A
Anoniem
Guest
hoi allemaal
zo het leren zit erop zo goede tijden kijken en dan vallen denk ik de ogen echt dicht lig al vanaf half 7 in bed hihi manlief heeft om half 8 de laptop gebracht met komkommer en water krijg zo nog een manderijn bah wat moet ik veel eten van sonja nu ik echt geen trek heb maar ja zal ergens wel goed voor zijn
idd mijn lichaam is niet te vertrouwen hier de klachten
hoofdpijn
duizelig
borsten zijn groter
buikpijn in onderbuik
rommelden darmen
moe
stemmingswisselingen
donkere tepels
honger soms heel extreem dus niet van sonja
zo dat was het wel denk ik als er niet meer is haha
dus wie nu weet wat het is zeg het maar hoor dan weet ik het ook
bedankt svtje voor de tip van maak je niet gek haha wat zouden jullie doen dan maar tranen zaterdag krijg dit niet uit me hoofd maar je bent mijn liefste forum vriendin x
meiden ik vind jullie top en morgen ben ik er niet denk ik of maar heel ff ga miepie pesten tenminste als ik me goed voel en als zij niet boven de pot hangt
xx
zo het leren zit erop zo goede tijden kijken en dan vallen denk ik de ogen echt dicht lig al vanaf half 7 in bed hihi manlief heeft om half 8 de laptop gebracht met komkommer en water krijg zo nog een manderijn bah wat moet ik veel eten van sonja nu ik echt geen trek heb maar ja zal ergens wel goed voor zijn
idd mijn lichaam is niet te vertrouwen hier de klachten
hoofdpijn
duizelig
borsten zijn groter
buikpijn in onderbuik
rommelden darmen
moe
stemmingswisselingen
donkere tepels
honger soms heel extreem dus niet van sonja
zo dat was het wel denk ik als er niet meer is haha
dus wie nu weet wat het is zeg het maar hoor dan weet ik het ook
bedankt svtje voor de tip van maak je niet gek haha wat zouden jullie doen dan maar tranen zaterdag krijg dit niet uit me hoofd maar je bent mijn liefste forum vriendin x
meiden ik vind jullie top en morgen ben ik er niet denk ik of maar heel ff ga miepie pesten tenminste als ik me goed voel en als zij niet boven de pot hangt
xx