wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 2

Hey Stefanie,

Zere tepels heb ik altijd wel voordat ik ongi moet worden, maar dat zegt natuurlijk helemaal niks. De een voelt dit en de ander dat. Hoop voor je dat het raak is!

Draai nog steeds duimpjes voor iedereen!

@Senorita: Sterk zijn

X Svtje

Hey schippersvrouwtje,

Ik heb normaal nooit last van mijn tepels maar moet wel volgende week ongi worden maar naar mijn idee ongeveer de 28ste??!!
Ik heb ook een het ene moment een vol gevoel en opgezette buik.

Was jij nu al zwanger?

Groetjes Stefanie

hey baby spannend nog een weekje wachten ik heb zaterdag als het goed is nod en ook vage klachten we blijven maar gewoon duimen

x

Nee, helaas niet. Als het goed is vandaag mijn eisprong, druk aan het klussen dus!

X Svtje

quote: Schippersvrouwtje1984 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-03-2009 19:24:14'));

Nee, helaas niet. Als het goed is vandaag mijn eisprong, druk aan het klussen dus!

X Svtje

Succes vandaag had je pos test?

quote: marijke_en_richard reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-03-2009 19:24:12'));

hey baby spannend nog een weekje wachten ik heb zaterdag als het goed is nod en ook vage klachten we blijven maar gewoon duimen

x

Ik duim met je mee!!!
Wat voel je allemaal????

Hey Stefanie,

Ik gebruik geen ovulatietesten. Misschien dat ik daar als het echt allemaal heel lang gaat duren mee ga beginnen. Maar tot nu toe kon ik het merken aan een zeurend gevoel in mijn buik en rekbaar slijm dat ik mijn eisprong had. Hoop daar dus nu ook maar op, tot nu toe nog niet zoveel. Schijnt vaak 's nachts te zijn een eisprong heb ik ergens gelezen. De laatste keer bij mij had ik ook 's nachts dat rekbare slijm, dus wie weet. Denk sowieso maar ff klussen vanavond!

Jij ook succes met wachten he!

X Svtje

Terug
Bovenaan