wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 2

Hey dames..

Daar ben ik weer even, krijg zo visite, dus snel mijn geschiedenis wissen;-)

Marijke, ik vind het echt spannend... Wat vaag die klachten.. ik denk in ieder geval aan je! Hopelijk een smiley dit weekend!

Ik ben nog niet ongi... krampjes zijn nu ook weer weg.. zo vaag allemaal. Trouwens als ik mijn eisprong heb merk ik daar echt niets van... vind ik best jammer eigenlijk..

Gaan jullie nog wat leuks doen van het weekend?

Liefs!!

Hey Senorita,

Daar ben je weer! Lekker gewerkt?

Hier nog geen eisprong geloof ik, althans nog geen rekbaar slijm (vies praatje he).

Denk dat wij van het weekend vooral aan het varen zijn, zijn weer onderweg naar Frankrijk, dus tegen zaterdagmiddag zal het bereik wel weer wegvallen tot dinsdag ofzo...Dus dat wordt eenzaam!

Veel plezier met je visite en niet je mond voorbij praten he

Liefs Svtje

Nog geen visite... dus ik ga nog maar even door.. Aan dat slijm kan ik het dus moeilijk zien... ach weet het ook niet... Ik heb nu ineens ipv een moeilijke stoelgang een wel heeeel erg makkelijke if you know what I mean... Ach, ik haal mezelf maar niets meer in mijn hoofd, t zal de tapas wel zijn...

Was je stampot nog lekker???

Stamppot was heerlijk!

Doordat we met z'n allen zo met zwanger zijn bezig zijn vergeten we inderdaad dat er ook nog gewone dingen met ons lichaam kunnen gebeuren. Zoals bijvoorbeeld eten wat niet zo goed valt, buikgriep etc. Het is ook wat he, kan inderdaad aan je tapas liggen, maar kan ook nog de andere kant op hoor. Totdat je bloed ziet kun je hopen zou ik zeggen. Ik had dat zelf heel erg toen ik buikgriep kreeg en paar dagen te laat (voor mijn gevoel ) ongi werd. Dacht gelijk... misschien ben ik wel zwanger. Internet afgestruind naar overtijd en buikgriepklachten en weet je hoeveel vrouwen zwanger bleken. Ik gelijk hoop natuurlijk. Maar viel tegen... We moeten ons niet gek laten maken!

Take care!

Liefs Svtje

hey hoi
@jtzwanger
heb niet echt veel te strijken vind ik zelf heb wel 2 broeken die op zich vallen te strijken, maar die zijn me nu te groot.
en ben ook gewoon niet echt een held in strijken.
en wat toevallig van het rompertje grappig!
@ svtje
bij mijn ouders op  vakantie visite kan zelf zo druk of rustig maken als ik wil.
ze hebben een boerderij dus valt eventueel altijd wel wat te doen.
en idd het zwanger worden valt niet te plannen.

dus het kan nog drukker vond het vanmiddag al best druk tenminste moest best wel even bij benen met lezen net als net even.
succes aan iedereen met klussen en het wachten tot je kan testen
wachten duurt lang
groetjes mij

Wat een rust meiden, allemaal aan het klussen ofzo  
Hier een zeurend gevoelletje rechts onderin mijn buik (eisprong verwacht ik) vanavond maar niet meer geklust, gister en eergister al en dan morgenochtend nog maar een keertje om het af te leren hihi.

Verveel me 3x in de rondte, de schotel doet het niet, dus kan geen tv kijken vanavond. Kan me niet concentreren op m'n boek en mijn mannetje ligt in bed omdat hij vannacht moet varen. Zit hier dus in m'n remi! Maar goed... wie weet reageert er vanavond nog wel iemand!

Zo niet, allemaal weltrusten en een goede nachtrust, droom maar fijn over baby's!

X Svtje

Ik hou het ook maar voor gezien vandaag, ga maar eens proberen om heel zachtjes naast mijn slapende mannetje te kruipen.

Tot morgen lieve meiden!

X Svtje

Hoi allemaal!
Heb idd dit weekend mijn ei, geloof vandaag of morgen zelfs maar weet het niet zeker. Had de vorige keer een lange cyclus..  We  werken er goed aan  om 'm niet te missen.. :)
Had gisteren werkmensen over de vloer, gelukkig was mijn schoonmoeder bij mij thuis die heeft opgelet  ze heeft de was gedaan en de keukenkastjes uitgemest...laat daar alleen nou net het foliumzuur instaan....
oeps..
Niet dat het zo iets erg is, weet ook niet of ze het gezien heeft maar ik vond t toch niet zo'n gemakkelijk gevoel. Wist natuurlijk niet dat ze tijdens het letten op de klussers even aan de grote schoonmaak ging. (wel fijn eigenlijk want was kapot toen ik eindelijk thuis was gisteren)

Terug
Bovenaan