wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 2

Goedemorgen meiden!!

Het is me gisteren nog gelukt hoor! De strijk is helemaal klaar en de was hangt nu in de kast. Twas wel een berg hoor. Maar kheb  tijdens het strijken  naar het consultatiebureau staan kijken van rtl4. Best leuk... en dan merk je amper dat je staat te strijken. Ideaal hoor!
senorita: het kan ook best hoor, met een kleintje naar het buitenland, maar ik zie mezelf dat niet doen. Misschien omdat ik met m'n ouders altijd veilig in Nederland bleef. Wij zijn de laatste jaren wel wat verder gegaan, maar het is voor ons allemaal wel vreemd. Misschien dat ik het wel aandurf als mijn kleintje wat ouder is. Mijn broer neemt zijn kind ook overal mee naar toe en ik moet zeggen dat dat altijd goed is gegaan. Ik begrijp alleen niet zo goed wat je met een kind van 1 in het buitenland kan doen. Kvind het 'n beetje zonde van het geld. Zelf zou ik dan gaan als de jongste 4 is ofzo... maar dat is nog ver weg (hoop ik). Wel een heerlijk idee om vast over de vakantie te mijmeren. En zeker met dit lekkere weer.... let the sun shine!!!

Ik moest wel lachen om jou, hoor senorita!! Toch stiekem een testje gedaan. Nou, je lijkt echt op mij!! Vorige ronde deed ik dat ook. Negatief natuurlijk en niet veel later kwamen de rdtjes al. Zijn ze bij jou al gekomen??

shar 25, bij jou al rdtjes te bekennen? Hoop van niet!!

Marijke... spannend he. zaterdag is ook mijn nod. Grappig dat we samen zitten. Khoop stiekem dat de mijne wat eerder komen, vandaag ofzo. Kwas gisteravond behoorlijk chagrijnig...nou, dat gecombineerd met puistjes en hoofdpijn...... dat kan niet anders dan dat ik ongi moet worden.

baby23 succes met wachten... ik duim voor je!! Wanneer is je nod?

svtje:
Heb je al je eisprong gehad? Kvind het wel knap dat je dat zelf kan zien? Bij mij valt er niks te zien en niks te voelen. Tenminste niet duidelijk. Best lastig.
Wat saai zeg, dat je weer naar Frankrijk gaat ;-) voor ons dan....   Wat ga je vandaag allemaal doen? WEer poetsen??

kidsvos: Wat draagt je man dan voor kleding? Man man draagt naast zijn werkkleding van die stugge broeken die echt gestreken moeten worden en daarbij vaak een shirt met een blouse. Rotdingen zijn het! haha... Voor mezelf valt de strijk wel mee, af en toe een rok. Mijn broeken hoef ik niet te strijken, gelukkig maar. En ja... ik heb ook behoorlijk wat strijk van de kleine. Misschien ben ik ook wel wat te precies...

sukkie85
Wat een lieve schoonmoeder. En ach, als ze het gezien heeft, houdt ze vast wel d'r mond. Misschien is ze er wel heel blij mee??

Zo, hier is het wachten op de rdtjes... 'kga zo even zuigen en m'n kamer stoffen. Als m'n zoontje wakker is gaan we samen in bad. Dat is altijd zo'n feest! Vanmiddag even op de thee bij een tante (leuke tante ;-) ) en nog even boodschappen doen.
Tussendoor ben ik hier   te vinden ;-)

doei!!

hey sukkie

heb jij weer haha
ik heb dus alle etiketten erafgehaald en heb ze in mijn nachtkastje staan haha voor het geval dat ik zie mezelf er ook wel voor aan hoor had ze een keer op de salon tafel laten staan en toen kwam een stiefbroertje van mijn vriend langs en dat potje stond er die heeft hem ongemerkt weg gesmokkeld haha

xxx

hoi jt

ja idd toevallig maar vind toch wel dat we veel tegelijk zitten met zijn alle haha ik heb nog echt geen ongi gevoel en ws gister voor het eerst in een paar dagen weer vrolijk ook geen hoofdpijn wel heel moe dus ik wacht maar gewoon en mischien klopt het wel helemaal niet met de bloedverlies van 2 weken terug dus ik wacht ff af weet nog niet zeker of ik ga testen morgen we zien wel hoe de pet staat heb nu nog weinig hoop in zwanger zijn dus denk dat de rdtjes wel om de hoek kokmen maar ja dan de vraag waneer
xx

Hoi Marijke, Dat is wel een goed idee om de etiketten eraf te halen. Dat ga ik ook maar eens doen. Al moet ik zeggen dat ik nu even niks slik. Ik vergeet het echt elke keer!! Zo lastig! Zodra ik weet dat ik zwanger ben ga ik beginnen met folium.

