wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 2

Hey sukkie!
Ik probeer mijn vruchtbare dagen te vinden met ovulatietesten, maar dat wil nog niet echt lukken. Dus ook het klussen is niet zo gericht wat dat betreft. Voordeel is wel dat het op deze manier wat spontaner is dan wanneer het volgens de ovulatietesten moet gebeuren.

Klinkt erg mooi!:) Wij hebben ook lade's, die vind ik echt top! Wij hebben zitten twijfelen tussen hoogglanswit of dat hout... Maar omdat ons hele huis gebroken wit is, zou het niet zo mooi staan. Dus zijn we voor wengé gegaan.

Ik kan alleen nog maar check achter de afwas zetten... Het ergste gedeelte komt nog... de strijk! Ik snap niet hoe wij zoveel was kunnen hebben... Misschien aan het feit dat we een aparte kamer met kleren hebben.. en die overvol is...? Dus iemand met maat XS/S of maat 37, hier melden.. ik moet echt wat weg gaan doen.

Qua keukenprinses... uuuuh... als ik het wil wel.. maar over het algemeen niet. Ik geef wel geregeld dinnerparty's, dat vrienden of familie hier met een groep komt eten. Die 2 ovens komen eigenlijk alleen dan van pas. Met pizza ga ik die grote echt niet aanzetten. haha.

We zitten echt in hetzelfde schuitje.. temp jij ook? Wat vond je van die website? Ik heb onlangs van die testen besteld dat je 6 dagen voor nod kunt testen... maar ik durf niet. technisch gezien zou het nu moeten lukken dan toch?

Ik zet nog een kopje muntthee.. ben het forum echt heel erg aan het stalken. Lig inmiddels ook ziekjes te zijn op de bank, is dat een goed excuus?;-)

hey senorita,
het forum stalken mag hoor, ik reageer gewoon niet meer als ik je vervelend vind worden hahaha

Wengé is idd ook erg mooi hoor, heb hele mooie keukens in die kleur gezien. Bij ons vonden we wit nu het best passen, alhoewel we de kamer ook nog gaan verbouwen volgend jaar ofzo. Je kookt iig vast uitgebreider dan mij. Ik vind het hartstikke leuk om als ik de tijd heb wat te experimenteren. Alhoewel, in hoeverre mag ik het experimenteren noemen als ik het uit een kookboek of van een website haal? We zijn niet zulke hele makkelijke eters, dus dat beperkt de keuze aanzienlijk, wel lusten we steeds meer dus het gaat de goede kant uit. Wie weet ga ik de wokbrander op onze nieuwe kookplaat wel wat vaker gebruiken...

Ik temp niet, wilde het wel meteen doen, het is een kleine moeite en kan toch wel handig zijn. Kwam er alleen achter dat je een thermometer met 2 decimalen moet hebben en wij hebben er alleen eentje met 1. Moet nog ff een andere zoeken dus. Theoretisch gezien zou je idd dan kunnen testen, maar ik denk dat ik nog ff zou wachten, als het negatief is wil je het toch liever niet geloven denk ik en ga je vast later nog een keer testen. Dan kan je het net zo goed meteen later doen..maaja dat moet je dan wel volhouden. Helemaal als je ziekig op de bank hang, heb je weinig afleiding en denk je er natuurlijk de hele tijd aan. Dus als het voor jou beter voelt om te testen, moet je het gewoon proberen natuurlijk.

oh en met je kleding kan ik je niet helpen denk ik haha, ben wat langer en moet al gauw maat m hebben. En straks hopelijk nog groter omdat m'n buik er niet meer in past!

Koken met kookboeken noem ik ook experimenteren hoor!! ;-) hahaha!
Je hebt gelijk wat betreft het testen, hij is toch negatief... het is ook zo vervelend, je blijft er mee bezig. Ik kan het ook écht niet van me af zetten! Ik heb trouwens ook een thermometer met 1 decimaal, ik kon geen andere vinden. Bij de 2e die ik kocht dat ik dat het 2 cijfers achter de komma had, maar dat was dus niet zo!

Hihihi, doe maar zo;-) ik weet dat ik irritant ben.. maar er is ook niets op de tv. What else to do!

Hihi Liefsss

hè vervelend zeg! maar het is natuurlijk ook nog vroeg...

kan het idee zwanger te kunnen zijn op zich wel aan de kant zetten, maar blijf wel continu met mijn gedachten bij zwanger worden, baby's, babyspulletjes, namen enz. Wel vervelend..

zie op matcare.nl wel een thermometer met 2 decimalen. Je moet er eentje hebben voor basale themperatuur meten, geen koortsthermometer. Wij hebben alleen zo'n koortsthermometer, dus kijk straks ff in de stad, en anders bestel ik er maar 1 op die website, was 12 euro geloof ik

enne je bent helemaal niet irritant hoor, vind het wel gezellig!
heeft de rest weer wat bij te lezen vanavond!

nou ga ff de was ophangen en eten halen voor vanavond

X

haha :) jullie zijn goed bezig op t forum he!
Om de drie dagen klussen? hmm ik lees zoveel dat ik t ook niet meer weet. Ach, als ik in ronde 5 of 6 zit ga ik denk ik wel temperaturen en ovulatietesten en wat nog meer.
Chanti je hebt geluk met je nieuwe keuken, hoef je die dingen niet meer te doen als je straks zwanger bent ;)

oja Senorita, wat jammer van die test.. ik kon me vorige maand ook niet inhouden en heb toen 2 keer getest ;)
Kan je trouwens ook niet van je volle klerenkast afhelpen, heb een andere maat :)
ben weer begonnen met supergezond eten en naar mijn werk fietsen (toch al snel anderhalf uur per dag)
Hoop dat ik dan wat overtollige winterkilootjes kwijt raak haha.
Is eigenlijk toch stom, met een gehoopte zwangerschap wil ik juist een dikke buik krijgen, maar goed dan zit er ook iets moois in he.
Schiet het al op met je strijk?

Terug
Bovenaan