wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 2

Even een heel kort berichtje van mij dames,
Bereik is nu al prut met peren, dus kan elk moment wegvallen.

@ JacqieSenna, duim heel hard en hoop op goed nieuws!

@ Poohh, hopen dat ongi snel komt!

@ Stephanie, hoe voel je je?

@ Mie_pie, je mannetje zo z'n eigen Pamela hihi

Allemaal fijne zondag, die van mij zal eenzaam worden denk ik  zonder jullie!

Hopelijk tot snel, dikke kus Svtje

hoi allemaal

het klinkt heel gek maar ik denk dat ik zwanger ben
- heel veel honger vandaag ( rest van de week niet zo geweest met dieet)
- soort spiepijn gevoel in me onderbuik
- duizelig/ dizzy
- zwart / sterretjes zien met bukken
- een sterk gevoel dat het zo is

of ik word in de maling genomen door me lichaam wat ik ook niet onderschat maar voel me raar vandaag

xxx

quote: marijke_en_richard reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-03-2009 14:10:06'));

hoi allemaal

het klinkt heel gek maar ik denk dat ik zwanger ben
- heel veel honger vandaag ( rest van de week niet zo geweest met dieet)
- soort spiepijn gevoel in me onderbuik
- duizelig/ dizzy
- zwart / sterretjes zien met bukken
- een sterk gevoel dat het zo is

of ik word in de maling genomen door me lichaam wat ik ook niet onderschat maar voel me raar vandaag

xxx

He Marijke,

Wat jij nu hebt herken ik maar dan anders.
Ik was al dagen niet lekker en moe duizelig hoofdpijn. Alsof ik ziek werd.
Ineens nadat we de avond ervoor aan het klussen waren geweest voelde ik me goed. Na het klussen zei mijn man volgens mij was het raak. Gek genoeg had ik hetzelfde en als wij samen iets denken is het vaak zo. Ik voel me vanaf die dag anders niet uit te leggen. Nu enkele dagen later heb ik rare pijntjes krampjes en een gek gevoel in mijn buik. Maar ik ben niet misselijk en heb geen pijnlijke borsten.

Nou meid ik hoop voor allebei dat het is gelukt zou super zijn!!!!!
Hou je op de hoogte.
Wanneer is je nod?

Groetjes Stefanie

hey baby

raar he die gevoelens weet niet meer wat ik moet denken pff achtelijk gedoe allemaal word gek van die onzekerheid heb zaterdag as mijn nod enjij?

xxx

quote: marijke_en_richard reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-03-2009 15:06:59'));

hey baby

raar he die gevoelens weet niet meer wat ik moet denken pff achtelijk gedoe allemaal word gek van die onzekerheid heb zaterdag as mijn nod enjij?

xxx

He Marijke,

Het is echt raar en weet ook niet of mijn lichaam mij in de maling neemt hoor. Ik zie het wel. Volgende week zondag 22 of maandag 23/3  ga ik een vroege test doen omdat maandag mijn schoonouders 37 jaar getrouwd zijn en we het dan direct willen vertellen met een kado erbij. Als de test negatief is moet ik wachten tot donderdag 26/3.
Ik hoop aankomende   week meer aan mijn lichaam te gaan voelen.

Groetjes Stefanie.

Hallo dames,

Zijn er dames die ervaring hebben met een vroege zwangerschapstest?

x Stefanie

leuk idee baby

ik voel me nu heel misselijk had lekker sap had er trek in maar nu is eindelijk na 2,5 uur me glas leeg en heb 2 stukjes appel op van de 4 moest om 3 uur appel eten van sonja haha maar krijg het niet weg mischien is het een teken ik weet htniet meer pfff zuch bijna mijn nod mischine een tipje van mijn lichaam zodat deze onzekerheid weg is

en clearblue kan je volgens mij 3 dagen ervoor doen en als ie positief is kan je er van uit gaan dat je zwanger bent en als ie negatief is zou het kunnen zijn dat dat hcg hormoon nog niet sterk genoeg aanwezig is hebben ze mij verteld het kan natuurlijk ook negatief blijven dus bij neg test 26e nog een keer doen

xx

Hey meiden,
ben erg druk geweest van het weekend, dus nu pas weer online. Wat was er alweer een hoop te lezen zeg! Gezellig dat er zo lekker gekletst wordt op t forum!

Stephanie, gefeliciteerd! hoop dat jullie er goed uitkomen en er samen van kunnen gaan genieten!

Stefanie & marijke: ik heb de laaste 2 weken ook wat kwaaltjes zoals aanvallen van duizeligheid of misselijkheid, of plotseling opkomende en weer verdwijnende hoofdpijn. Dacht zelf eigenlijk dat het gewoon wat ziekteverschijnselen waren. Ik hoop natuurlijk op wat anders, maar ga er absoluut nog niet vanuit dat het al raak is.
Ik hoop dat jullie verschijnselen echt zwangerschapssymptomen zijn! Maar maak jezelf niet te druk, dat is ook niet goed voor de eventuele baby ;)

Terug
Bovenaan