagen voor je nod dus maar   wel super spannend dus laat snel weten als je de uitslag hebt haha want ik ben heel benieuwd

@ schippersvrouwtje
ga weer ff schrijven op ons topic haha maar het gaat hier zo snel dat ik meest van de tijd me eigen rot lees haha maar t komt goed

@ miepie
balen dat je aardappelballetjes er toch uit zijn gekomen mischien moet je broodje gezond proberen? mischien maakt dat vet het nog wel erger haha leefmet je mee zussie hoop dat je snel weer opknapt en ik zeg geen beterschap hoor want dat klinkt net of je ziek ben en dit hoort er gewoon bij zit in de fam he hihi
zie je straks denk nog wel op msn

x

klacht: misselijk moe pijnlijke borsten (zijn zelfs volgens mij een cupmaat groter)
raar gevoel in me buik

2de test ,     resultaat   :   2 strepen positief...

ik word gek dat het zaterdag is kan pas maandag dokter bellen zit k heleweekend in onzekerheid.en stel je voor is echt zo hoe lang dan al

hey stephanie

haal anders zo'n digitale test van clear blue die geeft aan hoe lang je al zwanger bent dan weet je iets meer mischien helpt dat je rustig maken succes

ene van harte gefeliciteerd met je zwangerschap

x

Lieve Stephanie,

Probeer rustig te blijven meis, weet dat het moeilijk is met zulk nieuws zou ik waarschijnlijk ook tegen het plafond aanstuiteren, maar stress is niet goed voor je kindje.
Herinner je je nog wanneer je voor het laatst ongesteld was? Was dit heftig? Kan inderdaad zo zijn dat je gewoon bloed blijft verliezen tijdens zwangerschap, alleen wijkt dit vaak wel af van het bloedverlies wat je hebt tijdens het ongesteld zijn.

GEFELICITEERD is denk ik wel heel erg op z'n plaats, als je 2 positieve testen in je handen hebt gehad. Probeer er gewoon van te genieten dit weekend. Bel maandag je huisarts voor een afspraak en pas dan weet je zeker hoe en wat.

Heel veel succes ermee in ieder geval!

Kus Schippersvrouwtje

Die tip van Marijke is inderdaad heel handig, een digitale test die zwanger of niet zwanger aangeeft, dan weet je het helemaal zeker!

ja daar staat ook 2-3 weken ofzo bij dus dan kan je terug rekenen hoe lang je zwanger bent dan ben je 5 weken zwanger als er 2-3 staat want hij zegt waneer je ei berucht is dus volgens de huisarts ben je dan 5 weken zwanger dus dan weet je van welke ronde het is   das wel makkelijk die heeft miepie ook gedaan en hij ligt hier ook in de kast ben klaar met strepen en plusjes haha

x

Terug
Bovenaan