wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 2

Hey meiden,

Het onderwerp wanneer klussen komt hier regelmatig voorbij. Nu zag ik in de meestgestelde vragenlijst van predictor het volgende stukje (uit 2003 dat wel) maar dacht plak het er even onder: Het beste is dus om de dag, maar de dag voor, de dag van en de dag na je eisprong is dus volgens dit berichtje prima.

X Svtje

Vruchtbare dagen & vrijen

29 jul 2003

Ik ben vandaag 29 juni begonnen aan mijn vruchtbare dagen. Mij hebben ze gezegd dat je het beste om de dag sex kan hebben als je graag zwanger wilt worden.
Waneer kun je dan het beste beginnen?

Vaak gaan mensen als ze weten wanneer ze vruchtbaar zijn dan dus heel veel vrijen. Om de dag vrijen is sowieso beter voor de kwaliteit van het sperma.
Als je weet wanneer je je eisprong hebt (te bepalen d.m.v. temperaturen) kan je een dag ervoor, tijdens en een dag erna het beste seks hebben.

hey meiden,

ik vind het zo spannend voor jullie allemaal weet precies wat jullie doormaken!!!!
ik heb gisteren de eerste zetpil gebruikt en vanochtend de 2e maar merk weinig verschil even afwachten en anders maar weer naar de huisarts toe.

liefs miepie

Hey Mie_pie,

Vervelend hoor, dat de zetpillen nog niet aanslaan en je je nog steeds zo misselijk voelt. Misschien moet je lichaam ook even wennen aan de pillen? Heb er helemaal geen verstand van hoor, maar hoop het voor je. Zou heerlijk zijn, als je gewoon lekker kon gaan genieten van je zwangerschap en je eten gewoon binnen kunt houden. Je voelt je waarschijnlijk erg slap?

Denk aan je hoor en duim dat de misselijkheid mag verdwijnen. Hoop dat je het gezellig hebt vanavond met Marijke!

Liefs Svtje

Hoi Svtje en Miepie!

Jeetje, ik hoop wel echt dat die pillen gaan werken.. zo is het ook vervelend.. Heeft de dokter nog iets gezegd van werking? Moest je terug als het niet werkte?

Svtje, moest maar een klein stukje.. Maar goed, wel de hele winkel leeg gekocht (groenteboer) elk stuk fruit wat hij had maar meegenomen.. hahaha. Lekker gezond en het geeft in combinatie met dit weer zo'n zomer gevoel!! Is het bij jou ook zulk mooi weer..? Ik hoop het maar!

Ik ga nu mijn druiven, citroen, banaan, aardbeien, meloen, sinaasappels, appel en kersen smoothie maken ;-) You bring good idea's!

Liefss

hey senorita en svtje

ik moest het een week proberen v/d dokter en anders terugkomen. ik hoop het beste.
ja slap ben ik zeker ja maar ja af en toe even een dextro energy kan geen kwaad haha. nou ik ga ff ligge doeidoei

hallo dames,

vandaag mijn nod dag, en nog geen rode duivels te bekennen in de verste verte nog niet.
het enige waar ik last van heb is spanning op mijn borsten en ronkelende darmen hahahahahah maar ik wacht nog even geduldig een paar daagjes af.
we blijven duimen en klussen hahahahahahaha
de rest veel succes

dikke knuffel shar

Hey Senorita,

Het zonnetje samen met een lekkere smoothie is inderdaad zomergevoel! Heerlijk en inderdaad gezond, lekker veel vitamientjes! Hier schijnt het zonnetje ook, net lekker even in de stuurhut gezeten, scheepjes kijken. Nu mijn ovenschotel in de oven geschoven en over 45 minuten kan ik em serveren.

@Mie_pie, hoop dat je een lekker dutje gedaan hebt.

@Shar, mooi zo, dat ze nog in geen velden of wegen te bekennen zijn. Houden zo! Inderdaad nog even afwachten en er daarna een test tegenaan gooien. Hoop op goed nieuws, de lijst kan wel weer eens een smiley gebruiken.

Geniet allemaal van het zonnetje, van het klussen, het zwanger zijn, het denken aan zwanger worden en wat er allemaal nog meer in jullie leven afspeelt wat de moeite is om van te genieten!

Keep my fingers crossed all the time!

X Svtje

Hallo allemaal,

Wow, wat een leven hier.... ik houd het echt niet bij hoor.

Even wat reacties op de berichtjes van vandaag

@   schippersvrouwtje

Heb je al zin in strakjes... Dat wordt klussen!!! haha... Wel handig als je tijdens je vruchtbare periode zin in klussen hebt..... ik ben helemaal de kluts kwijt, deze periode dan. Kheb vooral nu zin... maar nu moet ik bijna ongi worden, vreemd en onhandig!

Ben je morgen veel online. Kmoet op de ma-di en woe werken dus ben dan nooit online, maar morgen ben ik thuis. Wellicht zie je me hier nog eens verschijnen.

Kvind het lief dat je voor me duimt, maar das wel tevergeefs. We hebben niet op de juiste dagen geklust, dus de kans is echt megaklein. Bovendien heb ik alle verschijnselen voor een aankomende ongi. Gelukkig ben ik deze maand niet echt bezig met zwanger worden, dus echt heel erg vind ik het niet. Volgende maand gaan we er tegenaan... maar ook dan twijfel ik nog, krijg misschien een contract en om dan meteen zwanger te zijn. Maar ja, anders is het een half jaartje later...

Mie_pie: tjsoh wat vervelend dat je misselijk bent! Zo wordt het genieten wel een stuk lastiger! Hopelijk gaat het snel over! Kvind het wel kei leuk voor je dat je zwanger bent!

@shar 25.
Nog geen rd??????????? Hopelijk is dat een goed teken!! Spannend!!

Nou, hier is het lekker rustig. Kheb vandaag heerlijk met m'n zoontje gefietst. Hij zit nu voor het eerst in zijn fietsstoeltje. Das zo gezellig! Ik geniet de hele dag met hem. Hopelijk is het morgen weer zo lekker, dan ga ik zeker er weer even uit.

lief j-t

Terug
Bovenaan