wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 2

hey senorita,

wat vervelend, hoop dat je je na wat eten wat beter voelt! Ik werd vannacht ook wakker met buikpijn en was misselijk. Heb ff een paracetamolletje genomen en voel me nu weer prima.

Stofzuigen en afstoffen heb ik weer gehad voor vandaag, nu nog ff de badkamer en dan moet ik nog de riolering uitgraven (moeten aansluitingen bij voor de nieuwe keuken) en nog wat restjes behang afhalen. Hopelijk kan zaterdag beton gestort worden, dan kunnen we daarna tenminste weer wat leuke klussen doen!

Chatfunctie lijkt me gezellig! Ben alleen bang dat ik dan helemaal niet meer achter de computer vandaan te slaan ben!

Hey Chanti,

Ik heb wat gemist geloof ik... Ben je aan het verbouwen?! Spannend! Gelukkig heb je het ergste schoonmaak werk gehad.. Ik vind het echt zulk ondankbaar werk! Pfff! Ik heb nog een giga afwas staan.. (we krijgen een nieuwe keuken mét vaatwasser alleen tot die tijd moet ik het zelf doen) vind het niet erg, maar nu is het wel erg veel..

Ik ben sowieso niet van de computer af te slaan.. ik zit al in de keuken dus het begin is gemaakt... beetje jammer van een laptop hé... die volgt mij de hele tijd!

Voel je je nu wat beter? Ik heb net een beschuitje op, maar voel me nog niet echt beter. Heb ook erg slecht geslapen. Zal er ook wel mee te maken hebben! Wanneer is jouw nod eigenlijk?

Liefs!

Hoi Senorita,

we krijgen de week van koninginnedag een nieuwe keuken. Onze keuken zit nu nog in de kamer, maar hij komt straks in de aanbouw (die er al wel stond). Er moet dus heel veel gebeuren voor alle aansluitingen van elektra en riolering en we wilden ook graag vloerverwarming. Maar gelukkig hebben we nog ff. Heb er wel echt super veel zin in!
Wanneer komt jullie nieuwe keuken? En wat voor soort krijgen jullie, strak of landelijker, met of zonder kookeiland? Ben niet nieuwsgierig hoor....haha

Mijn nod is uitgaande van een cyclus van 28 dagen, 19 maart, maar krijg met ovulatietesten maar geen positieve test, dus weet niet of hij hem misschien niet heeft opgevangen, dat ik per ongeluk een dagje overgeslagen heb met ovulatietesten of dat mijn cyclus gewoon lang duurt. Voor mij is het gewoon nog ff afwachten dus. Bij jou is het ook nog steeds afwachten toch?

Handig he zo'n laptop ;)  Ik heb er ook een, maar hij heeft me gelukkig niet achtervolgd in de badkamer . Loop gewoon maar af en toe ff naar beneden om alles te checken.

Hoop dat je je  straks  weer wat beter gaat voelen, en dat het niet doorzet. (Of het moeten natuurlijk zwangerschapsverschijnselen zijn, dan zijn ze natuurlijk van harte welkom ;))

zo weer ff verder poetsen, tot later!

X Chantal

Hey Chanti!

Wat spannend zeg! :) Hihi! Dan moeten jullie nog veel doen! Ik woon in een appartement, dus vloerverwarming niet nodig (thnx to the buren!). Onze keuken komt waarschijnlijk ook rond die tijd. En een nieuwe badkamer;) Die is wel klein, dus erg veel moet er niet aangebeuren maar opnieuw tegelen, douchecabine en nieuwe wastafels. Dus we laten alles in een keer komen, wel zo makkelijk. Wij hebben wel een strakke keuken gekozen, nou ja, ook niet steriel ofzo. We hebben wenge hout met rvs. Tegen die tijd gaan we ook zo'n grote rvs koelkast kopen. Aan de andere kant van de keuken hebben we rvs bladen en daarboven van die klepkastjes. Geen kookeiland (is hier niet mogelijk) maar wel zo'n rvs vrijstaand fornuis. Heb dus een oven van een meter breed en mijn combi magnatron. Beetje overdreven maar ja, het is wel makkelijk. Kan echt een hele kalkoen in... ;)

Jeetje spanned zeg, 19 maart al!!! Ik heb ook aan de ovulatie testen gezeten, de kruidvat gaf positief aan, de matcare niet. Dus heb ook geen idee. Maar ik temperatuur wel. Aan de hand daarvan heb ik een website gevonden waar je dat je grafieken kunt zien, die je eisprong berekenen en vergelijken met (zwangere) anderen. Als ik die volg heb ik op dag 20 mijn eisprong gehad... Nu zit ik op dag 30, dus waarschijnlijk mijn nod op dezelfde dag als jou...!! :) Die 2e fase duurt toch 2 weken?

Die site is wel erg handig voor iedereen die temperatuurt! Heb zelf een schema bijgehouden maar via die site is het echt erg handig!! Bekijkt ook je vroege kwaaltjes met mensen die uiteindelijk zwanger waren enz. www.fertilityfriend.com. Nog gratis ook!

Halve afwas gedaan.. zucht! Misschien duik ik zo wel op de bank... met laptop uiteraard.. voel me nog steeds niet 100%. Zit nu aan de verse muntthee.. ik moet zeggen, het werkt wel!

Tot zo;-)

Hoi allemaal!

@ stefanie, leef echt met je mee meid. Hoop dat alles goed gaat nu...?

@ Senorita, op babykrabbel.org kun je die banners halen.

EINDELIJK zijn de rd'tjes weg. Klust iedereen hier op de vruchtbare dagen of zijn er ook die spontaan proberen?
Aangezien mijn vorige cyclus 31 dagen was heb ik geen idee wat nu te verwachten dus ik gok t maar een beetje op om de dag klussen. Of iedere dag als t aan mij mannetje ligt hahahah

Hoi Sukkie!

Mijn mannetje heeft het ook helemaal gehad met de eieren en stelde ook voor om om de dag te klussen... Nou heb k wel gelezen dat je het beter om de 3 dagen kunt doen omdat dan de sperma kwaliteit beter is... Weet niet of het zo is hoor..

Ja ik heb de banners gevonden.. maar hoe zet ik die onder het bericht? Ik snap het weer eens niet;-)

Stofzuigen......check
afstoffen.....check
badkamer.......check
was......check
zow schiet al mooi op :)

Spannend hoor, ook nog een nieuwe badkamer! Zul je ook wel zin in hebben. De keuken klinkt iig erg goed! Zo'n koelkast vind ik ook erg mooi! Wij hebben een rechte keuken, met vooral lades erin. Hij is hoogglans wit, en de bovenkasten zijn ook van die klepkasten die bestaan uit 2 delen, de onderkant glas en de bovenkant zwart. Daarnaast gewoon een inbouwkoelkast, vaatwasser en combimagnetron. Heb geen fornuis, ben toch niet zo'n keukenprinses als jou denk ik  haha, maar wel een kookplaat met 5 pitten. Heb er echt zin in.

Qua eisprong verhaal lijken we een beetje in hetzelfde schuitje te zitten hè, nu maar wachten en hopen. Helaas kun je het zelf zo weinig beïnvloeden allemaal...
Ga iig ook maar ff die site bekijken, ben ik wel benieuwd naar.

Wat die banner betreft, dat weet ik eigenlijk niet...

Terug
Bovenaan