hey senorita,
het forum stalken mag hoor, ik reageer gewoon niet meer als ik je vervelend vind worden hahaha
Wengé is idd ook erg mooi hoor, heb hele mooie keukens in die kleur gezien. Bij ons vonden we wit nu het best passen, alhoewel we de kamer ook nog gaan verbouwen volgend jaar ofzo. Je kookt iig vast uitgebreider dan mij. Ik vind het hartstikke leuk om als ik de tijd heb wat te experimenteren. Alhoewel, in hoeverre mag ik het experimenteren noemen als ik het uit een kookboek of van een website haal? We zijn niet zulke hele makkelijke eters, dus dat beperkt de keuze aanzienlijk, wel lusten we steeds meer dus het gaat de goede kant uit. Wie weet ga ik de wokbrander op onze nieuwe kookplaat wel wat vaker gebruiken...
Ik temp niet, wilde het wel meteen doen, het is een kleine moeite en kan toch wel handig zijn. Kwam er alleen achter dat je een thermometer met 2 decimalen moet hebben en wij hebben er alleen eentje met 1. Moet nog ff een andere zoeken dus. Theoretisch gezien zou je idd dan kunnen testen, maar ik denk dat ik nog ff zou wachten, als het negatief is wil je het toch liever niet geloven denk ik en ga je vast later nog een keer testen. Dan kan je het net zo goed meteen later doen..maaja dat moet je dan wel volhouden. Helemaal als je ziekig op de bank hang, heb je weinig afleiding en denk je er natuurlijk de hele tijd aan. Dus als het voor jou beter voelt om te testen, moet je het gewoon proberen natuurlijk.