wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 2

Hallo Meiden,

Is weer een tijdje geleden maar ben druk bezig geweest.. En zag dat er al een 2de forum gemaakt was dus dacht meteen even alles lezen ;)..
Had deze week eigenlijk veel moeten klussen maar dat is helaas niet gebeurd :S... Mijn vriend was ziek!! Kan ik nu wel goed zien hoe mijn cyclus eruit ziet en dan volgende maand maar goed aan de slag gaan...

Stefanie.. gefeliciteerd en hoop dat jullie er samen uitkomen en lekker kunnen genieten van jullie zwangerschap!!

@ iedereen... Zal duimen voor diegene die misschien zwanger zijn en succes voor diegene die gaan klussen!!

Liefs

@ Marijke Ik ga denk ie die van clear blue dan maar kopen. Ik weet wel dat er ook een ander is. Ach koop ze gewoon allebei. Het liefst wil ik slapen en klussen tot volgende week. Dan hoef ik niet zolang te wachten haha. Heb jij wel eens zo'n test gedaan? Ik heb gelezen dat je niet mag lijnen als je zwanger bent of zwanger wil worden. Dat je nu niet lekker wordt van het eten dat is dan een mooie bijkomstigeheid. Ik heb normaal nooit last van niet kunnen eten zelfs niet als ik ziek ben dus als ik van de week ineens niet lekker wordt van eten weet ik het zeker.

@ chanti Ik hoop ook voor jou dat het raak is. Omdat het niet zeker is klus ik  lekker door. Het wordt spannend op dit forum. Maar wat voel jij eigenlijk? Ik had vorige week wat jij nu hebt en vrijdag voelde ik me ineens niet moe enzo. Normaal ben ik ochtend ziek en nu niet. Vandaag ongikrampjes.

Ik duim voor ons.

Kus Stefanie

He dames,

Waar is de lijst eigenlijk gebleven?
En wie maakt hem?

Groetjes Stefanie

quote: Baby23 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-03-2009 17:02:13'));

He dames,

Waar is de lijst eigenlijk gebleven?
En wie maakt hem?

Groetjes Stefanie

Ik heb hem al gezien hoor.

hey baby en marijke ik duim voor jullie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

liefs miran

Ik ben eigenlijk continu moe, afgewisseld met duizeligheid en af en toe hoofdpijn. En ook af en toe misselijkheid, wat eigenlijk met vijf minuten wel weer over is. Dan heb ik opeens ergens erg veel trek in en dan heb ik het voor m'n neus en dan denk ik van nou, ik heb helemaal geen zin hierin haha. Verder eigenlijk geen kramp of wat dan ook voor gevoel in m'n buik ofzo.
Hier zijn wel veel mensen ziekig dus dacht, en denk nog steeds, dat het  een milde vorm daarvan is....

Hoop echt dat het bij jullie echt raak is!

quote: Chanti_85 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-03-2009 17:05:58'));

Ik ben eigenlijk continu moe, afgewisseld met duizeligheid en af en toe hoofdpijn. En ook af en toe misselijkheid, wat eigenlijk met vijf minuten wel weer over is. Dan heb ik opeens ergens erg veel trek in en dan heb ik het voor m'n neus en dan denk ik van nou, ik heb helemaal geen zin hierin haha. Verder eigenlijk geen kramp of wat dan ook voor gevoel in m'n buik ofzo.
Hier zijn wel veel mensen ziekig dus dacht, en denk nog steeds, dat het  een milde vorm daarvan is....

Hoop echt dat het bij jullie echt raak is!

Heb je het idee dat je eten je niet smaakt?

Hey,
soms heb ik er opeens geen trek meer in, terwijl ik dat 2 min. geleden nog wel had zeg maar. Verder heb ik over het algemeen wel redelijke eetlust. En vooral veel zin in snoepen, maar dat heb ik altijd haha.

Hoe is dat precies bij jou dan?

Terug
Bovenaan