wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 2

nog niet ongesteld geworden

naam
leeftijd
ronde
kindje
verwachte nod

Nathalie 1985
23
11
1
30 januari

jacqsenna
22
1
2
12 maart

pooh
24
1
1
24 februari

sabrieneke
27
2
1
25 februari

chantal_21
21
1
1
4     maart

sitty
25
1
1
6     maart

melltjuh
23
2
1
6     maart

issabella_jada
24
1
1
10  maart

rechtenstudent
22
1
1
10 maart

nod datums

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod

wolletje 79
28
2
3
13 maart

sterre
24
2
1
17 maart

shar_25
25
1
1
18 maart

chanti_85
24
1
1
19 maart

marijke  
21
2
1
21 maart

jtzwanger
25
2
2
21 maart

dejong1970
38
1
2 samen
21 maart

Lynn        
29
1
1
21 maart

senorita1
22
1
1
22 maart

stephanie89
20
2
1
22 maart

loeske86
22
1
1
26 maart

mutseke        
24
2
2
27 maart

stefanie
23
1
1
eind maart

april nod's

naam
leeftijd
ronde
kindje
nog

schippersvrouwtje1984
24
6
1
2     april

_angel_80
28
3
1
3     april

belgies
28
3
1
3      april

sukkie_85
23
2
1
15 april

zwangeren

naam
wil je weten wat het word?
mogen wij weten wat het word?
uitgerekende datum

_mie_pie
ja toch wel haha
van mij wel
04-11-09

alyssa
nog niet   over nagedacht
als ik het weet wel anders word het moeilijk he
16-11-09

christina2009
?
?
?
afspraken bij verloskundige

naam
datum
waarvoor?

_mie_pie
25-03-09
1e afspraak
Dacht gooi em er nog een keer tussen, hij is door alle berichtjes van vanmiddag zo ver weg terecht gekomen.

x Schippersvrouwtje

hey allemaal

@ pooh

hoe is het met je? kan je het wachten nog aan? je bent de laatste tijd weinig hier of heb ik het mis

@wolletje
weet je al iets?

@ mutseke
welkom bij ons forum

@senorita1
al een ongi te bekennen of nog niet?

@lynn
sorry dat ik je uit het schema heb laten vallen moet een foutje zijn geweest

@de rest wie aan het wachten is succes met afleiding zoeken heb ik dan altijd moeite mee

@ klussers geniet er van kijk maar naar miepie haha

xx

Hey Marijke,

Ik denk dat ik weet waarom het lijkt alsof hier niemand is, omdat wij er steeds zijn haha.
x

Ik ben er:)!!!

Net sushi gegeten :) Heb nu wel een rijst baby in me buik... pffff, gigantisch! Wat is er allemaal gebeurd vanmiddag? Iemand zwanger?:)
Liefsss

Hey Senorita,

Heb je gemist vandaag. Hebben heel erg heen en weer getikt vandaag, vooral marijke, stephanie89 en ik. Want... Stephanie is zwanger!!! Whoohoo, dat is nummertje 4 al. Hoop dat de rest inclusief mezelf heel snel mag volgen!

@iedereen,een heel vruchtbaar weekend toegewenst!

Liefs Schippersvrouwtje

hoezo veel???? mag geen naam hebben op 2 topics das dus bijna 2 pagina's schippersvrouwtje en marijke hahahaha maar wel super gezellie

en idd weer een zwangere erbij stephanie ik hoop dat je er uit bent gekomen met je vriend laat even weten hoe het met je gaat als je dit lees

en iedereen die even een dagje over heeft geslagen succes met lezen kan ff duren haha er zijn namelijk 2 verslaafden op de site en een ervan ben ik haha dus morgen ben ik ook duidelijk weer aanwezig hoop dat er nog veel meiden zijn want ik moet svtje missen die is in frankrijk ( wat een rot land gewoon omdat je internet het daar niet doet)

xxx

Hey Ladies!

Maak er maar drie verslaafden van... Kreeg net bijna ruzie met mannetjelief omdat ik nog even naar mijn vriendinnetjes op het forum wilde!

Dus een zwangere!!! Joehoe! Gefeliciteerd meid! Wel vroeg getest, wat super dat je nu al dat felbegeerde streepje zag!

Schippersvrouwtje, morgen naar Frankrijk? :( We gaan je missen! Maandag hebben we a lot to catch up to!

Enne Marijke, I'm here... Vandaag iets minder maar dat komt omdat mannetjelief ook eens vrij was... Spannend trouwens je laatste week...

Ik moet bekennen, ik heb vanochtend een test gedaan... zucht voel mezelf een beetje triest, wist natuurlijk dat ie nega zou zijn.. maar was strontmisselijk (mac gegeten de dag ervoor). hihi.

Liefssss

oke senorita tot morgen ga nu me oogjes dicht doen omdat ik morgen ochtend moet werken en nog ff een stukkie voor schippersvrouwtje schrijven

doei

Terug
Bovenaan