Hopelijk blijft je ongi weg!! Kzou het zo leuk voor je vinden! In welke ronde zit jij nu? Dat bloedverlies van twee weken terug blijft natuurlijk wel vreemd! Hoe gaat het met Sonja? Kben twee jaar geleden 8 kilo afgevallen met Sonja en die zijn er nog steeds af! Succes ermee!!

liefs j-t

hoi jt

ik zit denk ik in ronde 2 daar ga ik van uit dus maar kan natuurlijk ook anders zijn met dat bloed en we zijn in week 1 allebei 2,8 kilo afgevallen en nu maandag weer wegen dus dan weten we wat er nog af is haha en foliumzuur is juist het belangrijkste als je net zwanger bent dus vandaar dat ik het zo veel mogelijk wil slikken vergeet het ook wel eens hoor maar probeer het toch bij te houden morgen als er geen ongi is toch maar testen want het vriendje is op van de spanning aangezien me borsten extreem groot zijn haha viel hem gelijk op hihi

xx en jij ga je gelijk testen morgen

Marijke,

Dat zou gaaf zijn he, als je nu al zwanger zou zijn!! Kben benieuwd naar je test. Maar als het niet zo is, niet bij de pakken neer gaan zitten hoor! Je bent pas net begonnen. Ik ga niet testen. Kheb er helemaal geen behoefte naar omdat ik eigenlijk wel 99% zeker weet dat ik gewoon ongesteld wordt. Waarschijnlijk loop ik wel wat vaker naar de wc haha... Ik weet ook niet zeker hoe lang mijn cyclus is. Ik reken nu maar op 28 dagen, dat was de vorige ronde wel zo.
Nou, ik ben benieuwd wat de weegschaal maandag te vertellen heeft!! De mijne is kapot, dat heeft ook wel zo z'n voordelen haha!! Maar na mijn zwangerschap kan ik echt alles eten zonder maar iets aan te komen. Dat is echt ideaal!!! Khoop dat dat zo blijft!
Kga echt heeeeeeeeeeeeeeel hard duimen voor je!! Khoop het zo voor je!!!

liefs j-t

hey jt

zo dacht neem ook eens een ander klleurtje dat is wel leuk voor hier haha

hoop dat jij vanaf vandaag tot volgende week je eigen rot loopt naar de wc en er dan achter komt dat er al lang een smile had moeten staan

ik ben ook erg benieuwd wat de test mij morgen ochtend gaat vertellen mijn mannetje is ook zo zenuwachtig haha zo leuk dus ja nog 1 nachtje slapen ben niet zo erg zenuwachtig dus dat valt mee genoeg afleiding hier haha

xx

nog niet ongesteld geworden

naam
leeftijd
ronde
kindje
verwachte nod

nathalie 1985
23
11
1
30 januari

jacqsenna
22
1
2
12 maart

pooh
24
1
1
24 februari

sabrieneke
27
2
1
25 februari

chantal_21
21
1
1
4     maart

sitty
25
1
1
6     maart

melltjuh
23
2
1
6     maart

issabella_jada
24
1
1
10  maart

rechtenstudent
22
1
1
10 maart

wolletje 79
28
2
3
13 maart

sterre
24
2
1
17 maart

shar_25
25
1
1
18 maart

chanti_85
24
1
1
19 maart

nod datums

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod

marijke  
21
2
1
21 maart

jtzwanger
25
2
2
21 maart

dejong1970
38
1
2 samen
21 maart

lynn        
29
1
1
21 maart

senorita1
22
1
1
22 maart

stephanie89
20
2
1
22 maart

loeske86
22
1
1
26 maart

mutseke        
24
2
2
27 maart

rianne_82
26
1
1
31 maart

stefanie (baby23)
23
1
1
eind maart

april nod's

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod

schippersvrouwtje1984
24
6
1
2     april

_angel_80
28
3
1
3     april

belgies
28
3
1
3      april

sukkie_85
23
2
1
7      april

kidvos
??
1
3
14 april

zwangeren

naam
wil je weten wat het word?
mogen wij weten wat het word?
uitgerekende datum

_mie_pie
ja toch wel haha
van mij wel
04-11-09

alyssa
nog niet   over nagedacht
als ik het weet wel anders word het moeilijk he
16-11-09

christina2009
?
?
?

stephanie89
ja
ja
?

zo weer ff bijgewerkt meiden die nog niet ongi zijn of wel en ze staan verkeerd laat het ff weten dan pas ik het gelijk aan

jt, de jong en lynn succes morgen hopen dat er smile's bij komen

senorita veel succes jij voor zondag hopen op een smile

Terug
Bovenaan