Goedemiddag meiden,
Daar ben ik weer, was bezig voor het goede doel Ik jullie allemaal maar vermelden dat ik mijn eisprong voel en het kan zijn aan draderig slijm. Hmmmm nog niks te zien, gister wel een behoorlijk zeurend gevoel in mijn buik, dus kan volgens mij niet zo lang meer duren. Gaan gewoon vrolijk door met klussen en zien wel wat er van komt.
Wat een verhalen al op de vroege morgen, J-t en Marijke, jullie hadden er zin in zeg! Heel gezellig natuurlijk, even een beetje inlezen en dan reageren!
Hoorde trouwens van Marijke, dat Mie_pie iig iets had binnen gehouden vanochtend en dat ze een broodje ging proberen. Hoop echt dat dat er ook in blijft!
@Sukkie, oeps... van je foliumzuur.Misschien heeft ze het helemaal niet doorgehad joh. Heerlijk, zo'n schoonmoeder die gewoon even je huisje voor je schoonmaakt. Bofkont. Mijn foliumzuur staat in mijn nachtkastje en ik neem 's avonds als ik naar bed ga een flesje water mee, zeul ik trouwens de hele dag meer hoor. Zo vergeet ik dus nooit om in te nemen, mijn flesje water herinnert mij eraan dat ik dat moet doen. MIsschien een tip J-t? Is idd wel belangrijk om niet te vergeten!
Wat heerlijk he, al weer weekend! Eventjes geen 25 kids om voor te zorgen! Gezellig naar een feestje en klussen niet te vergeten. Hier gewoon varen ben ik bang. Hoop dat als we zondag stilligen we een wandelingetje kunnen gaan maken in La France.
@J-t Whooohooo, je strijk is af. Was me een klus he, met al dat kletsen tussendoor.Mijn mening over met een kleintje in het vliegtuig naar het buitenland is op dit moment nog net zoals die van jou, maar wie weet verandert dat nog wel, ligt er natuurlijk ook aan hoe makkelijk je kindje is. Je ziet natuurlijk genoeg ouders met jonge kids in vliegtuigen, op stranden etc. Mijn ouders gingen altijd met mij en mijn broertje met de auto naar Duitsland.Oostenrijk, Italie etc. Kan natuurlijk ook gewoon lekker met de auto de zon opzoeken en ergens een huisje huren in Spanje of Frankrijk,daar zou mijn voorkeur naar uitgaan denk ik.Maar hoor mij nou, buikkie is nog niet eens dik hihi.
Hoop echt voor je dat je ongi niet komt, maar als je er zelf al vanuit gaat, dan kan het beter maar snel komen, ben je daar maar weer vanaf. Kun je weer aan de klus!
Ik ben op eigen houtje aan het afvallen, zonder Sonja en dat gaat gelukkig ook heel goed. Ben nu iig 8 kilo kwijt, maar heb aan boord geen weegschaal, dus kan thuis pas weer wegen en aan mijn broeken merk ik dat het ondertussen wel wat meer is. Had met die 8 kilo mijn streefgewicht al bereikt, maar voelt zo fijn dat ik nog even doorga. Ben overigens niet straf aan het lijnen hoor, het is vooral niet snoepen. Zou niet goed zijn om zwanger te worden of zwanger te zijn en te lijnen volgens mij.
Ga vandaag inderdaad weer poetsen, slaapkamers zijn aan de beurt, beddengoed verschonen en lekker luchten. Wasmachientje is geduldig! Tuurlijk ook even eten maken voor de mannen, maar das a peace of cake!
@Kidsvos, qua strijken maak ik er eerlijk gezegd ook niet zo'n werk van hoor. Strijk alleen de dekbedden (omdat ik dat zo mooi vind staan als de bedden dan opgeschud zijn), linnen kleren en bloesjes/overhemden. Verder vind ik het wel prima!
@Marijke, wat onzettend lief dat je mannetje ook zo nerveus is, dat siert hem. Hij leeft echt met je mee!
@Shar & Chanti, hebben jullie al nieuws dames?? Heel nieuwsgierig hier met z'n allen!!!
@Poohh & Chantal, wat lang geleden weer dat we jullie hier gezien hebben, alles goed met jullie?
@Senorita, al tekenen?
@J-t, Marijke, dejong70 en Lynn morgen NOD, van J-t en Marijke zijn we wel een beetje op de hoogte, maar dejong70 en Lynn, nog nieuws te melden?
@Stephanie, hoe is het met jou? voel je je nog steeds zwanger? Nog testen gedaan? Wanneer had je precies je afspraak bij de dokter?Dacht over 2 weken...
@Stefanie (Baby23) duim ook voor jou hoor, dubbel spannend omdat jij niet precies weet wanneer je NOD hebt, althans in de lijst staat eind maart.
Draai duimen of mijn leven ervan afhangt voor jullie allemaal, gun het iedereen zo ontzettend!!!
Dikke kus Svtje