wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 2

hoi allemaal

zo het leren zit erop zo goede tijden kijken en dan vallen denk ik de ogen echt dicht lig al vanaf half 7 in bed hihi manlief heeft om half 8 de laptop gebracht met komkommer en water krijg zo nog een manderijn bah wat moet ik veel eten van sonja nu ik echt geen trek heb maar ja zal ergens wel goed voor zijn

idd mijn lichaam is niet te vertrouwen hier de klachten
hoofdpijn
duizelig
borsten zijn groter
buikpijn in onderbuik
rommelden darmen
moe
stemmingswisselingen
donkere tepels
honger soms heel extreem dus niet van sonja

zo dat was het wel denk ik als er niet meer is haha
dus wie nu weet wat het is zeg het maar hoor dan weet ik het ook

bedankt svtje voor de tip van maak je niet gek haha wat zouden jullie doen dan maar tranen zaterdag krijg dit niet uit me hoofd maar je bent mijn liefste forum vriendin x

meiden ik vind jullie top en morgen ben ik er niet denk ik of maar heel ff ga miepie pesten tenminste als ik me goed voel en als zij niet boven de pot hangt

xx

Nou dames,

De symptomenlijst van Marijke is al aardig lang geworden, Allemaal duimpjes draaien he Voor iedereen uiteraard hoor, Shar, Chanti en alle meiden met een naderend NOD!!!

@Alle meiden in de klusperiode, Succes!!!

Knuffel Svtje

nog niet ongesteld geworden

naam
leeftijd
ronde
kindje
verwachte nod

nathalie 1985
23
11
1
30 januari

jacqsenna
22
1
2
12 maart

pooh
24
1
1
24 februari

sabrieneke
27
2
1
25 februari

chantal_21
21
1
1
4     maart

sitty
25
1
1
6     maart

melltjuh
23
2
1
6     maart

issabella_jada
24
1
1
10  maart

rechtenstudent
22
1
1
10 maart

nod datums

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod

wolletje 79
28
2
3
13 maart

sterre
24
2
1
17 maart

shar_25
25
1
1
18 maart

chanti_85
24
1
1
19 maart

marijke  
21
2
1
21 maart

jtzwanger
25
2
2
21 maart

dejong1970
38
1
2 samen
21 maart

lynn        
29
1
1
21 maart

senorita1
22
1
1
22 maart

stephanie89
20
2
1
22 maart

loeske86
22
1
1
26 maart

mutseke        
24
2
2
27 maart

rianne_82
26
1
1
31 maart

stefanie
23
1
1
eind maart

april nod's

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod

schippersvrouwtje1984
24
6
1
2     april

_angel_80
28
3
1
3     april

belgies
28
3
1
3      april

sukkie_85
23
2
1
7 april

zwangeren

naam
wil je weten wat het word?
mogen wij weten wat het word?
uitgerekende datum

_mie_pie
ja toch wel haha
van mij wel
04-11-09

alyssa
nog niet   over nagedacht
als ik het weet wel anders word het moeilijk he
16-11-09

christina2009

stephanie89
?

ja
?

ja
?

?Heb em weer even naarboven gehaald hoor, makkelijker met reageren en kijken wie er wanneer NOD heeft.

x

Goedemorgen!

Jeetje wat was het stil gisteren..!

Marijke, ik voel écht met je mee.. Wat een kwaaltjeslijst... ik hoop dat het allemaal voor een goed doel is. Ik hoop dat je positief test.. Bah, die onzekerheid en dan ook nog eens Sonja voedsel.. Ik hoop dat je je snel beter voelt..

Svtje, hoe is het vandaag? Wacht periode aangebroken? Of kun je nog klussen?

Liefs!

En Marijke... dikke knuffel!

Hey Senorita,

Leven in de brouwerij, wat was ik in mijn remi gisteravond zeg  Maar nu gelukkig weer reactie.

Volgens predictor.nl heb ik morgen mijn eisprong.Vanavond nog maar weer eens klussen en wellicht morgenavond nog een keertje. Meestal merk ik het wel aan het slijmverlies eerlijk gezegd. Denk dat we daarna weer om de dag verder gaan ofzo. Schijnt toch zo te zijn, dat als je buiten je vruchtbare periode ook klust, dat je meer kans hebt om zwanger te raken. Weet van mezelf dat ik er buiten de vruchtbare periode helemaal niet zo'n zin in heb, dus maar even zien waar het schip strand (toepasselijk he). Hopen dat het schip niet echt strand natuurlijk, dan komt het niet goed.

Wij zijn weer gezellig in het land,voor minstens 2 dagen, dus zal het forum met huid en haar verslinden, als er tenminste nog meer verslaafden aanwezig zijn.

Ben erg benieuwd naar degene die NOD hebben vandaag en morgen, Chanti & Shar duimduimduim! Zaterdag zijn het er maar liefst 4 he,inclusief jij, dan mogen er toch ook wel eens smileys bijkomen in de lijst vind je niet??? Marijke, dejong70, Jtzwanger duimduimduim!!! Zondag ook weer 2, wie weet wordt het een vrolijk weekend, met zoveel NOD's!

Maar voorlopig is het  pas woensdag, mijn mannetje heeft met net verwend met een lekker verse smoothie van sinaasappel en banaan, dus komt helemaal goed.  Zal ik  zorgen dat er straks iets lekkers voor hem op  tafel staat.  

@JacqieSenna, ben je nog ergens?? Ben zo benieuwd??

@Isabella-Jada en Rechtenstudent, Wolletje en Shar, jullie al nieuws?

Hoop op veel berichtjes vandaag, niet teveel, dan kan Marijke het niet meer bijlezen, maar genoeg, zodat ik met niet hoef te vervelen !  

Een dikke knuffel voor iedereen die wacht en klust en extra voor degene die ongi  worden (al hoop ik natuurlijk niemand)  

Svtje

Hola! :)

Ja het was inderdaad stil... Maar gaan wij even verandering in brengen!

Ik dacht dat je je ei al had gehad...! Je kunt iig nog even doorklussen en beter teveel dan te weinig denk ik dan maar... Gestrand schip... hahahahaha! Goede woordkeuze inderdaad!

Ik ben ook erg benieuwd naar iedereen, er komen wel wat nod's aan.. Bij mijzelf weet ik het écht niet. Heb wel wat ongi krampen (gisteren) maar vandaag weer niets.. Mijn temp ging de afgelopen 2 dagen naar beneden maar vanochtend weer hoog... Ik snap er niets meer van..

Lekker een smoothie.. Ik heb dus echt niets meer in huis. Ik ga nu even boodschappen doen, wederom op de fiets en dan ben ik er weer!

Tot zo!

Terug
Bovenaan