Hé meiden,
Ben ook weer helemaal bijgelezen hoor. Er is weer een hoop afgekletst van het weekend, leuk!
Vind het altijd wel moeilijk om alles te onthouden.....
@Stephanie: gefeliciteerd super meid! Hoop dat jullie bekomen zijn van de schrik en nu een beetje kunnen genieten.
@Mie_pie: misschien een schrale troost nu je je zo beroerd voelt maar ik heb altijd geleerd dat bij vrouwen die heel misselijk zijn de kans op een vroegtijdige afbraak van de zwangerschap veel minder groot is. Eigenlijk een teken dus dat het hartstikke goed gaat daarbinnen! Ik weet het, ik heb makkelijk praten....
@alle wachtenden die de NOD datum voorbij zijn: ik blijf hard duimen!
@Marijke, Stephanie (baby) en anderen met zwangerschaps?kwaaltjes, ik hoop het echt voor jullie! Het vertrouwen op je lichaam blijft lastig in deze periode, helaas... Wel geloof ik er heilig in dat je een dusdanig sterk gevoel kan hebben wat echt klopt. Als je voelt dat het goed zit dan is het ook vaak goed.
Zelf voel ik op het moment helemaal niets. Heb wel kwaaltjes maar weet dat die van het ontpillen (kunnen) komen. Zelf kan ik niet geloven dat ik na 15jaar pil/nuvaring zo snel zwanger zou kunnen worden. Misschien een beetje zelfbescherming, want feitelijk is het mogelijk. Ik heb zaterdag mijn NOD (net als jij Marijke!) en zal die dag ook pas testen mits dat dan nog nodig is natuurlijk. Eerder testen is heel verleidelijk maar kan ook tot veel teleurstelling leiden. Heb een superdrukke week en hopelijk dus genoeg afleiding om rustig zaterdag af te wachten.
Succes iedereen met wachten, klussen en vooral testen!
Liefs Lynn