wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 2

hoi michelle25

denk dat we allemaal wel vaak last hebben van rommelende buiken enzo je voelt ook zoveel omdat je er zo bewust mee bezig bent ik weet niet hoe lang je al bezig ben ik zit in ronde 2 maar voel ook alles dus weet niet of het komt door een eventuele zwangerschap maar het beste is testen op de nod dag dan is de kans dat hij klopt het grootst

@ schippersvrouwtje
staat ons netjes allemaal weg haha jij hier helemaal alleen op t forum jhaha

xx

@ schippersvrouwtje: Mijn laatste ongi was op 26 februari, er zit bij mij altijd drie weken tussen dus zou ik gisteren ongesteld moeten worden. Dat ben ik tot op heden nog niet geworden.....

Misschien begrijp ik het niet helemaal, maar voor mijn spiraaltje heb ik altijd de pil gehad, dan slikte ik ook 3 weken en werd ik in de derde week ongesteld. Samen met de ongesteldheids week is je cyclus toch 28 dagen???

hallo dames

hier ben ik weer uitgeput van het werken lol
nou het weekend tijd om te ontspannen hahahahha
vanavond lekker uiteten bij de griek met een groep van 40 man hahahahah wordt lachen.
alleen als ik aan het eten denk word ik misselijk.
verder nog geen rode duivels te bekennen maar wel andere kwalen. sterkere reukorgaan, rommelende darmen, buik op spanning en pijnlijke gespannen borsten tevens tepelhoven gegroeid, verder heb ik met het eten   en drinken van bepaalde dingen last van zuurbranden.
of mijn lichaam houdt mij goed voor de gek of het is meteen de eerste ronde raak. raak hier wel erg onzeker van.
verder zijn er een aantal mensen uit mijn omgeving die mij vragen of ik zwanger ben omdat ze vinden dat mijn uitstraling en mijn gezicht verandert zijn.
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa word gek hier

hoi michelle

een normale cylcus is 28 dagen zonder ongesteld te worden dus denk dat je nog een week moet wachten tot de ongi komt het slikken van de pil is 3 weken dan ben je week vier ongesteld 4x7 =28 zo moet je tellen en dan vanaf de eerste dag van je ongi dus 26 maart is jou nod dus nog even geduld

@ shar

heb je nog geen test gedaan? wel spannend zeg mischien word het bij jou wel een smile ik duim me rot ook voor jou

xx

hier komt nog versterking!!
Toen ik thuis kwam was de werkmeneer nog niet helemaal klaar, ik ben dus maar ook even flink aan de poets gegaan. Nu kan ik weer even lekker bijlezen wat mijn forumvriendinnetjes hebben gedaan
Welkom nieuwelingen! Ik hoop dat jullie snel zwanger zullen zijn, in de tussentijd (en daarna) kunnen jullie hier fijn met ons kletsen.
Marijke houd je het nog een beetje vol?

@schippersvrouwtje
Lekker zo varen, lijkt me heerlijk om weer even weg te zijn, en Frankrijk dat klinkt wel erg goed.

@ Shar, al wat te zien?

hey marijke
jawel heb op eergister op mijn nod dag een testje gedaan deze gaf negatief aan. kan zo zijn maaar kan ook te vroeg zijn het kan zijn dat het hcg hormoon nog niet genoeg in mijn lichaam zit.
oja moet ontzettend vaak plassen.
mijn gevoel zegt ja ik ben zwanger
denk dat ik als ik maandag nog niet ongesteld ben ik eens ga testen

Terug
Bovenaan