wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 2

Hey Chanti,

Ik weet het niet eigenlijk. Ik heb altijd wel trek maar nu periodes echt overal trek in.
Ik denk wel dat dat bij ieder weer verschillend is hoor. Maar dat je misselijk wordt hoort er wel bij denk ik. Ik ga ook maar niet te veel hopen hoor. Maar wat ik wel weet is dat wachten echt vervelend is!

Groetjes Stefanie

Misschien dat al die kwaaltjes ook nog kunnen komen door het ontpillen, heb toch ook ruim 6 jaar de pil geslikt.
wat ik wel weet is dat het wachten idd erg vervelend is!
Dat ik bijna zou stoppen met de pil dachten we ook van we zien wel hoe het loopt, we gaan gewoon uit van een half jaar ofzo. Had ook niet verwacht dat ik er nu al zoveel mee bezig zou zijn en dat een half jaar wachten me echt veeeeel te lang lijkt!

quote: Chanti_85 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-03-2009 19:49:16'));

Misschien dat al die kwaaltjes ook nog kunnen komen door het ontpillen, heb toch ook ruim 6 jaar de pil geslikt.
wat ik wel weet is dat het wachten idd erg vervelend is!
Dat ik bijna zou stoppen met de pil dachten we ook van we zien wel hoe het loopt, we gaan gewoon uit van een half jaar ofzo. Had ook niet verwacht dat ik er nu al zoveel mee bezig zou zijn en dat een half jaar wachten me echt veeeeel te lang lijkt!

Vertel mij wat het houd me elke dag bezig!
Ik zie het allemaal wel. Ik klus om de dag om  er zeker van te zijn  niets te missen maarja die 'klachten' blijven raar?! Mijn mannentje denkt dat ik zo zwanger ben. Ik ga ook een beetje uit van hem want als hij wat zegt is het meestal zo. Hij zei zelfs na het klussen dat hij het gevoel had dat het raak was. Net als dat ik dat gevoel had.

Hé meiden,

Ben ook weer helemaal bijgelezen hoor. Er is weer een hoop afgekletst van het weekend, leuk!

Vind het altijd wel moeilijk om alles te onthouden.....

@Stephanie: gefeliciteerd super meid! Hoop dat jullie bekomen zijn van de schrik en nu een beetje kunnen genieten.

@Mie_pie: misschien een schrale troost nu je je zo beroerd voelt maar ik heb altijd geleerd dat bij vrouwen die heel misselijk zijn de kans op een vroegtijdige afbraak van de zwangerschap veel minder groot is. Eigenlijk een teken dus dat het hartstikke goed gaat daarbinnen! Ik weet het, ik heb makkelijk praten....

@alle wachtenden die de NOD datum voorbij zijn: ik blijf hard duimen!

@Marijke, Stephanie (baby) en anderen met zwangerschaps?kwaaltjes, ik hoop het echt voor jullie! Het vertrouwen op je lichaam blijft lastig in deze periode, helaas... Wel geloof ik er heilig in dat je een dusdanig sterk gevoel kan hebben wat echt klopt. Als je voelt dat het goed zit dan is het ook vaak goed.

Zelf voel ik op het moment helemaal niets. Heb wel kwaaltjes maar weet dat die van het ontpillen (kunnen) komen. Zelf kan ik niet geloven dat ik na 15jaar pil/nuvaring zo snel zwanger  zou kunnen  worden. Misschien een beetje zelfbescherming, want feitelijk is het mogelijk. Ik heb zaterdag mijn NOD (net als jij Marijke!) en zal die dag ook pas testen mits dat dan nog nodig is natuurlijk. Eerder testen is heel verleidelijk maar kan ook tot veel teleurstelling leiden. Heb een superdrukke week en hopelijk dus genoeg afleiding om rustig zaterdag af te wachten.

Succes iedereen met wachten, klussen en vooral testen!

Liefs Lynn

Hi Ladies!!

Jeetje, ik had een hoop terug te lezen.. Maar hier toch nog even een snel berichtje van mij! Morgen ben ik er weer hoor!

@Lynn: Eerder testen is ook echt verleidelijk.. Ik snap je volkomen.. alleen die angst dat het negatief is hé... Daarna ben je er nog niet zeker van als hij negatief is, want misschien heb je te vroeg getest.. Zucht! Gelukkig heb je wat afleiding!

@ Stefanie: Ik heb ook zo'n mannetje.. Hij is namelijk overtuigd dat ik zwanger ben. Ik gedraag me anders, zie er anders uit en heb kwaaltjes... Ik durf het alleen zelf niet te geloven, ben zo bang voor die teleurstelling! Ik hoop het echt voor je!

@ Marijke: Ik hoop,hoop, hoop het zo voor je meid! Het zou echt fijn zijn als je lichaam het eens niet voor de gek hield.. Ik duim voor je!

@ Chanti: Kwaaltjes... ik ben er een beetje huiverig voor.. Ben nu ook weer strontmisselijk.. maar ja... lijkt wel een soort griepje.. ben ook erg moe.. We shall see! Succes meid!

@ schippersvrouwtje: Hoe was la France? Zucht! We missen je! Hopelijk babbelen we morgen weer verder!

Voor alle anderen... morgen ga ik het even goed nalezen.. Duik nu echt me bedje in, heb het gevoel dat ik de marathon heb gelopen.

Dikke knuffel!

hey meiden,

ik heb zojuist de dokter gebeld en ik kan morgen om 8 uur terecht ben benieuwd wat ie zegt ik hou jullie op de hoogte.

en wederom meiden ik duim voor jullie allemaal!!!!!!!

liefs miepie

goedemorgen allemaal! Helaas wat minder zonnig opgestaan dan gisterochtend, maar het regent hier iig niet! Daar heb ik toch wel een hekel aan...

@ senorita & Lynn:
Die kwaaltjes zijn erg vervelend, ik ga ook idd vanuit het oogpunt van zelfbescherming   (net als Lynn) er ook een beetje vanuit dat het van het ontpillen komt of een griepje oid is. Ik heb zelf namelijk ook echt niet het gevoel dat het raak is, hoewel het theoretisch gezien ook wel zou kunnen. Ben wel van mezelf vrij nuchter (west-fries hè..) en kan de meeste dingen ook nog wel  redelijk objectief  verklaren

miepie: succes bij de dokter!

ga ff t huis aan kant maken....blegh, zit liever achter de comp haha

Goedemorgen!

Pffff.... Ik ben echt heel erg misselijk.. Ik ga zo echt boven de wc hangen en ik voel me helemaal niet lekker... Vrees dat ik serieus de griep krijg.. Zucht!

@miepie: Succes bij de dokter meid! Ik ben benieuwd!

@ Chanti: Same here... maar ik krijg dus gewoon de griep.. Enne ben een nuchtere Zeeuw;-) hahaha! Ik ga ook het huis aan kant maken zo.. Eerst even wat eten, misschien dat ik me dan beter voel.. Zit ook liever achter de computer...

Wie is er nog meer voor een chat functie?!

Liefs!

Terug
Bovenaan