wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 2

Hahha meiden, uiteraard doet internet het wel in Frankrijk, dat zou wat wezen al die arme Franse jongens en meisjes. Wij hebben alleen geen Frans kaartje omdat we er maar heel kort zijn steeds.

Mijn ventje vindt het wel goed hoor, dat ik zo lekker bezig gehouden wordt door het forum. Heb echt een goed gevoel bij jullie allemaal! Vandaag was uiteraard wel erg extreem, maar de dag is daardoor erg snel gegaan.

Tot ergens in de middag ben ik nog wel in bereikbaar gebied, maar er moet natuurlijk ook nog geklust worden. Moet het doel van dit forum natuurlijk niet vergeten door verslaving aan het forum.

Lekker hoor Senorita dat jullie samen een dagje vrij waren!

@Stefanie, ben erg benieuwd hoe jullie gesprek gegaan is, kunnen jullie het al een beetje bevatten samen? Zou heel graag in jouw schoentjes staan, maar gun het je echt van harte hoor!

Hoop nog even tot morgen!

Truste Svtje

Hey Marijke!

Slaap lekker en geniet van je zondag:) Ik ben er nog wel even...

Ik spreek je morgen!

Veel liefs!

Hey Senorita,

Zag trouwens net dat je al een test gedaan hebt. Snap heel goed hoor dat je niet kon wachten. Het is ook allemaal zo ontzettend spannend. Maar eigenlijk hoef je nog niet teleurgesteld te zijn, je NOD is toch nog niet, als je zwanger zou zijn is het hcg hormoon gewoon nog niet aanwezig joh! Draai m'n duimen 3x in de rondte voor je!

Knuffel Svtje

Schippersvrouwtje! We posten op dezelfde tijd! Ik begrijp dat jij pas om 1.00 gaat slapen?!

Jammer dat je geen frans kaartje hebt, maar we zien je maandag natuurlijk weer... Kan gewoon door het klussen door;)

Slaap lekker en Klusze zou ik zeggen;-)

Veel liefs!

Ja die test was ook een beetje belachelijk... Alleen omdat ik dus eigenlijk niet weet wanneer mijn NOD is, is het zo moeilijk in te schatten... Was ook niet echt teleurgesteld hoor! Het zou wel erg leuk zijn als we allemaal rond dezelfde tijd zwanger zijn. Kunnen we gewoon verder bij de mamaclubs! Krijgen we allemaal kerst of sinterklaas kindjes:)

Liefs!

hey meiden

@ senorita snap dat je de test hebt gedaan hoor je wil het gewoon zo graag dat wachten heel lang duurt.

nou heb een andere bh haha nu al 75 d maar dat blijft niet lang past nog net haha dus op naar de e

liefs miran

Hee

@marijke lees elke dag wel mee hoor.
Maar niet altijd veel te vertellen en om steeds mee te  praten niet altijd tijd voor.
Vanmorgen een test gedaan en weer negatief hopen dat de  rode duivels zo komen.
Dus jij moet nog een weekje wachten en  wat denk je?
Al klachten.

@stephanie  hoop dat jullie er een beetje aan gewend zijn dat je zwanger bent.
Toch gefeliciteerd.
Heb je nog een  digitale test  gedaan.

Groetjes pooohh  

Joehoee vandaag alweer dag 4, en nog steeds geen rode zee!! ...
Wel spannend hoor...
Ik voel met de dag steeds meer rare dingen haha!

Zal wel in m'n koppie allemaal zitten hihi!

Dus  gaan we maar weer wachten...wachten...wachten...

Terug
Bovenaan